komentarze
  • 1. Kalor666
    • 2015-09-19 10:45:48
    • *.40.248.24.threembb.co.uk

    O czym do cholery jest ten artykuł?

  • 2. Eucliwood
    • 2015-09-19 10:52:37
    • *.icpnet.pl

    O tym czego Twój móżdżek nie jest w stanie zrozumieć.
    CZYTANIE ZE ZROZUMIENIEM!

  • 3. wozzeh
    • 2015-09-19 10:53:57
    • *.centertel.pl

    Wróć do szkoły podstawowej. Przerób etap czytania ze zrozumieniem i będziesz wiedział. ;-)

  • 4. TrollMan
    • 2015-09-19 11:08:44
    • *.adsl.inetia.pl

    Słyszałem że pierdnięcie fana z trybun zaburza optymalny przepływ powietrza wokół skorupy i maszyna ma tendencje do wpadania w niekontrolowany pośiizg.

  • 5. Kalor666
    • 2015-09-19 11:46:14
    • *.40.248.24.threembb.co.uk

    Uwaga hejt. Eucliwood jesteś chamem i prostakiem bo nikt inny nie napisze takich głupot. Kolega pod nim też. przeczytał dokładnie to zauważył jest słowo metro i meto. Chciałem tylko to wytknąć.

  • 6. Kalor666
    • 2015-09-19 11:47:05
    • *.40.248.24.threembb.co.uk

    "Jakbbyś przeczytał dokładnie " - miało być.

  • 7. Kalor666
    • 2015-09-19 11:53:09
    • *.40.248.24.threembb.co.uk

    Odnośnie komentarza 2 i 3- od jak dawna oglądacie F1? Ja od 15 lat i kultura osobista nie pozwala mi żebym w taki sposób odezwał się do innego fana tego sportu.
    A teraz wracajcie do lekcji ;)

  • 8. CzarnyKret22
    • 2015-09-19 11:55:37
    • *.promax.media.pl

    Czyli jakbym zasiadł na trybunach z moim wiatraczkiem napędzanym elektromagnesami gdzie z około 3m telefon mi szwamkuje to jest szansa że bolidy f1 mogly by sie zatrzymac z powodu mojego wiatraka.

  • 9. amol
    • 2015-09-19 12:42:44
    • *.cust.tele2.no

    Karol 666
    Artykuł jest bardzo ciekawy, szczegóły kibiców interesują. Można wiele wywnioskować z tego typu artykułu. No cóż, ciebie pewnie interesuje tylko kto jest pierwszy, a kto drugi i kto ma ile koni w bolidzie. Typowe podejście kibica bez jakiejkolwiek pasji. Ok normalka, każdy kibicuje po swojemu, ale po co tego typu komentarze zachęcające do hejtu ? ! Bądź kibicem z kulturą !

  • 10. Eucliwood
    • 2015-09-19 12:58:57
    • *.icpnet.pl

    Kalorku jesteś na tyle upośledzony umysłowo, że reagujesz na zaczepki zamiast ich olać. Wow chwalisz się ile lat oglądasz formułę, ojej, ale co to ma do rzeczy? I co mają do rzeczy lekcje, których nie odrabiam od 10 lat? :)

  • 11. 6q47
    • 2015-09-19 13:09:01
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ... ogarnijcie się jeden z drugim ...

    Bolid F1 jest komputerem na czterech kołach, który standardowo nie posiada osłon broniących elektronikę przed impulsami elektrycznymi mogącymi wpływać na pracę podstawowych zespołów. Naszpikowany setką (+/-} czujników jest cholernie wrażliwy na impulsy elektromagnetyczne - tak jak pisze @kempa007.

  • 12. Blazefuryx
    • 2015-09-19 13:19:34
    • *.dynamic.chello.pl

    Kaloryfer pobija właśnie swoisty rekord głupoty, który ustanowił jakiś czas temu podczas ostatniej rozmowy ze mną. No chyba, że coś przegapiłem od tamtego czasu, całkiem prawdopodobne, że w tym względzie się jeszcze bardziej poprawił. Ogólnie to chłopaczyna nie grzeszy inteligencją.

  • 13. andy_chow
    • 2015-09-19 13:43:34
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    @6q47 Witam i pozdrawiam dawno nie widziałem na forum

  • 14. Skoczek130
    • 2015-09-19 15:00:38
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    @6q47 - trzeba więc możliwie jak najmocniej ograniczyć tą elektronikę w bolidach. ;)

  • 15. 6q47
    • 2015-09-19 15:20:33
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    13. andy_chow
    Cześć.
    Dawno czy niedawno - nie ma znaczenia...
    Ważne, że jest się obecnym w wolnym czasie he he he))
    Również pozdrawiam.

    14. Skoczek130
    Sie masz @Skoczek130.
    To nie jest takie proste, to ograniczenie elektroniki. Stawiam, że jest to w obecnych czasach niemożliwe.
    Nie tyle koszty - szczególnie w zespołach o bardziej przepastnych kieszeniach - ale przepisy ograniczające ilość jednostek (plus osprzęt dający odpowiedni poziom mocy) napędowych i skrzyń biegów określają "unerwienie" współczesnych bolidów.
    Z tego względu nie da się ograniczyć elektroniki.

    Ewentualnie Ecclestone zdobędzie się na wysupłanie kilkuset milionów na modernizację rzeczonego metra... no to może wtedy, w tym jednym wyścigu... "wyrzucony" zostanie balast zwany elektroniką.
    Nie stawiam na taki scenariusz.
    Pozdr.

  • 16. dexter
    • 2015-09-19 16:04:07
    • *.114.39.35

    Witaj 6q47

    W sumie troche zdumiewajace, poniewaz w czterech miejscach gdzie linie metra krzyzuja tor uliczny to ponoc nikogo nie „straszy“. Ale rownolegle do linii metra zawsze wystepowaly jakies problemy. Choc, wiadomo pociagi w takim metrze co trzy czy cztery minuty przejezdzaja, a silne pole magnetyczne moze niekiedy wrazliwe czujniki zaklocic.

  • 17. Skoczek130
    • 2015-09-19 17:11:23
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    @6q47 - musimy tam wejść, rozbić "stary beton" i doprowadzić do zmian, hehe... :)) Pozdr :))

  • 18. dexter
    • 2015-09-19 20:11:36
    • *.114.39.35

    Ja mam dla was lepszy pomysl: przeniesc sie w czasie 30 lat do tylu. Tylko jest jeden maly problem - bedac w tym tygodniu na IAA takiej maszyny tam nie znalazlem ;)

    A tak troche na powaznie: Zamiast F1 moze zainteresowanie trzeba przerzucic na jakas inna serie wyscigowa (np. gdzies w USA). Gwaratuje ze tam w motorsporcie tak wysoko zaawansowanych technologicznie projektow jak w Europie czlowiek nie znajdzie.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo