komentarze
  • 1. ekwador15
    • 2016-06-14 15:10:23
    • *.minolta.pl

    Tylko trzeba wziąć pod uwagę, że ogólnie Mercedes miał bardzo niskie prędkości maksymalne prawie na dole w zestawieniu. Tak ustawili bolid, taki pakiet przygotowali. Red Bull za czasów swojej dominacji robił dokładnie tak samo, prędkość się nie liczyła, zawsze widnieli na dole tabeli. Wiadomo, wyjątkiem Spa i Monza.

  • 2. ekwador15
    • 2016-06-14 15:12:23
    • *.minolta.pl

    Może dzięki temu Lewis mógł przejechać tyle okrążeń na miekkich w bardzo dobrym tempie? Im większy docisk, bolid się mniej ślizga, opony się mniej niszczą? Ma to wszystko wpływ. Zobaczymy na Monzy, gdy każdy pojedzie z jak najmniejszym dociskiem, zobaczymy, kto ile wyciąga. Czy Red Bull wtedy też będzie tak niewiele tracił na prostych?

  • 3. nonam3k
    • 2016-06-14 16:47:34
    • *.131.246.94.ip4.artcom.pl

    Panie Horner nie widzial pan jak slabsze ferrari od mercedesa przelecialo obok maxa oraz riccardo na prostych ?

  • 4. nonam3k
    • 2016-06-14 16:48:55
    • *.131.246.94.ip4.artcom.pl

    2. Z wiekszym dociskiem opony sie bardziej zluzywaja a nie na odwrot .

  • 5. Jahar
    • 2016-06-14 18:50:15
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    4. nonam3k
    Bzdura, właśnie im masz większy docisk tym lepiej jest utrzymać oponę w dobrym stanie bo samochód, bolid nie ślizga się. Łatwiej utrzymać temperaturę opony czy ciśnienie opon jeśli masz duży docisk a to wpływa na żywotność ogumienia. Poza tym prowadzenie jest znacznie prostsze gdy nie walczysz z bolidem w który kierunek ma pojechać. Mercedes ma świetne podwozie i aerodynamikę dlatego nie musi mieć super szybkości na prostej bo jest stworzony do jazdy z pierwszej linii, jak kiedyś Red Bull. Mocny silnik Mercedesa tylko pomaga w zwiększaniu docisku. Zobacz sobie onboard np. Hamiltona, bolid idzie jak po sznurku.

  • 6. nonam3k
    • 2016-06-14 19:45:03
    • *.131.246.94.ip4.artcom.pl

    5. Bzdury to ty opowiadasz i jest dokładnie na odwrót . Czym większy docisk tym większa jest przyczepność co przekłada się na większe zużywanie się ogumienia . Widocznie jesteś z tych którzy myślą ze opony nawet w cywilnych samochodach zuzywaja się tylko wtedy jak palimy gumę ze skrzyżowania hahaha

  • 7. Wymoderowano
    • 2016-06-14 20:32:21
    • Blokada
    • *.trustnet.pl

    Mniejszy docisk to więcej uślizgów i trudniejsze utrzymanie temperatury opon przez co może pojawić się ziarno na oponie, ale nie każdy może zrozumieć podstawy tego sportu.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo