komentarze
  • 1. TrollMan
    • 2015-05-27 11:06:30
    • *.adsl.inetia.pl

    Może być, chociaż w moim odczuciu to wyglądało tak jakby Verstappen myślał, że bawi się na PS3, a nie bierze udział w prawdziwym wyścigu.

  • 2. majorku
    • 2015-05-27 11:27:03
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Racja trzeba słuchać mistrzów Romek wcześniej odjoł i schodził delikatnie do środka w momencie uderzenia Max śmiało byłby na równi z Romkiem na swieżych oponach więc chamował duzo pózniej

  • 3. damian88
    • 2015-05-27 11:40:17
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Zgadzam się z Hakkinenem że grosjean zaczął hamować dużo wcześniej niż na poprzednim okrążeniu, oczy wiście Max powinien być na to przygotowanym ale nie wiem po co tyle szumu woku tej kolizji, zwykły incydent wyścigowy:}

  • 4. damian88
    • 2015-05-27 11:43:08
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    TrollMan co ty tam wiesz o porównaniu grania w PS3 i jezdzie bolidem F1:D haha

  • 5. Gosu
    • 2015-05-27 11:51:44
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Przecież Francuz jechał z przodu i miał prawo wybierać linie przejazdu i moment hamowania. Co za głupoty Hakkinen wygaduje. Na mnie też Verstappen robi pozytywne wrażenie, ale tutaj to wyłącznie jego wina. Dobrze, że nic mu nie jest, bo ostro zapikował w bandy.

  • 6. Jacko
    • 2015-05-27 12:16:05
    • *.dynamic.chello.pl

    Toż chyba normalne, że kierowca broniący się przed wyprzedzeniem nie będzie jechał idealną linią wyścigową, ale taką, która pomoże blokować przeciwnika. Dlatego zazwyczaj kierowcy walczący o pozycję notują niższe czasy, bo nie jadą idealnymi liniami i hamują w różnych miejscach. To właśnie nabywa się wraz z doświadczeniem, a tego Verstappenowi brakuje, nawet z innych serii wyścigowych.

  • 7. ekwador15
    • 2015-05-27 12:49:22
    • *.minolta.pl

    wystarczy spojrzeć na poprzednie kółka aby widzieć, ze Grosjean hamował minimalnie wcześnie niż zwykle. Max nabrał tam prędkości i trzeba bylo zaryzykować bo to mogłaby byc ostatnia szansa. typowy wypadek z którym trzeba sie iiczyc w monako, to nie było jakieś nadzwyczaj głupie i niebezpieczne. debiut Grosjeana jak on zaczynal w F1 wygladal dużo bardziej niebezpiecznie za co go nawet zawiesili :-D Malnonado to samo. Maxa nie można po jednym wyścigu od razu stawiac zarzutów. Robi kapitalną robotę, gdyby trafił do Ferrari za Vettela, to pewnie jeździłby lepiej od Kimiego :-P

  • 8. tomasir
    • 2015-05-27 13:35:47
    • Blokada
    • *.195.106.50

    Gosu - tu nie chodzi co wolno robić temu zawodnikowi z przodu, ale o to czy ten z tyłu powinien ponosić dodatkową karę za wypadek. Każdy kto widział na spokojnie ten wypadek widzi przecież że Groszek zwolnił znacznie wcześniej niż zwykle i Max nie mógł już nic w tym momencie zrobić.

  • 9. marek007
    • 2015-05-27 14:32:52
    • Blokada
    • *.play-internet.pl

    Trochę z innej beczki ogląda ktoś Formułę E???bo widzę że tam jest cala elita byłych zawodników F1.Co sądzicie o tej serii?ja podchodzę do tej serii sceptycznie.

  • 10. IROE30
    • 2015-05-27 15:25:35
    • *.dab.02.net

    Witam wszystkich, sorry ze sie wtracam w te gatki, polega na tym forum lecz w temacie, Romain zmienil linie jazdy najezdzajac zolta linie wyjazdowa z pit lane , przy czym wjezdza przed Maxa i ten uderza w niego tak to wyglada oczami obserwatora. Co FIA orzekla ? to co spotykamy w codziennym sporcie przykladowo ogladanym w TV.

  • 11. segal
    • 2015-05-27 16:15:43
    • *.dynamic.chello.pl

    aaaa

  • 12. dexter
    • 2015-05-27 20:43:14
    • *.0.10.30

    Swoje zdanie na temat wypadku wyrazilem pod newsem: "Sędziowie ukarali Verstappena".

    Zreszta, nie tylko Verstappen (ktory wczesniej uszkodzil juz sobie przednie skrzydlo). W zakrecie nr. 1 bylo mnostwo wypadkow: GP2, Formel Renault, Porsche - bez wyjatku. W tym miejscu latwo jest o wypadek gdy kierowca od wewnetrznej sobie chce skrocic tor jazdy.

    Wiadomo dwa rozne auta, dwa rozne silniki, inna charakterystyka i dwa rozne rodzaje opon (Grosjean jechal na mieszance „soft,“ ktora w porownaniu do opony „super-miekkiej“ Verstappena byla o 29 okrazen starsza) - walka nie byla wyrownana. Ale nie wierze ze Romain na dohamowaniu do zakretu nr. 1 moglby wyprawiac takie rzeczy.

    Z pewnoscia w walce z Grosjean zespol pozwolil Verstappenowi „odkrecic“ moc silnika, aby on podczas wyprzedzania dysponowal cala moca jednostki napedowej. Znowu, Romain mogl sie dzielnie bronic w pasazach w ktorych mozna bylo zaryzykowac manewr wyprzedzania. Nie wiem, czy tez Mercedes uzgadniajac strategie obrony/ataku nie odkrecil silnika Francuzowi, aby on punktach w ktorych mozna wyprzedzac mogl sie dzielnie bronic. W tych wlasnie miejscach w ktorych mozna pokusic sie o manwer wyprzedzania Grosjean niezle uciekal.

    Verstappen jest mlodym kierowcom ma dopiero 17 lat! Kiedys gdy karriera Maxa w F1 przejdzie do historii to jego dorobek w F1 bedzie duzo, duzo wiekszy niz jego ojca..., ale ostatni wyscig w Monaco z pewnoscia nauczyl Maxa wiele, wiele rzeczy. Predkosc Verstappena na dohamowaniu byla bardzo optymistyczna...

    Kierowca najezdzajac na kogos z tylu, bedzie w wiekszosci przypadkow ponosil wine.

  • 13. dexter
    • 2015-05-27 20:44:50
    • *.0.10.30

    @marek007

    Ja ogladam Formule E

  • 14. dexter
    • 2015-05-27 20:53:05
    • *.0.10.30

    Edit: kierowca

  • 15. Kojo
    • 2015-05-29 05:15:08
    • *.dynamic.chello.pl

    Mi się wydaję, ze Verstappen przystąpił do manewru wyprzedzania zbyt optymistycznie. Widać, że miał sporo za duża prędkość przed dohamowaniem i nawet gdyby nie uderzył w Grosjeana, to i tak wylądował by na bandzie. To jest moje zdanie i może się nie znam, a ze zdaniem 2 krotnego Mistrza Świata nie będę polemizował.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo