komentarze
  • 1. Teoster
    • 2015-09-07 19:51:02
    • *.107.159.205

    Wykończyć puszki jest łatwiej niż myślałem

  • 2. magic942
    • 2015-09-07 19:55:25
    • *.123.207.135

    @1 Pytanie co to da? Zmniejszenie konkurencyjoności w stawce i nic więcej.

  • 3. belzebub
    • 2015-09-07 20:06:09
    • *.centertel.pl

    Cóż przecież to logiczne, po co stwarzać sobie mocnego rywala, w drodze po majstra. Wiadomo, że Red Bull znany jest z dobrego aero, wkładając do niego silnik Merca mógłby być znów mocno konkurencyjny o ile nie lepszy niż Merc. Z drugiej strony dziwi mnie taka otwartość ze strony Ferrari, przecież dostarczając im swoje silniki będą musieli walczyć nie tylko z Mercem, ale także z RBR - o co tu chodzi? Co innego zyska z tego Ferrari?

  • 4. Cwirs
    • 2015-09-07 20:12:45
    • *.96.37.99

    Bułe ?

  • 5. Grzesiu10
    • 2015-09-07 20:19:02
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @3
    Przecież i tak RBR nie dostanie najlepszej specyfikacji albo będą dostawać poprawki z opóźnieniem. Nie wierze w to, że producenci dostarczają klientom takie same silniki co zespoły fabryczne.

  • 6. Grzesiu10
    • 2015-09-07 20:22:24
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    *zespołom fabrycznym
    Dajcie w końcu opcję edycji komentarza.

  • 7. ewerti
    • 2015-09-07 20:26:28
    • *.11.94.1

    Ale ból tyłka na forum. Czy Mercedes ma jakiś obowiązek dostarczania silników RBR według was? Tylko ciągłe narzekanie, że powinni, że wręcz muszą, że jak mogą nie chcieć.

  • 8. popek1
    • 2015-09-07 20:40:27
    • *.promax.media.pl

    Marchionne głupi nie jest woli sprzedać swój silnik na którym dobrze zarobi bo wie ,że wcześniej czy później RBR bedzie miał konkurencyjny napęd i tak czy tak będzie groźnym rywalem .Ferrari zysk ze sprzedaży silnika może zainwestować w jeszcze większy rozwój .

  • 9. St Devote
    • 2015-09-07 23:53:15
    • *.static.korbank.pl

    Zetsche jak zwykle zachował się z klasą i zakończył bicie piany w mediach. Mercedes nie miałby w tym żadnego interesu, poza finansowym, a akurat o finanse ta firma martwić się nie musi. Hamilton też od początku mówił, że to nie jest dobry pomysł i cała ta historia wzięłą się chyba z kilku wypowiedzi Toto, które w praktyce były jedynie mylnie odczytaną kurtuazją. Koniec historii.

  • 10. belzebub
    • 2015-09-08 01:38:33
    • *.jeleniagora.vectranet.pl

    5. Grzesiu10 No właśnie oficjalna propozycja Ferrari jest taka, że RBR jeśli się zgodzi dostanie specyfikację A, czyli taką samą jak fabryczny zespół. A czy dostaną o tej samej mocy, to już nie wiadomo.

  • 11. Cyfrowy5
    • 2015-09-08 08:46:45
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    @8
    Dokładnie tak. Ferrari sprzedając silnik zyskuje klienta, który buli nie tylko za silniki, ale też za osprzęt, serwis itd., więc Ferrari ma dopływ sporej kasy, ale większą korzyścią będzie to, że będzie mieć RBR pod kontrolą (lepszy swój wróg, niż obcy), bo nie ma opcji na taką samą specyfikację jak Ferrari. Dostaną șpecyfikację B ew. A -. Ferrari dlatego zabiega o RBR, bo to zawsze o jednego konkurenta mniej, a Honda prędzej czy później zatrybi i będzie szaleć na torze i handlować silnikami.

  • 12. versus666
    • 2015-09-08 09:16:17
    • *.146.4.147.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Nie ma się co dziwić Mercedesowi, jak by nie było jedenego przeciwnika mniej będzie w walce o tytuły.

  • 13. ascorp
    • 2015-09-08 09:58:40
    • *.promax.media.pl

    Bardzo mądra decyzja, popieram w całości MB, zresztą oni mają już swoich odbiorców na silniki więc po co kolejny i to w miarę "niebezpieczny". Na miejscu Ferrari zrobiłbym to samo, aby "ujajić" RBR, niech stworzą własny silnik , albo biorą on HONDY lub RENAULT, jak dla mnie zespół który chce wygrywać i zdobywać tytuły mistrzowskie powinien sam sobie produkować całe auto, a nie liczyć na dobry silnik od kogoś...

    p.s. żeby zaraz nie było płaczu ze strony RBR, że się wycofają z F1 jak MB nie odsprzeda im silników...hahah

  • 14. nonam3k
    • 2015-09-08 10:15:25
    • *.131.246.94.ip4.artcom.pl

    Mercedes to tchórze i bark jest u nich chęci rywalizacji na Wysokim poziomie , dlatego obawiaj się dostarczyć silnik RBR . Po prostu Liczy się kasa i chcą wygrywać po najniższej Lini oporu .

  • 15. Ździchu Pantera
    • 2015-09-08 18:16:26
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    @nonam3k
    "Po prostu Liczy się kasa i chcą wygrywać po najniższej Lini oporu."
    Tak, zwłaszcza wkładając w rozwój silnika grube hajsy...
    Jakby liczyła się tylko kasa to nie było by ich w F1.

  • 16. St Devote
    • 2015-09-08 23:40:41
    • *.static.korbank.pl

    "po linii najmniejszego oporu"

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo