komentarze
  • 4. login
    • 2007-07-13 08:10:29
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    „McLaren deklaruje pełną chęć współpracy w związku ze śledztwem w tej sprawie.

    FIA musi uważać żeby im znowu jakiś zawieszony kierowca McLarena nie ukradł cennych informacji związane ze śledztwem !!!!!!

  • 5. akasza
    • 2007-07-13 08:32:45
    • *.icpnet.pl

    cos jest na rzeczy, no bo jak to jest ze, przez poł sezonu sa niedopokonania a teraz nie sa w stanie walczyc z Ferrari, bo twierdza ze sa za wolni? gdziesz czytałam ze mozliwe jest ze FIA odebierze ptk takze kierowcom...

  • 6. pawel.zieba
    • 2007-07-13 08:47:09
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    szkoda tylko że ten pracownik został zawieszony w połowie sezonu dopiero gdy afera wyszła na jaw bolid mclarena był już dawno skonstruowany i mogli przy tym używać dokumentów ferrari

  • 7. tomaszz04
    • 2007-07-13 08:48:28
    • *.lodz.cvx.ppp.tpnet.pl

    Dobra forma ferrari nie wiele wspólnego z tą sprawą- McLaren nie mógł nagle wycofać się z pewnych rozwiązań bo wystraszył się FIA. Dlaczego dopiero teraz podano informacje że ten pracownik był zawieszony

  • 8. walerus
    • 2007-07-13 09:03:56
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    zwyżka formy mclaren w stosunku do ferrari nie jest przypadkowa - m.in. dokumenty pomogły mclarenowi lepiej zrozumieć jak przystosować swój bolid do opon bridgestone na których ferrari jeździ już lata - a jak wiemy reszta zespołów narzeka właśnie na problem opon w tym sezonie.....- moim zdaniem ukarać - ale z głową by jeszcze było jakieś współzawodnictwo do końca sezonu....

  • 9. Barrti
    • 2007-07-13 09:10:22
    • *.50.234.90

    wpełni się zgodze z walerusem...przecież oni wcale nie musieli wykorzystywać części które zawierała ta dokumentacja...

  • 10. jaros69
    • 2007-07-13 09:13:51
    • *.chello.pl

    Barrti każda informacja nawet jeśli nie jest w pełni wykorzystana jest cenna i pomaga. Mając gotowe wyniku szeregu poszukiwań nie muszą w tym kierunku prowadzić tak kosztownych badań. Jeśli ( to dobre słowo) jednak MacL grał nie fair to dla mnie szokiem będzie "odebranie" im punktów.

  • 11. atomic
    • 2007-07-13 09:19:38
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    z dokumentacji równie dobrze mogła korzystać "3" siła f1 team bmw /forma w tym roku jest ewidentnie wyższa niż rok temu/.mają kase więc mogli kupić dokumenty od faceta z punktu ksero.toyota i honda nie miała tyle szczęścia i kupiła dokumenty z fałszywymi parametrami.dzięki takiej taktyce ferrari zdobywa mistrzostwo .ale to tylko takie gadanie na kacu.kto jedzie na węgry może się stykniemy i razem pokibicujemy robertowi

  • 12. atomic
    • 2007-07-13 09:21:25
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    z dokumentacji równie dobrze mogła korzystać "3" siła f1 team bmw /forma w tym roku jest ewidentnie wyższa niż rok temu/.mają kase więc mogli kupić dokumenty od faceta z punktu ksero.toyota i honda nie miała tyle szczęścia i kupiła dokumenty z fałszywymi parametrami.dzięki takiej taktyce ferrari zdobywa mistrzostwo .ale to tylko takie gadanie na kacu.kto jedzie na węgry może się stykniemy i razem pokibicujemy robertowi

  • 13. Witek6935
    • 2007-07-13 09:44:24
    • *.ztpnet.pl

    atomic: Juz bez przesady... jak tak bedziemy gadać, to będzie trzeba stwierdzić że wszyscy skorzystali z tych dokumentów.. Tym idzi źle bo mieli nie te parametry tym idzie dobrze bo wiedzilei gdzie szukać.. jestem pełen nadziei, że takie afery dotyczą tylko wyjątków. Według mnie jest niemożliwe zeby z tych dokumentów korzystało BMW. takie stwierdzenie jest śmieszne i niedorzeczne. Uważam, że na wyniki jakie BMW Sauber osiąga w tym sezonie, było w stanie uzyskać bez żadnej pomocy, samemu i fair play. Skok ich formy nie jest aż taki kolosalny. Miłego wyjazdu na Węgry.. Kibicujcie tam za mnie...:D ja pozostanę przed telewizorem :/

  • 14. tomaszz04
    • 2007-07-13 10:02:10
    • *.lodz.cvx.ppp.tpnet.pl

    Jeżeli to prawda to kara powinna być bardzo surowa tak aby nikt w przyszłości tego nie próbował powtórzyć walerus i jaros69

  • 15. kaeres
    • 2007-07-13 10:02:57
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Jak mozna byc zaskoczonym gdy glosno sie mowi o tej sprawie. To co sie stanie jak im anuluja punkty ? Dostana ogolnego zawalu serca ?

  • 16. atomic
    • 2007-07-13 10:35:56
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    witek6935.właśnie po to napisałem ten kawałek .nie wiemy nic więcej niż to co napisała prasa a fia też nic konkretnego nie podała do wiadomości .powinniśmy to olać i wierzyć w sprawiedliwe rozwiązanie tej kwestii i mieć nadzieje że bmw nie splami się nigdy w podobny sposób.tak nawiasem musisz przyznać że to co napisałem nie jest niemożliwe , przecież nikt nie myślał że mcl może zagrywać nie czysto a jednak. f1 to przecież wojna największych konstruktorów i olbrzymia kasa molochów motoryzacyjnych prowadzona od "x" lat.pozdro.

  • 17. Mohikanin
    • 2007-07-13 10:48:10
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Śmieszne to wszystko. Żeby ustrzedz się przed takimi zażutami pracownicy teamów musieliby podpisywać w umowie opracę oświadczenie że w przypadku chęci zmiany pracodawcy przez jeden pełny sezon nie mogliby świadczyć pracy na rzecz konkurentów. Taki Joerg Zender przechodzi do Hondy z BMW i co? Przy konstrukcji nowego bolidu Hondy czy przy poprawie aerodynamiki obecnego bolidu nie wykorzysta swej wiedzy z BMW?

  • 18. mr.white
    • 2007-07-13 11:41:12
    • *.telefony.com.pl

    Joerg Zender będzie wykorzystywał informacje i wiedzę zdobytą w BMW na rzecz nowego pracodawcy teamu Honda, sytuacja prawie podobna do tej z maklarenem, tylko ta wcześniejsza jest całkiem legalna :/

  • 19. fezuj
    • 2007-07-13 11:50:51
    • *.inowroclaw.mm.pl

    W/g mnie to McL nie korzystał z tej dokumentacji - zwróćcie uwagę że obie osoby ( Coughlan i Stepney) związane z tymi papierami miały ewentualnie znaleźć się w Hondzie i coś mi sie wydaje że do tego teamu miała wraz z nimi trafić dokumentacja Ferrari a nie do McLarena- aby jak najszybciej podnieść jakość bolidu ich nowej stajni a przy okazji wykazać się "wspaniałymi " osiągnięciami w nowym zespole.

  • 20. Korba
    • 2007-07-13 11:59:49
    • *.77.classcom.pl

    ja tak zupelnie nie na temat - na jakiej pozycji jechal Kubica podczas wypadku w Montrealu? był jakoś blisko[pierwszej trójki?

  • 21. Arashi
    • 2007-07-13 12:08:59
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Zobaczymy.... może sie okazać całkiem ciekawa afera...

  • 22. VooDooDoll
    • 2007-07-13 12:31:16
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    blee co się dzieje... ;/

  • 23. Disi
    • 2007-07-13 13:36:10
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Te tłumaczenia McLarena to trochę jak tłumaczenie Billa Clintona.... "Paliłem - ale sie nie zaciągałem" :)

  • 24. atomic
    • 2007-07-13 13:50:32
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    korba .z tego co pamiętam to gdyby TROLL i MASSA nie wyjechali z pit stopu przy czerwonym świetle to 3 albo 4 miejsce.robert się wk.... i niestety to mógł być jeden moment dekoncentracj który doprowadził do wypadku

  • 25. vini1981
    • 2007-07-13 13:55:47
    • *.dabnet.pl

    atomic ja jade daj jakis namiar

  • 26. Ajek
    • 2007-07-13 14:32:58
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    kobra - Robert po tankowanich tuż przed wypadkiem znalazł się na 9 miejscu, wcześniej był chyba 3 lub 4.

  • 27. Przemek92
    • 2007-07-13 15:07:37
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Bo BmW ma zawsze pecha a inne zespoly z czolowki nie. Zawsze sie wwali robertowi jakis nobeq ktory mu psuje plany i szyki. Szkoda punktow wtedy ktore mogl zdobyc by sie zbilzyl bardziej do Nicka

  • 28. arrczi
    • 2007-07-13 15:44:47
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    "... dokumentów ... nie było w siedzibie firmy i żaden element wiedzy zawarty w tych dokumentach nie był wykorzystany w pracach nad bolidem McLarena.” - A to ciekawe? Pewnie znają każdy szczegół na pamięć, nawet jak by ich obudzić o 3 w nocy to by śpiewali o nich jak z nut! Tłumaczą się gorzej jak dzieci, przyznać się spalić bolidy i zacząć od nowa.

  • 29. Marti
    • 2007-07-13 16:21:37
    • *.160.25.2

    Na jednej z zagranicznych serwisów pojawiła się niedawno ankieta odnośnie tej afery. Głosowało 9.700 osób, z czego 48,1% jest zdania, że McLaren wiedział o zamiarach Coughlana w szpiegostwo, 32,62% twierdzi, że nie ufa Dennisowi i Haugowi (czyli że maczali w tym palce) a 19,28% głosujących zadeklarowało że sami nie wiedzą w co mają wierzyć. Może tutaj też się pojawi podobna ankieta? ;)

  • 30. Barrti
    • 2007-07-13 21:37:17
    • *.50.234.90

    jaros69 no przecież o to mi chodziło...a jeżeli uznają McLarena winnym...to powinni odebrać pointy zespołowi i kierowcom...

  • 31. iRomek
    • 2007-07-14 13:30:11
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    a to chodzi o to przecież żeby Ferrari wygrało... tak jak przezostatnie lata. Mi się nie wydaje że Ferrari też tak do końca uczciwie nie wygrywało ale tego nikt się nigdy nie dowie.

  • 32. Marti
    • 2007-07-14 22:54:23
    • *.160.25.2

    Stepney, który wypiera się stawianych mu zarzutów twierdzi, ża zna tajemnice Ferrari. Jednej z gazet powiedział, że wie, gdzie są pochowane "czerwone zwłoki" (tłumacząc dosłownie). Cokolwiek to oznacza. Napewno nic dobrego. Niestety.

  • 33. walerus
    • 2007-07-14 23:32:26
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    wiedziałem - koln Schumachera widzimy w telewizji - prawdziwy Schumi by sięjeszcze ścigał!!! :-)

  • 34. walerus
    • 2007-07-16 10:21:12
    • *.klingspor.pl

    klon... ;-)


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo