komentarze
  • 1. Mariusz_Ce
    • 2016-06-01 14:58:29
    • *.gdansk.vectranet.pl

    Uwielbiam Monze, ale jeśli to zrobią to GP Włoch powinno odbywać się na Imoli.

  • 2. fanFelipeMassa3
    • 2016-06-01 15:02:50
    • *.ip.euro.net.pl

    Według mnie nie najgorszy pomysł ale z drugiej nie jestem pewny czy nie lepiej zostawić. Remonty czasem trzeba robić żeby tor był atrakcyjniejszy. Żeby się nie znudziło. Tak samo GP Belgii tor zmienili.

  • 3. fanFelipeMassa3
    • 2016-06-01 15:04:42
    • *.ip.euro.net.pl

    Wada pomysłu jest taka że może się niektórym mniej podobać ale zaleta jest taka że łatwiej rozwinąć wyższą prędkość.

  • 4. CzarnyKret22
    • 2016-06-01 16:11:40
    • *.promax.media.pl

    W pierwszych planach zostawili pierwszą szykanę tak jak było na prostej startowej. Dopiero po gp Meksyku gdzie okazało się że tam kierowcy wyciągają większą maksymalną prędkość usunięto te szykanę na planie. Wygląda na to że Włosi nadal chcą mieć najszybszy tor w kalendarzu :D

  • 5. KuMaI khan
    • 2016-06-01 16:26:34
    • *.dynamic-ww-03.vectranet.pl

    Jakby usunęli Variante Roggia to taki układ byłby zawalisty! W końcu teraz przed tym miejscem nie będzie już 340, ale grubo poniżej 300, więc do Lesmo 1 mogliby już dociągnąć.

  • 6. Blazefuryx
    • 2016-06-01 16:38:58
    • *.dynamic.chello.pl

    Prościej mówiąc, Monza będzie miała najdłuższą prostą w kalendarzu (w kontekście bolidu, nie toru).

  • 7. Del_Piero
    • 2016-06-01 18:36:00
    • *.telekomunikacjawschod.pl

    Skoro zmieniać to najlepiej by było jakby pierwszą szykaną była dotychczas druga czyli Roggia. Przypominałoby to trochę dawne Tamburello sprzed renowacji.

  • 8. Iceman007
    • 2016-06-01 19:14:37
    • *.marsoft.net

    Ten start to taka Imola tyle że w prawo się jedzie.

  • 9. WładcaSucharów
    • 2016-06-01 19:31:29
    • *.251.212.239

    Na papierze wygląda to nie najgorzej, ale może się pojawić jeden drobny problem. Jeśli ta nowa szykana będzie zbyt szybka (a wygląda to tak, jakby można ją było pojechać dość szybko), to mogą pojawić się problemy z wyprzedzaniem, a tego nie chce chyba nikt.

  • 10. Viggen2
    • 2016-06-01 20:02:51
    • *.138.246.94.ip4.artcom.pl

    Bardziej mi się podoba konfiguracja, która jest teraz, ale jak kto woli.

  • 11. SebastianM
    • 2016-06-01 20:39:48
    • *.dynamic.chello.pl

    Mnie się bardziej podobał stary układ toru, gdzie była taka "S" a ten projekt do podobnego rozwiązania zmierza.

  • 12. fanAlonso=pziom
    • 2016-06-02 13:33:55
    • *.146.69.220.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    i tak wyasfaltują tor tam gdzie nie trzeba pomimo zapewnień

  • 13. Michael Schumi
    • 2016-06-03 07:24:38
    • *.uni.opole.pl

    "Wprowadzone za to dwa lata temu zmiany na poboczu zakrętu Parabolica mają zostać cofnięte. Wyasfaltowanie pobocza kultowego zakrętu spotkało się z krytyką fanów oraz samych kierowców. Od sezonu 2017, wyjechanie na zakręcie wychodzącym na prostą startową ponownie ma stanowić duży problem dla kierowców, gdyż w miejsce to powróci żwir."

    Nie ma to jak rozwiązywać problemy stworzone wcześniej przez siebie samego i ponosić niepotrzebnie podwójne koszty (1 - za wyasfaltowanie; 2 - za nasyp żwiru).

  • 14. Rimaro
    • 2016-06-03 10:19:51
    • *.internetia.net.pl

    A ja się zastanawiam jak to będzie z DRS w tym pierwszym łuku. Przecież to widać i nawet jest wspomniane, że ten zakręt będzie pokonywany na pełnym gazie, do tego przy predkości ok. 350km/h, więc otwarty DRS przy takiej prędkości i minimalna zmiana kierunku ruchu może okazać się tragiczna w skutkach, chyba że przeniosą strefę DRS z prostej startowej na prostą dojeżdżającą do Parabollici. Nawet nie chcę myśleć co by było przy takich prędkościach i otwartym DRS'sie i do tego jadąc za kimś i tracąc siłę dociskającą. Mam nadzieję, że wzięli to pod uwagę.

  • 15. Blazefuryx
    • 2016-06-06 04:22:48
    • *.dynamic.chello.pl

    14. Sezon 2011 i 2012, jakoś nie było tragicznych skutków.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo