komentarze
  • 1. Skoczek130
    • 2015-08-20 21:11:11
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    Czyżby jednak Haas? Choć pozostanie w Force India złą opcją nie jest. Z checią jednak zobacyzłbym Hulka w konkurencyjnym sprzecie. To na prawde świetny zawodnik. :))

  • 2. grazek
    • 2015-08-20 23:34:40
    • *.elblag.vectranet.pl

    Dokładnie, wiele lat już jeździ w zespołach środka stawki i pokazał, że zasługuje na lepszy bolid. Chociaż z drugiej strony taki Rosberg też całe lata nieźle punktował w przeciętnych bolidach, 3 lata wygrywał z Schumacherem, a teraz na tle Hamiltona wygląda marnie :/

  • 3. bebinx
    • 2015-08-21 07:55:58
    • *.75.235.1

    Wyglada marnie? To chyba ogladasz inna f1

  • 4. dexter
    • 2015-08-21 08:25:43
    • *.2.48.68

    Zacznijmy od tego ze nowy zespol zawsze oznacza nowy kolor, nowe ambicje, nowa historie, nowa dyskusje, a taki stan rzeczy nie jest zly. Team Haas F1 bedzie mial kooperacje z Ferrari. Chassis bedzie budowany przez wloska firme Dellara Automobili (firma ktora ma bardzo duze doswiadczenie na tej plaszczyznie). Gunther Steiner ktory bedzie pelnil stanowisko dyrektora od spraw technicznych z pewnoscia jest doswiadczonym czlowiekiem i to jest znana osobowoscia w swiecie Motorsportu, takze zobaczymy jak przyszlosc sie potoczy. Jedno jest pewne od 30 lat bedzie to pierwszy zespol w F1 ktory bedzie sterowany prosto z USA oraz z Europy. A dokladniej mowiac z Kannapolis (Polnocna Carolina) i z Bunbury (Wielka Brytania). Tam tez bedzie tez stacjonowac baza europejska zespolu Haas F1. A to jest zawsze bardzo wazny aspekt, inaczej nawet nie moglem sobie takiego projektu wyobrazic, uwzgledniajac cala logistyke, dostawcow itd. itp. Tunel aerodynamiczny jest uzywany razem z zespolem Ferrari. Jestem ciekawy jak zespol bedzie sie na poczatku prezentowal.

    A teraz cos odnosnie kierowcow
    Po wypowiedziach wlasciciela zespolu mozna wnioskowac ze Haas chcial i chce nadal rozpoczac swoja przygode w F1 z dwoma doswiadczonymi kierowcami. Rozmowy dlugo byly toczone z Alexandrem Rossi ktory jest kierowca wyscigowym z USA. On tez juz w ubieglym roku przejechal kilka testow piatkowych w F1. W sumie z punktu marketingowego z pewnoscia nie bylaby to zla historia. Rossi jako „local hero“ w amerykanskim projekcie podczas wyscigu w Austin sprzedawal by sie dobrze.

    Problem dla takiego kierowcy ala Rossi lezy w tym, ze Haas chce dwoch doswiadczonych kierowcow, ktorzy maja pojecie o czym w F1 jest mowa. Wtedy Rossi bylby poza oknem. Pytanie ktore same nasuwa sie na usta brzmi: tylko, kto? Adrian Sutil? Z pewnoscia dla zespolu ktory znajduje sie w fazie rozbudowy taka opcja nie bylaby zla. Sutil ma duze doswiadczenie, jest solidnym kierowca i co najwazniejsze jego forma jest na stalym poziomie. Kazdy zespol ktory takiego typu kierowce zatrudnia, wie co moze po swoim pracowniku oczekiwac. Kiedys takim dobrym, stalym rzemieslnikiem byl Heidfeld. Ale, najpierw trzeba odczekac co przyniesie karuzela kierowcow, jakie w ogole miejsca beda wolne, kto straci miejsce w cockpicie, kto dostanie nowa szanse.

    Teraz po przedluzeniu umowy Raikkonena wiele rzeczy sie wyjasnilo, ale duzo jest jeszcze znakow zapytania. Nie wiadomo, a to jest dzisiaj glowne pytanie jaki krok w przyszlosci wykona Renault? Bedzie fabryczny zespol zbudowany na kooperacji z Lotusem, czy nie? Jak duza czesc udzialow wykupi sobie Renault? Kiedy ten projekt w ogole ma sie zaczac? Trzeba odczekac i zobaczyc co dalej bedzie z Red Bullem i Toro Rosso. Co bedzie ze sponsorami? - a to jest zawsze najwazniejsze pytanie, poniewaz sponsorzy tak jak kierowcy sa zwiazani umowami. Jaki krok wykona Mercedeses jako dostawca silnikow? Ktory zespol dla danego kierowcy bedzie najlepsza alternatywa, aby w 2017 wskoczyc na wyzszy poziom? Ktory z zespolow bedzie mial zamiar sprzedac miejsce w cockpicie.za najwyzsza cene i tym sposobem zwiekszyc swoj budzet? - a to jest takze wazne pytanie, poniewaz odgrywa dosc szczegolna role.

    Kierowcow ktorzy czekaja na odpowiedz, jest wielu: Grosjean, Maldonado (zespol ma opcje na tych kierowcow), dalej Hulkenberg, Bottas, Ricciardo itd. Zobaczymy jak sytuacja na rynku dla tych kierowcow dalej sie potoczy...

  • 5. adams_123
    • 2015-08-21 13:57:36
    • *.wegrow.domtel.com.pl

    Grosjean- taki w sumie nijaki, ale z doświadczeniem, bez przygód dobrze punktuje i Lotus za siano zabiera mu treningi. Na jego miejscu nawet bym się nie zastanawiał jak bym miał propozycję. Albo to się, albo nie, bo na miejsce w topowym zespole nie ma co liczyć, a Lotus by go sprzedał w połowie sezonu jak by ktoś z dobrym sosem wpadł. A Haas to nie jest ekipa która zerwała się z kosmosu, doświadczenie w wyścigach mają. Maldonado- u mnie na osiedlu mieszka podobny koleś. Jak kiedyś kogoś nie zabije to cud. W niższych seriach wygrywał, ale to chyba przez to że wszyscy się dygali koło niego jechać.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo