komentarze
  • 10. mr.white
    • 2007-07-13 21:30:30
    • *.telefony.com.pl

    Theisen ma poukładane w głowie i nie daje się ponieść emocją, dąży konsekwętnie do postawionego celu, za co nieraz przez pseudo znawców F1 był krytykowany (tankowanie bolidów, stosowanie różnych taktyk pozornie ”niekorzystnych”), jak widać takie postępowanie przynosi korzyści nawet wcześniej niż by wynikało to z wcześniejszych założeń.

  • 11. reikorp
    • 2007-07-13 22:11:45
    • *.gprspla.plusgsm.pl

    kiedyś był taki pisarz, lem się nazywał. i on powiedział, że dopóki nie zobaczył internetu, to nie wiedział, że na świecie jest tylu idiotów. jeśli można, to dedykuję to tym wszystkim, którzy za nic mają interpunkcję, ortografię i w ogóle język polski... ehh...

  • 12. Bobekman
    • 2007-07-13 22:12:59
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    mr white w zupełności się z Tobą zgadzam. Theisen naprawdę wie co robi. Facet na właściwym miejscu

  • 13. walerus
    • 2007-07-13 22:46:20
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    nie zgadzam się - doktorek jeszcze często pływa m .in. w doborze strategii i szybkim reagowaniu na to co siędzieje na torze... po za tym może być realistą- ale musi mówić iż przynajmniej ponęka pierwsze dwa zespoły a nie już się poddawać. Ktoś obliczył iż jak zespół się nie rozwija na maksa, to traci co wyścig 0,5 sekundy....

  • 14. walerus
    • 2007-07-13 22:46:39
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    relikop - spoko loko luz i sponton...;-)

  • 15. Przemek92
    • 2007-07-13 22:47:58
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    reikorp nie jestes z zawodu polonistą ?? Pytanko prywatne ( odbiegajace od tematu )

  • 16. milosz
    • 2007-07-13 22:52:35
    • *.smtvsat.pl

    lily13 wtedy była by taka gadka: ma najlepszy bolid, dlatego wygrywa, a tak powoli własną pracą do celu -z bmw na podium!

  • 17. reikorp
    • 2007-07-13 23:22:21
    • *.gprspla.plusgsm.pl

    jakbym był polonistą cześku, to bym umarł po 10 minutach od uruchomienia modemu.

  • 18. Przemek92
    • 2007-07-13 23:37:59
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    albo po przeczytaniu naszych komentarzy :P

  • 19. lukierek
    • 2007-07-13 23:57:38
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    No i ja mu się nie dziwie, że jest zadowolony. A który zespół w ostatnich latach zrobił tak duży postęp w tak krótkim czasie?? No może maclaren faktycznie - ale przecież to team w sumie legenda. A z nowych zespołów to jaki?? ŻADEN. Możecie mówić że BMW nie nowy, że był Sauber - ale jednak to nowy zespół, nowa nazwa, nowi ludzie, itp... Facet jest odważny: zatrudnił kierowcę za którym nie stały wielkie pieniądze. Wywalił za to z zespołu byłego mistrza świata. Zostawił Heidfelda, który wydawał się już właściwie kierowcą który swe najlepsze lata ma za sobą... I co - sukces, HEI wszystkim pokazał że jest świetny. Dużo można by mówić, ale do doktorka to nie można mieć chyba pretensji. A że tankowali Kubka pod korek? No i co z tego? Kubek zatankowany pod korek pokazał świetną - w miarę możliwości - prędkość i technikę. Przecież jeśli chodzi o decyzje transferowe, to będą podejmowane przez ludzi którzy mają wiedzę nieporównywalnie większą od naszej. Oni wiedzą wiele więcej od nas. Jestem przekonany, że KUB w ich oczach jest wielki.

  • 20. olsza
    • 2007-07-14 00:01:41
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Trzeba dodać jeszcze, że w wywiadzie z Theissenem jest mowa o fabryce, która jest budowana w Hinwil i zostanie ukończona pod koniec roku. Wtedy jak mówi Theissen w wywiadzie, zespół będzie dopiero w pełni wykorzystywał potencjał.
    to tak w kwestii uzupełnienia. myślę, że ta ciekawa informacja powinna się znaleźć w news'ie. jako, że jej nie ma to podaję:) pozdrawiam i życzę udanego weekendu.

  • 21. lukierek
    • 2007-07-14 00:20:43
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ech rozgadałem się. Odniosę się to tego co jeszcze jest tu często pisane o Hamiltonie. Może to off topic, ale jedna rzecz mnie wkurza: mówienie, że HAM jest tak dobry bo ma dobry samochód. Moim zdaniem gówno prawda. HAM jest dobry bo JEST DOBRY!!! Nie jest agresywny na torze? BZDURA!! Youtube z hasłem hamilton kart wszystko pokaże... Ten facet jest NIEWIARYGODNIE dobry... Ilu z Was pod wpływem filmów z Brucem Lee zaczęło trenować karate? A ilu z Was pod wpływem "kopa w mordę" przestało?? A HAM w wieku 12 lat posiadł czarny pas... Czy to wiele nie mówi o jego charakterze?? Mnie mówi dużo, bo znam człowieka który zdobył czarny pas w podobnym wieku i zapewniam Was, że ktoś taki ma WE KRWI walkę, czy to na ringu czy na torze...

  • 22. lukierek
    • 2007-07-14 01:13:27
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Nikt się nie odzywa. Pytanie: jak się będzie zachowywał HAM jak będzie startował z dalszej pozycji. Odpowiedź: http://youtube.com/watch?v=xDgpS4kx88s

  • 23. cassius777
    • 2007-07-14 02:08:39
    • *.winn.cable.ntl.com

    a gdyby hanilton jezdzil z kubica w team'ie to kto bylby lepszy? jestescie pewnie ze kubica? ja bymz checia sobie tekie show obejrzal ;) btw olbrzymie graty dla BMW za tak olbrzymi skok!

  • 24. jaros69
    • 2007-07-14 07:25:31
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    lukierek jako fan boksu to muszę ci przypomnieć, że kareteka nie walczy na ringu, czy w ringu tylko na macie, a to jest różnica ( w ringu za liny nie uciekniesz ) Natomiast zgadzam sie co do Hamiltona. Tu cenię opinię KUBICY, który o Lewisie mówił, że to kompletny kierowca. Pozdrawiam

  • 25. aki
    • 2007-07-14 10:33:12
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    jaros69, miej litość. Przecież wiesz o co człowiekowi chodziło. Jako trenujący co innego, ale też częściowy fan boksu, zawsze zastanawiałem się czemu jeden drugiemu nie da po jajkach. I odpowiadam: takie są zasady w tym sporcie. A ulica? Jak moją córkę (miała wtedy 13 lat) napadł facet (lat 30), to go o mało nie zabiła. To jest sprawdzian. I dobrze, że wtedy nie było lin, bo by miała kłopoty.

  • 26. fezuj
    • 2007-07-14 10:58:16
    • *.inowroclaw.mm.pl

    @lukierek " HAM w wieku 12 lat posiadł czarny pas..." tak półżartem powiem że nie tylko pas..... :), a tak poważniej to masz rację w całej rozciągłości.

  • 27. juras2713
    • 2007-07-14 13:32:16
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Zawsze lubułem Dr. Mario-przynajmniej wie co mówi.

  • 28. lukierek
    • 2007-07-14 14:30:32
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Faktycznie, nie na ringu tylko na macie :) Ech, to pewnie efekt piątkowego, zakrapianego popołudnia z kolegami... Pozdrawiam!

  • 29. walerus
    • 2007-07-14 23:24:05
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    doktorek mnie wkurza - nie widaćw nim mobilizacji - już osiągnął co chciał i teraz spoczywa na laurach - chłopie weż się w końcu do ROBERTA (sorki roboty) i kurna dawał wózek lepszy nisz tydzień temu i dwa razy lepszy niż 2 tygodnie temu, a nie zwalniaj fachowców myśląc iż już jesteś doskonały... - tyle ;-)

  • 30. Marti
    • 2007-07-14 23:38:18
    • *.160.25.2

    walerus - poczytaj trochę wywiadów Theissena (wywiadów, nie jednego czy dwóch cytatów) i dopiero potem się o nim wypowiedz. Moim zdaniem jest to jeden z najlepszych szefów w F1 (mimo że w BMW oficjalnie nie ma tego stanowiska i Theissen oficjalnie nim nie jest). Dostrzegł talent Roberta, w przeciwieństwie do słynnego Briatore, który "przespał" moment, w którym mógł mieć Kubicę. Gdyby w Theissen'ie nie było motywacji, to team nie zaszedł by tak daleko (przecież to dopiero drugi sezon zespołu BMW). Zrozumiał, że aby osiągnać więcej, musi postawić również na kierowców którzy mają doświadczenie (wstrzymał się z zatrudnieniem Vettela na 2008 rok). Theissen wie co robi, jest właściwą osobą na właściwym stanowisku.

  • 31. Kazik
    • 2007-07-15 00:12:24
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Tylko Zientarscy uważają inaczej..Masz rację Marti.

  • 32. jaros69
    • 2007-07-15 09:11:32
    • *.chello.pl

    Marti masz jak zwykle rację, jeśli mówisz o tym, że Briatore nie postawił na Kubicę to mnie wydaje się, że dlatego bo Kubica to Polak z "egzotycznego" dla Briatore kraju. Kto z F 1 myślał, że Polak może być doskonałym kierowcą F 1 ? Kubica wygywał, ale był jednym z wielu. Do tego Robert był kierowcą "bez kasy" Ja jestem pamiętliwy i będę pamiętał, że to dzięki BMW mogę podziwiać Roberta w bolidzie F 1 na torze.

  • 33. wegles
    • 2007-07-15 10:33:59
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    nie zdarza sie raczej nigdy, aby do F1 ktos trafia o wlasnych silach. Musza w tym pomoc jacys ludzie, ktorzy siedza od lat w tym interesie. Schumi znalazl sie w F1 dzieki takim ludziom jak Willi Webber czy Peter Sauber. Robert znalazl sie tam dzieki Theissenowi menadzerowi Morelliemu. Mam ogromny szacunek do obydwu za to, ze dostrzegli talent Roberta i wprowadzili go w swiat formuly 1

  • 34. Marti
    • 2007-07-15 13:49:37
    • *.160.25.2

    jaros69 - zawsze mam swoje zdanie, co nie oznacza że zawsze mam rację ;). Briatore wie, że popełnił błąd, jednak nie przyznaje się do tego, obwinia innych ludzi za to, że "wypuścili" Roberta. Wegles - Peter Sauber "polecił" również Theissenowi Roberta ;). Bez wątpienia Kubica dostał się do F1 dzięki ludziom, którzy dostrzegli jego talent, wiedzą jakie posiada umiejętnosci oraz docenili to, w jaki sposób zaszedł tak wysoko.

  • 35. Marti
    • 2007-07-15 13:52:30
    • *.160.25.2

    Kazik - moim zdaniem, Zientarscy nie są kompetentnymi osobami do prowadzenia oraz moderowania F1. Ich wiedza na temat tego sportu jest znikoma. Cieszę się, że nie jestem na nich skazana i nie muszę słuchać ich herezji oraz zarzutów dotyczących osoby Theissena.

  • 36. Kazik
    • 2007-07-15 14:28:32
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Tutaj (Zientarscy) to napewno wielu z nas ma jednakowe zdanie.Przypomniało mi się,że jedną z osób polecającą Roberta teamowi BMW był Keke Rosberg (były mistrz świata-ojciec Nico).Podobnież powiedział,że BMW popełni duży błąd nie zatrudniając Roberta.

  • 37. walerus
    • 2007-07-15 14:56:32
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ludzie - ja zgadzam sięco do osoby Roberta i Braitore błędu - jednakże chce zwrócić uwagę iż nie podobojąmi się wypowiedzi szefa zespołu - wielokrotne - iż w tym sezonie i takl już osiągnęli dużo - pwszem ale jak tak sięstało - to trzeba postawićsobie nowe cele i odnaleźć się w nowej sytuacji. Ja sięteraz boję głównie o rozwój bolidu i o sezon 2008 - o Roberta jestem spokojny - i dziękuję doktorkowi za Roba w F1.... ! ;-)

  • 38. Marti
    • 2007-07-15 15:09:51
    • *.160.25.2

    walerus - przeczytaj proszę powyższą wypowiedź Theissena ze zrozumieniem: <jeszcze nawet nie skończyliśmy naszego dwuletniego planu rozwojowego. Jestem pewny, że droga którą wybraliśmy jest prawidłowa.> Czyli: do końca tego roku zamierzają zakończyć ten rozwój, aby w przyszłym roku walczyć z własnej siły o zwycięstwa. Taki był plan kiedy BMW przejęło Saubera i już wtedy Theissen oznajmił, że od 2008 chcieliby wygrywać. Takie są cele i robią wszystko aby je osiągnąć. Nie rozumiem więc dlaczego zarzucasz Theissenowi, że nie stawia sobie oraz zespołowi nowych celów, skoro te cele są jasne. Nie martw się, odnajdą się w każdej sytuacji. Jak już mówiłam - Mario wie co robi. Pozdrawiam i życzę miłej niedzieli.

  • 39. walerus
    • 2007-07-15 15:33:26
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    wzajemnie - niedziela tokwintesencja całego tygodnia - akumulator na cały kolejny tydzień..... ja po prostu uważam że BMW jest jużtam gdzie chciało - czyli ten dwuletni etap jużosiągnęli i teraz trzeba kroczek dalej - obym sięmylił i bmw - wie co robi - zwalnia z rozmysłem i z rozmysłem twierdzi że teraz są3 siłą ale za rok już nr 1. ;-)

  • 40. Kadet
    • 2007-07-16 12:31:59
    • *.multimo.gtsenergis.pl

    BMW jest nawet dalej niż chciało - przypominam, że przed rozpoczęciem sezonu mówili o czwartym miejscu (!!!) - a tu niespodzianka - jest trzecie!!!


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo