komentarze
  • 1. prozad11
    • 2015-06-06 22:56:05
    • *.play-internet.pl

    czyli w sumie w tej sytuacji kara żadna co innego jak by miał p2 ale tak to te 4 pozycje w dół nie zrobią mu zbyt wielkiej różnicy dla oka też będzie ciekawie bo razem z Masa powinni wzbogacić wyścig o parę ładnych manewrów wyprzedzania. trzymam kciuki za Groszka i Lotusa wyścig zapowiada się naprawdę ciekawie :) no nie licząc tego że p1 i p2 są zarezerwowane dla mercedesów no chyba że Merc znowu odwali jakiegoś babola i dadzą się ograć Ferrarce bo przyznać trzeba że strategię maja dużo lepsza od Merca życzę wszystkim miłego oglądania :)

  • 2. XandrasPL
    • 2015-06-06 23:57:34
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    to są jakieś żarty, to tak samo jak stał Button i co wyprzedzali go a że ten Manor pewnie jechał ja rowerem to nie winna nikogo.Ciekawe co by było gdyby to ktoś z Mercedesów wyprzedził przy czerwonej fladze ? przy żółtej fladze też nie można wyprzedzać i przy SC a gdy Hamilton zobaczył że Rosberg i Vettel są przed nim to od razu zrównał się z Vettelem i miał pretensje jeszcze.

  • 3. XandrasPL
    • 2015-06-06 23:59:52
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Nie że jestem za Vettelem ale no te kary są czasami ... a przepisy też się stają coraz bardziej ...
    Jeszcze troszkę i na sezon będzie dostępny jeden silnik

  • 4. RyżyWuj
    • 2015-06-07 01:01:16
    • *.static.korbank.pl

    Niemiec ma szczęście, że to Kanada. Na GP Polski dostałby 1500 złotych kary i zatrzymanie superlicencji na 3 miesiące.

  • 5. maziboss
    • 2015-06-07 01:37:12
    • *.95.204.25

    4. RyżyWuj
    Dobre w c... :D

  • 6. saint77
    • 2015-06-07 09:57:47
    • *.dynamic.chello.pl

    @4. Na GP Polski dostałby karę uczestnictwa w pielgrzymce do Częstochowy oraz nakaz złożenia datku na świątynię opatrzności, dodatkowo przez 3 GP musiałby jeździć z logo radia z Torunia na środku kasku.

  • 7. fanAlonso=pziom
    • 2015-06-07 14:20:57
    • *.146.79.246.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    2. zawsze dostaje się karę za wyprzedzanie przy czerwonej fladze

  • 8. magic942
    • 2015-06-07 15:48:47
    • *.123.207.135

    O ludzie gdyby to jakiś bolid wyprzedzał to OK ale żeby dostać kare za omijanie turystów to chyba jakiś żart.

  • 9. RMFG SV KS 2001
    • 2015-06-07 16:37:05
    • *.183.182.224.dsl.dynamic.t-mobile.pl

    Skoro Vettel dostał 5 pozycji w dół a startował z 16 to do 20 sa 4 pozycje, czyli w Austrii zostanie mu jeszcze jedna pozycja w dół ???

  • 10. dexter
    • 2015-06-07 17:43:41
    • *.0.8.69

    Szkoda, Vettel mial pecha. Akurtat w tym momencie gdzie inzynierowie z Maranello wyczarowali 20 - 40 KM pracujac nad designem wokol glowicy cylindra (15 KM oznacza w F1 = 0,1 sek.).
    Dla Mercedesa z pewnoscia jest to dobra wiadomosc.

    Juz na poczatku pojawil sie problem z napedem hybrydowym. MGU-H jest generatorem albo silnikiem elektrycznym (jak kto woli), ktory dziala przy turbosprezarce. Z jednej strony jego zadaniem jest aby jakos rozhustac sprezarke (wlasciwosci jezdne bolidu), z drugiej strony aby wytwarzyc dodatkowy prad.
    Jesli tutaj pojawi sie problem z elektronika, to zawsze mozna taki system zresetowac i miec nadzieje ze wszystko powroci do normy. A jak nie, to trzeba wymienic cala skrzynke.

    Jesli chodzi o sam wyjazd z boksow czyli: 2:35 min. przed uplywem czasu, to Sebastian mial wystarczajaca duzo czasu aby wykrecic 2 okrazenia pomiarowe jedno po drugim. Tak pozny wyjazd zawsze ma swoje zalety i wady (wiecej zalet). Drugie okrazenie mialo byc teoretycznie szybsze (wszystko zalezy od tego jak szybko kierowca uzyska optymalna temp. opony). Temperatura asfaltu podczas wyjazdu Sebastiana wynosila 34°C. Taka temp.wlasciwie byla dobra dla bolidu ktory przy zimnym asfalcie troche dluzej potrzebuje aby uzyskac optymalny grip. Opona Pirelli najlepiej pracuje przy temp. ok. 110°C.
    Problem w tym, iz wystarczy tylko ze ktos inny nabalagani na torze (zolta lub czerwona flaga) to kierowca moze miec po okrazeniu. Przed wyjazdem Sebastiana w Q1. na tor, inne samochody tez mialy zalozona super-miekka mieszanke, jednak Ferrari jest na tyle silne aby o wlasnych silach zakwalifikowac sie do Q2. Tja... niekiedy czujniki roznych czesci silnika przekazuja falszywe dane, wtedy centralny komputer reaguje automatycznie i redukuje moc, albo wykonuje inne kroki - pech.

    Odnosnie kary - to sedziowie maja swoj katalog. Kierowca moze za takie wykroczenie zostac ukarany cofnieciem o 2, 3, 4 a nawet 5 pozycji do tylu. Moze to byc takze kara czasowa, albo tylko reprymenda. Wachlarz jest duzy... (Alan Jones czyli byly australijski zawodowy kierowca wyscigowy jest w Canadzie stewardem).

  • 11. Root
    • 2015-06-07 18:19:36
    • *.61.41.139

    Debilna kara. Ale to F1, tu nie dojdziesz do ładu, kto za co i dlaczego otrzymuje akurat taką, a nie inną karę.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo