komentarze
  • 1. Sasilton
    • 2015-06-18 16:56:37
    • *.dzierzoniow.vectranet.pl

    15 cali to maks do zaakceptowania.

  • 2. norbee
    • 2015-06-19 00:36:23
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Szczerze mówiąc gość mówi z sensem. Wyprodukować opony, na których można szaleć, jechać na 100% możliwości i ewentualnie nie korzystać ze zjazdów do bazy...Poza tym każda stajnia mogłaby wybierać sobie sama opony danego dostarczyciela, gdyż to pchnęłoby życie w konkurencję między oponiarskimi potentatami, której konsekwencją byłoby stale ulepszanie produktów dla nas wszystkich. Dzięki konkurencji bowiem świat otrzymałby coraz lepsze i lepsze produkty. Coś kosztem czegoś. Albo chcemy trwałe i masywne opony, na których bolidy robią całą trasę wyścigu, albo chcemy zrobić widowni pewną dozę napięcia i częstych zmian gumy w boksie podczas której ktoś traci, a ktoś zyskuje. Temat oponiarski, to ciężki kawałek chleba!

  • 3. istrii
    • 2015-06-19 16:53:56
    • *.90-149-137.nextgentel.com

    „Można byłoby wymusić przepis, że trzeba się zatrzymać w boksie, a ekipa mogłaby nawet chcieć ponownie wykorzystać poszczególne opony raz albo dwa razy.”
    Kierowca ma zjechać do boksu tylko po to aby zjechać. Jakiś absurd|

    Jakie felgi są w NASCAR? Bo niskoprofilowych opon to tam napewno nie ma. A Michelin właśnie takie chce wprowadzić do F1

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo