komentarze
  • 1. GTR
    • 2015-03-26 12:10:52
    • *.214.5.128

    Opinia pod tą informacją powinna być jedna: ma koleżka rację.
    Dodałbym jedynie odpowiedź na ten bulszit Hornera: "publicznie wezwał FIA do regulaminowego wyrównania osiągów poszczególnych zespołów tak jak to zdaniem Hornera było czynione w trakcie dominacji na torach jego zespołu".
    Lolu złoty - to chyba jakieś kpiny. Ograniczenia przychodziły, ale jedynie z nowym sezonem a nie w jego trakcie. Jeśli elementy aero nie pasowały w regulaminie i trzeba było je wymienić, to chyba wszystkich to obowiązuje i polecam maść na ból d*py.

  • 2. filipo-tg
    • 2015-03-26 12:19:06
    • *.146.241.1.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    A zmiany w mapowaniu silników z zamknięta przepustnica a zakaz fric zmian konstrukcji opon i inne to tez były pomiędzy sezoanminami? Nie jestem fanem RBR ani Vetela w szczegolnosci ale mercedes tez myśli oczy każdy kto jest na szczycie będzie tego szczytu bronił, ale nie bądźmy sklerotykami...

  • 3. Blazefuryx
    • 2015-03-26 12:56:40
    • *.dynamic.chello.pl

    RBR nigdy nie dysponowało tak absurdalnie ogromną przewagą nad drugim zespołem, co Mercedes w tym i poprzednim sezonie. Nie mówiąc o tym, że tak gigantycznej przewagi również nikt jeszcze nie miał w historii F1. Dlatego uważam twierdzenie, że wypowiedź Hornera jest "śmieszna", za tą prawdziwie śmieszną.

    Hamilton w bardzo małym i nikłym stopniu przyczynił się do dzisiejszego sukcesu Mercedesa i powinien się cieszyć, że w końcu dostał tak niesamowicie szybki bolid w porównaniu z resztą stawki, że przegrać tytułu mistrzowskiego po prostu się nie da, (prawie zawsze dysponował najlepszym bolidem w stawce w swojej karierze, może oprócz dwóch sezonów, kiedy jego bolid był tym drugim) a pokonać musi realnie i w praktyce tylko jednego kierowcę. Hamiltonowi uderza z tego powodu pewność siebie do głowy czego skutkiem są takie nieprzemyślane i nielogiczne wypowiedzi.

  • 4. Blazefuryx
    • 2015-03-26 12:57:56
    • *.dynamic.chello.pl

    Kiedy moje komentarze nie będą wymagały akceptacji moderatora? Zacząłem tu pisać po zakończeniu się sezonu 2014, czyli w listopadzie 2014 i nadal akceptacja moderatora jest obligatoryjna względem moich komentarzy.

  • 5. belzebub
    • 2015-03-26 13:05:23
    • *.jeleniagora.vectranet.pl

    @2 Mhmm, tylko teraz Ty zapominasz, że RBR, często nie grał czysto. Sprężynujące skrzydła i ewidentne faworyzowanie jednego kierowcy, to tylko czubek góry lodowej. Dlatego dziś RBR nie ma prawa niczego żądać. Za to powinni ruszyć cztery litery i zrobić porządki u siebie na wzór Ferrari.

  • 6. Jahar
    • 2015-03-26 13:46:36
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Równie śmieszną wypowiedz co Horner dał Hamilton. Nie chce mi się nawet przypominać szantaż Mercedesa aby zmienić silniki albo ich potajemne testy opon w trakcie sezonu czy też wymuszenie zmiany konstrukcji opon na których stracił Lotus, Ferrari i Red Bull a Mercedes dostał porządnego kopa w osiągach. Horner miał trochę racji z powstrzymywaniem Red Bulla ale w beznadziejny sposób to przekazał a sama próba ugryzienia Mercedesa w taki sposób to żart.

  • 7. ekwador15
    • 2015-03-26 15:47:45
    • *.minolta.pl

    @2 - zakaz FRIC w Mercedesa tez uderzał, bo oni też mieli to bardzo dobrze rozwinięte. Faktem jest, że Merc nie płakał jak Red Bull dominował.

  • 8. williams FW
    • 2015-03-26 16:23:18
    • *.181.139.5

    Taka jest F1 . Dominacja Maclarena , Williamsa , Ferrari ,Red Bula prędzej czy póżniej mija . Jesli chodzi o RB ciężko im się z tym pogodzić

  • 9. cris163
    • 2015-03-26 16:25:43
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Red Bull traci sporo do Mercedesa to teraz chcą zmian, trzeba było zrobić lepszy bolid

  • 10. KowalAMG
    • 2015-03-27 00:14:19
    • *.24.196.114

    Blazefuryx widac , ze ogladasz formule od pol roku i nie znasz calego drzewa genealogicznego F1 dlatego za twoje badziewne teksty masz czasoumilacz w postaci czekania ;) dla twojej informacji Rosberg jezdzil z Schumacherem wszystkie zagrywki i technika jazdy jak u Mistrza , oprocz jednego atutu , ktory mial Michael jak i ma Lewis BEZWZGLEDNOSC .. Po drugie Hamilton kiedys byl szczeniacki teraz dorósł a po trzecie Mercedes do siebie sciagnął smietanke kierowcow, inzynierow , konstruktorow i pracuje na dwie zmiany dzien i noc wiec inne zespoly tez powinny zaczac jak widac Ferrari i Wiiliams po kilku slabszych sezonach wraca do czolowki , a wiec mozna ? Mozna tylko trzeba chcieć i to robic samo nie przyjdzie . A dlaczego Rbr dostaje w baty ? Bo regulamin jest tak scisly , ze nie potrafia znalesc luki , zeby go ibejsc i wyprzedzic reszte a ten sezon pokaze kto jest najbardziej sprawiedliwym zespolem :) na przyszlosc Blazefuryx mysl logicznie glowa a nie glowka i patrz na przeszlosc F1 .

  • 11. Kojo
    • 2015-03-27 02:28:58
    • *.dynamic.chello.pl

    @3. Blazefuryx- Kolego radziłbym Ci poczytać trochę historii F1,a dopiero potem komentować i pisać takie rzeczy, jak: "Nie mówiąc o tym, że tak gigantycznej przewagi również nikt jeszcze nie miał w historii F1.", bo np: Mclaren w 1998 roku tak dominował, ze potrafił zdublować całą stawkę lub Ferrari w 2004 kiedy nie było na nich mocnych, już nie mówiąc o latach 80 czy 70 gdzie też zdarzały się sezony dominacji o której Mercedes może pomarzyć.
    Co do artykułu, to po części Hamilton ma rację i płacze Hornera są śmieszne, Zmianę konstrukcji opon w 2013 najbardziej domagał się się Red Bull i to on najwięcej na niej zyskał co pokazało 9 wygranych z rzędu Vettela na koniec sezonu.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo