komentarze
  • 1. adam5005
    • 2015-02-01 21:29:48
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Niech nie zmiena barw. Nowy bolid robi wrażenie

  • 2. marek007
    • 2015-02-01 22:21:18
    • Blokada
    • *.play-internet.pl

    Usunięty

  • 3. PanPikuś
    • 2015-02-01 22:37:14
    • *.dynamic.chello.pl

    Sam sobie przeczy. Tutaj mówi o rzeszach kibiców liczących na zmianę barw, a argument przeciwnym, jest to, że w firmie jest to tylko kilka osób. Wychodzi na to, że kasa jest dla nas ważniejsza od kibiców. ( Nie przeczę, że tak nie ma wszędzie, ale mówienie o tym w ten sposób jest nietaktowne. )

  • 4. devious
    • 2015-02-02 02:11:16
    • *.adsl.inetia.pl

    Szukają sponsora ale nie chcą estetycznego bolidu - no tak, bo kto by się chciał reklamować na ładnym bolidzie... Z takim zmysłem marketingowym i średniowiecznym podejściem do wizerunku zespołu "bossa" nie dziwię się, że McLaren od dawna nie może znaleźć strategicznego sponsora...

    Dennis, tak jak i Bernie E. widać mentalnie jest nadal w latach 80-tych...

    Zresztą ogólnie jak czytam wypowiedzi Ecclestona czy Dennisa to czasem zachodzę w głowę, jakim cudem tacy "ynteligenci" osiągnęli takie pozycje... Na pewno nie dzięki błyskotliwości w kwestiach marketingu czy rozumienia jak działa świat - no ale widac to nie jest potrzebne - w biznesie wystarczy bezwzględność i determinacja, a to obaj na pewno mają i z tego są znani :)

    I w sumie jak się patrzy na polityków (np. polskich) czy niektórych szefów w firmach - to ta zasada działa wszędzie - nie musisz być demonem intelektu by trafić na szczyt. Czasem mam wręcz wrażenie, że zbytnia inteligencja przeszkadza w osiągnięciu sukcesu bo człowiek zamiast działać traci czas na rozważaniu różnych opcji :)

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo