komentarze
  • 1. rewiblack
    • 2016-05-29 22:46:08
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ano był taki kierowca, nazywał się Kubica :)
    Chociaż jak widziałem ten cyrk z Bieberem to byłoby mi żal Roberta, że musi brać w tym udział.

  • 2. St Devote
    • 2016-05-30 00:13:41
    • *.static.korbank.pl

    W pewnym sensie to była wina również managementu. Jak się przymknęło oko na ignorowanie t/o przez jednego kierowcę, to nic dziwnego, że drugi w końcu też zaczął je ignorować. Ta cała Kaltenborn daje ciała na całej linii z zarządzaniem zespołem.

  • 3. Mat5
    • 2016-05-30 08:40:03
    • *.254.163.21

    Ericsson faktycznie był szybszy niż Nasr, ale wyprzedzanie na Rascasse przy takim ruchu jaki tam był było po prostu lekkomyślne. Nasr miał go przepuścić na Ste Devote i gdyby do tego doszło nie byłoby problemu. Kara dla Ericssona powinna czegoś go nauczyć

  • 4. socjoświr
    • 2016-05-30 12:07:04
    • *.play-internet.pl

    A co Kaltenborn może? Kierowcy utrzymują ten zespół dzięki swoim sponsorom wiec ich posady są pewniejsze niż posada szefowej.

  • 5. St Devote
    • 2016-05-31 02:00:12
    • *.static.korbank.pl

    Kaltenborn niewiele może i w tym jest właśnie problem. Do tego jest raczej typową biurwą, więc nic dziwnego, że kierowcy nie darzą jej taką estymą jak Petera Saubera.

  • 6. KTD
    • 2016-05-31 23:05:58
    • *.216.213.134

    Saubera bardzo szanuję za to, że nadal jest. Żałuję, że musi brać kierowców, którzy przynoszą kasę, a nie mieć wybór. Ciekawe, czy w tym bolidzie ALO, HAM, BUT, VET daliby radę wejść w punkty. Śmiem twierdzić, że tak, ale...

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo