komentarze
  • 1. EryQ
    • 2015-06-07 00:36:40
    • *.opera-mini.net

    Panie Kempa spania nie ma? W kokpicie niech jeszcze zamontują miniaturową klawiaturę qwerty(lub qwertz), jakiegoś amoleda 15" , pada od xboxa lub psa(dla mniej bogatych teamów od nitendo lub pegasusa) i czujnik parkowania... Kierowca powinien się skupić wyłącznie na prowadzeniu i uzyskiwaniu jak najlepszych czasów a nie zabawą w kokpicie typu przełaczania miedzy różnymi trybami ustawień silnika, hamulców itp. Od dawna technologia pozwala na to by team robił to zdalnie. Zostawić tylko kilka najistotniejszych funkcji które kierowca musi sam w odpowiednim momencie użyć jak np ograniczenie prędkości w zjeździe do pit lane czy drs itp.

  • 2. Jahar
    • 2015-06-07 00:52:48
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    @EryQ
    Myślę, że gdyby kierowcy operowali padem od Xboxa lub PS byłoby im za łatwo bo tam jest mniej przycisków niż na kierownicy.:)

  • 3. EryQ
    • 2015-06-07 01:01:15
    • *.opera-mini.net

    @2 ta... ale miałem na myśli, wszystkie możliwości naraz. Kokpit z Dreamlinera xD.

  • 4. kempa007
    • 2015-06-07 01:06:58
    • *.180.227.42

    Nie ma spania, jest F1!

  • 5. EryQ
    • 2015-06-07 01:11:03
    • *.opera-mini.net

    No i gratki Panie Kempa. Tylko chwalić za taką postawe.

  • 6. dexter
    • 2015-06-07 10:52:49
    • *.0.8.69

    7,8 g - to jest ciezki wypadek, ale to co zrobil kierowca jest bardzo glupie. Nie wiem, wiele rzeczy juz widzialem w Motorsporcie... ale, aby w momencie rozgrzewania opon w 6 biegu stracic auto spod kontroli i wypasc z toru i jeszcze przez radio narzekac ze opona jest zbyt zimna - hmm, kto to ma wiedziec jak nie kierowca ktory auto ma pod kontrola? Bardzo duzy blad kierowcy poczatkujacego! Przycisk do otwierania tylnej klapy DRS jest na kierownicy Sauber zamontowany po prawej stronie w gornym rogu. Zreszta, obojetnie gdzie ten przycisk sie znajduje...

    PS. Analiza danych wykazala ze sila z ktora Max Verstappen w Monte Carlo uderzyl w poczworna Tecpro bariere wyniosla 22 g. W tym przypadku Chassis doznalo zlamania.

    @EryQ
    W F1 nie jest tak zupelnie jak piszesz.



  • 7. Jahar
    • 2015-06-07 11:04:19
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    @7,8G to taki ciężki wypadek? Ferrari na swojej stronie w opisie toru daje 2 miejsca gdzie przeciążenia są ponad 5G a trzeba to wytrzymać 60 razy więc chyba trochę tu koloryzujesz.

  • 8. dexter
    • 2015-06-07 11:05:09
    • *.0.8.69

    A dokladnie na mysli mam zdanie: "Od dawna technologia pozwala na to by team robił to zdalnie"

  • 9. dexter
    • 2015-06-07 11:09:52
    • *.0.8.69

    @ 7
    Od "koloryzowania" sa tutaj na portalu inni...

  • 10. Jahar
    • 2015-06-07 11:17:20
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    @dexter. Te kolory to są barwy szczęścia. :)

  • 11. dexter
    • 2015-06-07 11:37:59
    • *.0.8.69

    @10. Jahar

    Hehe ;)

    Tak tyklo na boku: Pokonujac autem zakret powiedzmy z sila przeciazenia 4-5-6 g wytrenowany kierowca powaznych urazow raczej nie dozna. Znowu w momencie uderzenia sytuacja wyglada calkiem inaczej.

  • 12. EryQ
    • 2015-06-07 13:00:07
    • *.opera-mini.net

    @8 a ja miałem na myśli to, że inżynier mogłby zdalnie sterować pewnymi ustawieniami bolidu a nie wszystko na głowie kierowcy. A skoro nie rozumiesz co znaczy "zdalnie sterować" to już nie mój problem. Na pewno kierowca mniej skupienia straci podczas rozmowy przez radio aniżeli na spoglądanie na te wszystkie pokrętła i przyciski na kierownicy...

  • 13. dexter
    • 2015-06-07 14:01:05
    • *.0.8.69

    @12

    Zanim cos napiszesz to przynajmniej poinformuj sie prosze co wolno, a czego nie wolno w F1. Na czym polega i jak funkcjonuje caly transfer przekazu danych i ustawien, etc. etc. - A z gory moge tylko powiedziec ze temat jest bardzo obszerny...

    "A skoro nie rozumiesz co znaczy "zdalnie sterować" to już nie mój problem" - Takie nastawienie raczej Ci nie pomoze. A ja zbytnio tez ochoty nie mam, aby na takie posty tutaj odpowiadac.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo