komentarze
  • 1. RyżyWuj
    • 2015-03-14 18:38:04
    • *.static.korbank.pl

    HAM ROS = 0.6s
    MERCEDES-PETRONAS McLAREN-HONDA = 6s

  • 2. RyżyWuj
    • 2015-03-14 18:38:38
    • *.static.korbank.pl

    Parser wyciął mi < > znaczki!

  • 3. MacGyver
    • 2015-03-14 19:35:17
    • *.centertel.pl

    "Williams i Ferrari są najszybsze na prostych."
    Eee...o co tu chodzi? Ferrari ma mocniejszy silnik niż Merc?

  • 4. Duke_
    • 2015-03-14 20:01:15
    • *.dip0.t-ipconnect.de

    Chodzi tu o konstrukcje calego bolidu, jesliby wyrzucic co niektore elementy aerodynamiczne to bolidy jechalyby jeszcze szybciej, jednak co z tego jesli nie utrzymalyby sie na zadnym zakrecie czy luku ?

  • 5. MacGyver
    • 2015-03-14 20:12:15
    • *.centertel.pl

    Duke, dzięki. No ja się w tym trochę gubię, szczerze mówiąc :-) W zeszłym roku tłumacząc siłę Mercedesa podnoszono fakt ich szybkości maksymalnej i podkreślano jego wagę. Teraz zaś okazuje się, że ten czynnik nie jest jednak najważniejszy.

  • 6. MarTum
    • 2015-03-14 20:18:28
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    MacGyver - bolid F1 to OGROMNIE skomplikowana rzecz. Wpływ na osiągi ma WSZYSTKO. Nawet masa śrubek czy kształt każdego elementu na zewnątrz.

  • 7. Sasilton
    • 2015-03-14 20:18:32
    • *.dzierzoniow.vectranet.pl

    Wielu nadal żyje że Merc jest tak dobry tylko przez silnik, a prawda jest tak ze maja tez najlepsza aero, lepsze od RB.

  • 8. Duke_
    • 2015-03-14 20:19:50
    • *.dip0.t-ipconnect.de

    Najlepszy przyklad czesci aerodynamicznej zwiekszajacej lub zmniejszajacej predkosc max to DRS, przy otwartym skrzydle bolidy jada szybciej bo maja mniejszy docisk.

  • 9. RyżyWuj
    • 2015-03-14 20:36:33
    • *.static.korbank.pl

    @5 MacGyver, tak samo przecież było z RBR w latach triumfu z Vettelem. Na prostych byli wolniejsi, ale w każdym innym fragmencie toru decydował docisk i dynamika silnika. Pewnie w Mercedesie mają dobre aero, ale równie dobrze mogą dochodzić do tego lepiej dobrane przełożenia. Brundle mówił dzisiaj, że takie ustawienia wróżą jeszcze większą przewagę Mercedesa w Malezji. Na każdym torze trzeba coś zmienić i tylko zespół, który rozumie jak działa ich pakiet jest w stanie zdominować cały sezon. Dlatego McHonda nie ma szans ani teraz, ani później, jeśli nie opanują swojego bubla. 6 sekund to jest kosmos. Nawet jak zmniejszą dystans o połowę, to nadal będą na poziomie największych frajerów w stawce.

  • 10. RyżyWuj
    • 2015-03-14 20:41:51
    • *.static.korbank.pl

    BTW. zaczęła się wojna psychologiczna HAM - ROS. Lewis dzisiaj w wywiadzie rzucił mimochodem, że Rosberg ilekroć jest w siedzibie jeździ cały dzień na symulatorze i próbuje zmienić styl jazdy, żeby zbliżyć się do średniego zużycia paliwa jakie Hamilton generował na danych torach w 2014. Czyli jednak dobrze widziałem, że była spora różnica między nimi i jazda Hamiltona mimo, że często był szybszy skutkowała niższym zużyciem paliwa.

  • 11. MacGyver
    • 2015-03-14 20:58:41
    • *.centertel.pl

    9. RyżyWuj: no, pamiętam, już wówczas niektórzy mieli większe prędkości maksymalne na prostych.

  • 12. wobz
    • 2015-03-14 22:13:08
    • *.adsl.inetia.pl

    jkato jest prawda to pozamiatane

  • 13. Skoczek130
    • 2015-03-14 23:22:47
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    Dopieścili maszynerię i teraz prawdopodobnie nikomu nie dadzą wygrać... chyba, że ich kierowcy pocałują się w zakręcie.

  • 14. RyżyWuj
    • 2015-03-15 04:34:24
    • *.static.korbank.pl

    U mnie jest już transmisja live, a w Polsacie nawet portier jeszcze śpi ;-)

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo