komentarze
  • 1. Jahar
    • 2015-07-01 11:13:39
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Dla Lewisa proponuję specjalną nagrodę w postaci złotego łańcucha, chyba że będzie drugi to wtedy srebrny łańcuch będzie ok.

  • 2. Skoczek130
    • 2015-07-01 13:22:07
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    Jaka seria, takie i trofea... :P

  • 3. sliwa007
    • 2015-07-01 13:26:06
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    1. Jahar a jednak gość ma rację, już niedługo zniesiona zostanie ceremonia dekoracji po wyścigu bo to za duży koszt dla organizatora

  • 4. MARLA
    • 2015-07-01 23:48:35
    • *.ds.pk.edu.pl

    Dokładnie @sliwa077, nagroda to nagroda a nie byle co, które można zakupić na targu...

  • 5. tommek7
    • 2015-07-02 08:10:33
    • *.158.222.192

    W F1 już dawno powinni wprowadzić wolontariat. Np. mechanicy, konstruktorzy, a nawet i kierowcy powinni być zatrudnianiu na zasadach wolontariatu. W seriach wyścigowych takich jak F1 powinno się promować takie rozwiązania. Miniaturyzacja oraz dążenie do jak najmniejszych kosztów powinny być domeną sportów takich jak F1.

  • 6. silvestre1
    • 2015-07-02 09:57:09
    • *.dynamic.chello.pl

    On już u McLarena przejawiał objawy psychozy medalowej. W jednym wywiadzie powiedział, że czyszczenie medali będzie jego głównym zajęciem na emeryturze. Teraz wybrzydza i wytyka mizerię i bezguście organizatorom ale gdzie by nie pojechał to pieje z zachwytu bo: wspaniala prosta, piękny zakręt i ta atmosfera...Hipokryzja do kwadratu. Jest na to rada - trzymać się z dala od pozycji 1,2,3 bo wygrywać też trzeba umieć. Hamilton jest po prostu smutny.

  • 7. Kojo
    • 2015-07-02 11:19:55
    • *.dynamic.chello.pl

    2. @Skoczek130: Trafiłeś w dychę z tym określeniem, polać Ci trza. Ja uważam, że jeśli organizator i sponsor wyścigu się jakoś ceni i za zwycięstwo daję puchach, który by oddawał wartość organizatora i sponsora. Jeśli w nagrodę daje jakieś badziewie, które można kupić w sklepie z pamiątkami, to co to świadczy o jakości usług oferowanych przez danego sponsora i o prestiżu wyścigu...

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo