komentarze
  • 1. popo21
    • 2015-06-02 15:41:00
    • *.dynamic.chello.pl

    a renault ma tyle tokenów i nic nie robią co oznacza, że z tym silnikiem nic dobrego nie da sie zrobić.

  • 2. fanFelipeMassa3
    • 2015-06-02 15:43:06
    • *.ip.euro.net.pl

    @1 da sie, poprostu kwestia czasu

  • 3. GregoryMcL
    • 2015-06-02 17:35:28
    • *.dynamic.chello.pl

    Tu jest błąd Ferrari miało 10 Tokenów , a Honda 9 Tokenów ( jestem ciekaw Honda + 3,55%/14% level up.) :P

  • 4. karol
    • 2015-06-02 20:11:08
    • *.kotun.arxnet.pl

    Ferrari będzie tu mocne ,Hmilton jest w duzych opalach,Vettel jest znacznie lepszym kierowcą

    amilton

  • 5. Tomal20
    • 2015-06-02 22:07:33
    • *.42.203.218

    Renówce zostały tokeny z zimy, że tyle mają??

  • 6. jogi2
    • 2015-06-02 22:37:59
    • *.piekary.net

    karol ...to słaba prowokacja :)

  • 7. dexter
    • 2015-06-03 04:32:43
    • *.2.72.20

    Mniej wiecej tokeny rzeba poswiecic w zaleznosci od wagi jaka spelnia dany komponent ukladu napedowego dla dalszego rozwoju. Kierowca bedzie czerpal dopiero przyjemnosc z korzysci zwiekszonej mocy jesli dany komponent bedzie wbudowany. I nie wiadomo na jakim obszarze producenci maja zamiar sie polepszyc oraz kiedy zmodyfikowane jednostki napedowe wejda w zycie. Honda podczas GP Monaco oznajmila ze na nastepne 3 wyscigi bedzie przygotowany zmodyfikowany silnik.

    Mercedes ma taki komfort jesli chodzi o osiagi jednostki napedowej ze moze oczekiwac, przygladac sie co robi konkurencja, dalej gromadzic dane i ukierunkowanie planowac dalszy rozoj. Z pewnoscia w obszarze jednostki napedowej kazdy performance-upgrade zwiazany jest z duzym ryzykiem, poniewaz kazdy zespol ma tylko 4 agregaty do dyspozycji. Dokladnie trzeba planowac, poniewaz nie wiadomo gdzie i kiedy taki silnik moze sie jeszcze przydac. Dodatkowo defekt ukladu napedowego oznacza 0 punktow w wyscigu. Tutaj nie mozna sobie pozwolic na zadne bledy.
    Mozna przypuszczac znajac podejscie Mercedesa, ze w fabryce stala/stoi przygotowana jednostka ktora ma ukonczony kolejny etap rozwoju mocy. I jesli zaistnialaby taka potrzeba, to prawdopodobnie stosunkowo szybko mozna ja wprowadzic w zycie, a do tego czasu jednostka jest ciagle testowana i poprawiana.

    Red Bull i Toro Rosso maja juz 4 uklad napedowy... takze, kazdy wbudowany nowy komponent automatycznie oznacza kare. Pytanie, gdzie kara bardziej mniej bolec w Montrealu czy na torze Red Bull Ring?

    Red Bull cierpi podwojnie. Z jednej strony przez producenta Renault, ktory jako pierwszy byl zwolennikiem nowych regul dotyczacych silnika: 1,6 litra V6-Turbo (nawet pamietam ze Renault chcialo wprowadzic silnik 1,4 litra), a teraz tak jak to Cyril Abiteboul mowi: Renault pieniedzy na rozwoj nie chce wydawac, poniewaz Mercedes zawiesil tak wysoko poprzeczke, ze im sie to nie oplaca tzn. generuja zbyt maly zysk. Z drugiej strony dla RBR mniej punktow z wyscigu oznacza automatycznie mniej pieniedzy. RBR kontrakt z Renault podpisany ma do 2016 roku, takze zobaczymy co dalej tam bedzie sie dzialo.

    @GregoryMcL
    Raczej nie ma bledu. Ferrari zostawilo sobie w zimie na ten (biezacy) sezon 10 tokenow i chca teraz 3 wykorzystac (poprawa designu wokol glowicy cylindra) - chociaz w Monaco Arrivabene jeszcze glosil ze do wyscigu w Kanadzie nie wykorzystaja tokenow.
    Honda miala 9 tokenow i teraz albo raczej prawdopodobnie podczas wyscigu w Austrii maja zostac zuzyte. Przed sezonem zespoly dysponowaly liczba 32 tokenow.

  • 8. dexter
    • 2015-06-03 09:24:45
    • *.2.124.74

    Edit:
    * Mniej wiecej tokeny trzeba
    * planowac dalszy rozwoj
    * Honda miala 9 tokenow i teraz albo raczej prawdopodobnie podczas wyscigu w Austrii maja zostac zuzyte 2 tokeny.

  • 9. AlMastar
    • 2015-06-03 10:19:55
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    dexter co z tego że RBR ma umowę do 2016 jak nie kupi silników od nikog innego ... no może od Hondy ale to chyba z serii "zamienił stryjek siekierkę na kijek" przynajmniej na chwilę obecną

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo