komentarze
  • 1. TomPo
    • 2016-03-20 08:57:28
    • *.dynamic.chello.pl

    Nowe tory z kilometrowym poboczem asfaltu są nudne, ale przy takim wypadku jak ten, skończyłoby się na lekkim kontakcie z bandą, gdy bolid sunąłby na 3 kołach bez fikołków.

  • 2. pjc
    • 2016-03-20 08:59:41
    • *.dynamic.chello.pl

    Kiedyś w tym samym miejscu podobny wypadek miał Brundle.

  • 3. marek007
    • 2016-03-20 09:19:39
    • Blokada
    • *.play-internet.pl

    Alonso popełnił błąd który mógł przepłacić życiem...Super że wyszedł z tego cało!!!

  • 4. koal007
    • 2016-03-20 09:24:12
    • *.141.238.248

    Ewidentna wina Alonso. Powinien zostać surowo ukarany.

  • 5. Hamcio20
    • 2016-03-20 09:51:52
    • *.business.static.vectranet.pl

    Całe szczęście dla Alonso, że nic mu się nie stało. Teraz kiedy oglądam zdjęcia jego bolidu to zastanawia mnie fakt jak on to zrobił że nic mu się nie stało. Przecież miejsce gdzie powinien mieć nogi było oderwane od reszty bolidu.

    Ciekawi mnie teraz co oni zrobią z tym bolidem i wgl co robią z bolidami w takich sytuacjach jak ta. Odbudowują bolid od 0 czy starają się zrobić jakiś użytek z tego? (wiem że to brzmi jak żart patrząc na stan samochodu ALO XD)

  • 6. Mat5
    • 2016-03-20 09:52:22
    • *.centertel.pl

    @4 jak dla mnie to nie ma co karać Alonso i Gutierreza i potraktować to jako incydent wyścigowy. Owszem z bolidu Fernando niewiele zostało, ale nie ma co bawić się w szukanie winnych

  • 7. MacGyver
    • 2016-03-20 10:01:28
    • *.centertel.pl

    Ja też uważam, że incydent. Gutierez przyhamował nieco wcześniej i odbił lekko w lewo. Alo nie mógł się tego spodziewać no i stało się co się stało.

  • 8. kempa007
    • 2016-03-20 10:10:16
    • *.180.237.100

    5. Hamcio20 chyba jednak nie...

  • 9. dexter
    • 2016-03-20 13:58:23
    • *.4.57.7

    „Nowe tory z kilometrowym poboczem asfaltu są nudne, ale przy takim wypadku jak ten, skończyłoby się na lekkim kontakcie z bandą, gdy bolid sunąłby na 3 kołach bez fikołków.“

    Sa programy symulacyjne takie jak CSAS ktore w oparciu o profil predkosci obliczaja dzis jak duza musi byc strefa bezpieczenstwa. A asfalt wyhamowuje dwukrotnie lepiej niz podloze zwiru.

    Wazny jest zawsze kat uderzenia. Jak Kimi w 2014 na torze Silverstone z predkoscia 172 km/h przy 20 stopniowym kacie uderzyl w niezabezpieczona barierke to mu chassis peklo ktore posiada ochrone z wlokien zylonu. A wlokna zylonu posiadaja dwukrotnie wieksza wytrzymalosc niz kevler.

  • 10. meamea
    • 2016-03-20 17:38:10
    • *.229.14.112

    pffff gdyby to jechał inny kierowca odrazu była by kara, a tak alonso nic nie dostał, zagapił się jechał za kierowcą który zostawił i miejsce z lewej i z prawej, kierowca gutierez zachamował przed zakretem a alonso nie, po czym alonso wjeżdza w tyłek i co ... incydent wyścigowy, ale każdy inny kierowca który przestrzelibły zakret i wjechał w innego odrazu była by kara, prykład?
    maldonado z bahrajnu ta sama sytuacja, za późno zachamował i wjechał w bolid przed sobą i odrazu kara, a alonso... moze wszystko

  • 11. Antie
    • 2016-03-21 13:23:50
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Równie dobrze możnaby obwinić Gutiereza, bo jednak tuż przed kontaktem delikatnie odbił w lewo. Uważam, ze to zmiana na lepsze, że coraz więcej kontaktów uznaje się za incydenty wyścigowe. Szukanie winnych na siłę powodowało, że kierowcy jeździli bardziej zachowawczo i mniej było ścigania w wyścigu (sic!).

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo