komentarze
  • 1. Teoster
    • 2015-06-07 11:44:18
    • *.107.159.205

    Na czele stawki mamy dwa Mercedesy na super miękkiej mieszance Pirelli, tuż za nimi Scuderia Mercedes Ferrari, dalej McLaren Mercedes Red Bull a koniec stawki zamykają ekipy Mercedes Pirelli Force India i Mercedes Sauber Renault F1 Team

  • 2. istrii
    • 2015-06-07 11:52:14
    • *.90-149-137.nextgentel.com

    Ciekawe jest to że dopiero co duże zespoły które mogły by być poproszone o wystawienie trzeciego bolidu stwierdziły że to jest realnie niemożliwe aby je wybudować. Gdyż wiązało by się to z restrukturyzacją fabryki i o zatrudnienie większej ilości ludzi. To jakim cudem teraz będą w stanie wybudować kolejne bolidy? Nagle zwiększą swoje możliwości logistyczne? Rozbudują fabryki i zatrudnią więcej ilości ludzi?
    Trzeci bolid w zespole to +50% pracy w fabryce. Dostarczenie dodatkowych 2 bolidów dla innych timów to już 100%.
    Myślę że chcą zatrudnić Polaków, bo to my śrubujemy normy produkcyjne ponad granice, których inne narodowości nie próbują przekraczać.

  • 3. Miki42
    • 2015-06-07 11:53:10
    • Blokada
    • *.205.76.157

    Małe zespoły ja by były mądre nie kupili by od większych zespołów i bolidu i po kłopocie plan by wziął w łeb

  • 4. Reseller
    • 2015-06-07 12:27:25
    • *.dynamic.chello.pl

    No właśnie, przecież nikt im nie każe kupować kompletnych bolidów. No chyba, że Bernie pojedzie i takim Force India, Sauber, czy inny Manor przestawi spluwy do głów. Skoro mniejsze ekipy mają swoje zaplecze technologiczne, fabryki i całą infrastrukturę to po co im kupować kompletne bolidy? Rozumiem, że to może mieć sens przy wchodzeniu nowych zespołów do Cyrku F1 które mają "tylko kasę" i to w ograniczonej ilości.

  • 5. kempa007
    • 2015-06-07 13:04:07
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    @3 i 4 ale dzięki customer cars zarazpojawia sie inne ekpy,ktore kupia tanio podwozie od czolowki i beda bez problemu objezdzac malych konstruktorow. Nie musi tak byc, ale tego boja sie niezalezne ekipy.

  • 6. Reseller
    • 2015-06-07 13:54:05
    • *.dynamic.chello.pl

    @5 To niech wezmą się do roboty w swoich biurach projektowych i fabrykach, albo też kupią podwozia od "wielkich". Wg mnie nie ma tu zagrożenia dla małych ekip. Przecież wiadomo, że customer cars nie będą konkurencyjne do wozów zasadniczych.

  • 7. ekwador15
    • 2015-06-07 14:37:32
    • *.adsl.inetia.pl

    Nie rozumiem tylko jednego, dlaczego na kupionym podwoziu mieliby okupować ostatnie miejsca w stawce? Kupujesz silnik, cały kokpit, skrzynie biegów, elektronikę, hydraulikę np od Mercedesa i sam możesz sobie dostosować aerodynamikę, hamulce, balans auta i zawieszenie. Możesz całą kasę poświęcic na to niż na budowie swojego kokpitu. Zespoły mają różnych inzynierów, korzystają z róznych tuneli aero i CFD, więc rożne pomysły, koncepcje mogą się narodzić. Teraz przecież niemal w każdym aucie przednie skrzydło wygląda inczej mimo restrykcyjnych przepisów.

  • 8. Skoczek130
    • 2015-06-07 15:12:30
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    Od lat potentaci nieustannie wpływają na decyzje FIA. Zmiany w 2014 roku były ewidentnie pod Merca, który zagroził odejściem.

  • 9. Skoczek130
    • 2015-06-07 15:14:00
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    @ekwador15 - będą w ten sposób automatycznie skazani na porażkę. Klienci Mercedesa na pewno nie mają tak dobrej jednostki, jak fabryczny. A przynajmniej nie jest równie dobrze wykorzystany. Oczywiście z zawieszeniem "własnej receptury" te szanse także są nikłe, ale przynajmniej więcej od nich zależy.

  • 10. magic942
    • 2015-06-07 15:44:40
    • *.123.207.135

    Sauber na pewno zostanie połknięty jeśli nie zakupi podwozia od tych dużych... już ten bolid który teraz mają zaczyna odstawać od TOP 10 a przecież wydawało się, że to jest bardzo dobra konstrukcja. Lotus pomału wraca na swoje miejsce jeszcze tylko wywalić Maldonado i będzie OK. Williams na pewno się nie da... Pytanie co z Force India będzie oni są największą niewiadomą jeśli chodzi o podowzie....

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo