komentarze
  • 1. Ananas
    • 2016-05-14 18:14:44
    • *.promax.media.pl

    Pojedynki kierowców w jednym zespole (sezon 2016)
    Vettel - Raikkonen
    Kwalifikacje
    2 - 3

  • 2. jogi2
    • 2016-05-14 18:17:03
    • *.centertel.pl

    Oczywiście ,że bolid jest szybszy niż P6 tylko potrzeba jeszcze kierowcy na taki tor

  • 3. paszendal
    • 2016-05-14 19:10:58
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Ale plusem jest że małe szanse żeby Bulle tym razem staranowały Seba.

  • 4. Magicgarage
    • 2016-05-14 19:47:33
    • *.centertel.pl

    Mnie tam nie rozczarowało

  • 5. Del_Piero
    • 2016-05-14 20:53:18
    • *.telekomunikacjawschod.pl

    P3 i P4 jutro dla Ferrari. Potwierdzone info. Wygra Hamilton i hejterzy zamkną ryj.

  • 6. Driuliczi03
    • 2016-05-14 21:14:46
    • *.adsl.inetia.pl

    Ferrarki mają dobre starty, Kvyat jest daleko z tyłu więc może uda się coś nadrobić

  • 7. elin
    • 2016-05-14 23:12:27
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @ 5. Del_Piero
    Czytając komentarze na tym forum, to cokolwiek Hamilton by nie zrobił ... jego hejterzy i tak będą to samo pisać ... i nic ich nie uciszy :-(.

    Co do Ferrari - niestety Mercedes cały czas jest w innej lidze ... Szkoda, że w normalnych warunkach nie mogą nawet marzyć o wygranej ...

  • 8. KowalAMG
    • 2016-05-14 23:52:22
    • *.icpnet.pl

    Hejterzy Hamiltona beda eliminowany zgodnie z polityka jaka panuje na tym portalu , dziekuje Państwu za uwagę

  • 9. dexter
    • 2016-05-15 09:18:17
    • *.0.57.16

    @elin

    Z pewnoscia nie jest to wina Mercedesa...

    Poczatek wyscigow w Europie czyli Barcelona jest takim punktem w sezonie gdzie wiekszosc zespolow przywozi swoj nowy update. Ferrari od poczatku roku zapowiada duze uaktualizowanie aero, tylko ze oprocz modyfikacji systemu chlodzenia hamulcow, modyfikacji dyfuzora, modyfikacji przedniego skrzydla efektow wielkich nie widac.

    Zespoly znaja ten tor na pamiec. Wszyscy wiedza ze kombinacja kretych pasazy i dlugim prostym odcinkiem jest bardzo skomplikowana patrzac na ustawienia. Barcelona jest jednym z trudnieszych torow jesli chodzi o wybor setupu. Jezeli w Barcelonie ktos bedzie mial przewage 0,2-0,3 sek. to moze nastepne piec wyscigow z tej przewagi dobrze zyc.

    Nie wiem, oni w Q3 pojechali tylko jedno okrazenie. Stracili w srodkowym 0,3 sek., a przede wszystkim w koncowym sektorze 0,5 sek. Zly wybrany setup. Dodatkowo wysoka temperatura na torze itd. itp.

    Nie pamietam kiedy Ferrari bylo tak daleko od czolowki podczas kwalifikacji oddalone. Jeszcze RBR jest przed nimi - kleska zespolu z Maranello...

    Widocznie presja ze strony Marchionne (my musimy wygrac) jast tak ogromna, ze zespol zaczyna popelniac bledy. Oni maja portki pelne strachu... A z szostej pozycji, szczegolnie na tym torze beda mieli ogromne problemy aby wygrac wyscig.






  • 10. elin
    • 2016-05-15 14:00:12
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Dzień dobry dexter

    Oczywiście, że nie jest to wina Mercedesa. Oni wykonują swoją pracę najlepiej i mają wyniki na które w pełni zasłużyli.

    Przyznam jednak ... spodziewałam się lepszej formy Ferrari i zbliżenia do Mercedesa, a zamiast tego, po kwalifikacjach zespół z Maranello spadł bardziej do trzeciej siły w stawce, niż odrobił straty do lidera - i to jest trochę rozczarowaniem.

    W trzecim treningu Ferrari prezentowało się o wiele lepiej. A w kwalifikacjach ... rozczarowanie. No i kierowcy także nie zachwycili. Straty są ogromne, a nawet przy błędzie w ustawieniach ( raczej ) nie powinny być tak duże. W wyścigu może będzie lepiej, ale jak napisałeś - " na tym torze będą mieli ogromne problemy aby wygrać wyścig ".
    A przecież zwycięstwo było ich celem.
    Czasem presja była motywująca ... ale w tym przypadku wychodzi, że jest wręcz odwrotnie ...

    Zobaczymy jak będzie ... życzę ciekawego i emocjonującego wyścigu :-).

  • 11. elin
    • 2016-05-15 14:02:47
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    * presja bywa motywująca

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo