komentarze
  • 1. Tomal20
    • 2015-01-12 11:41:58
    • *.97.199.9

    Silnik i tyle....

  • 2. Artuur
    • 2015-01-12 12:16:38
    • *.197.40.85

    Sorry ale aż nie mogłem twojej wypowiedzi nie skomentować.
    Nie ukrywajmy silnik pomógł williamsowi, ale silnik to nie wszystko. McL tez miał silnik mercedesa i jakoś nie błyszczał. Poprzedni sezon w wykonaniu Williamsa jakim był... Katastrofa, a był napędzany francuska jednostka która dominowała w stawce z Reed bullem. Mam nadzieje, ze rozumiesz, silnik ma znaczenie ale nie tylko od niego zależy kondycja bolidu.

  • 3. popo21
    • 2015-01-12 15:55:39
    • *.chelm.gda.pl

    oczywiscie, że silnik im pomógł + średnie aero i to wystarczyło, można było zaobserwować, na początku przegrywali z ferrari jako, że ferrari miało lepsze aero, silnika zmienić nie było można ani modernizawać więc nadgonili aero w stosunku do ferrari i cała filozofia sukcesu gdyby silniki można było poprawiać w trakcie sezonu jak pakiet aero napewno ferrari byłoby przed nimi.

  • 4. RyżyWuj
    • 2015-01-12 16:07:48
    • *.static.korbank.pl

    Silnik i Bottas i tyle.

  • 5. b.stary
    • 2015-01-12 18:02:00
    • *.adsl.inetia.pl

    Pat Symonds...
    I to na tyle.

  • 6. Gosu
    • 2015-01-12 22:16:51
    • *.adsl.inetia.pl

    Felipe Massa i Claire Williams ...

    Dziękuje, do widzenia.

  • 7. RyżyWuj
    • 2015-01-13 00:03:39
    • *.static.korbank.pl

    @6 Nie no... Claire musi zostać, ale Massa to faktycznie "do widzenia".

  • 8. wheelman
    • 2015-01-13 01:10:00
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Przez cały sezon to powtarzałem, a po jego zakończeniu jeszcze taki guru jak Newey, no sorry, PIERDOLI FARMAZONY. Nie potrafię wyjaśnić co się stało w Williamsie dokładnie, ale jak to napisał @2. Artuur, nie był to sam silnik, i każdy z inteligencją przewyższającą int. szympansa chyba to widzi. I fakt, Mac jest tego najlepszym przykładem. Tak, i Mac i FI (w szczególności w końcówce sezonu, co też świadczy o tym że silnik jest tylko bazą a resztę trzeba dopracować pod niego) plasowały się w qualach wyżej niż renówki i ferrarki, ale tak jak napisałem w nawiasie, nie bierze się to z nikąd. A już na pewno nie z samego silnika, o kierowcach nawet nie mówiąć.

    @4 zgiń etatowy trollu. Mama woła na obiad. Wyjdź.

  • 9. 6q47
    • 2015-01-13 15:58:33
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    8. wheelman
    Nie do końca podzielam twoją opinię odnosnie słów Newey'a.
    Owszem, mógł nieco "spieprzyc" bolid minionego sezonu, ale musisz przyznac, ze naped nie rozpieszczał zarówno kierowców jak i samego Newey'a... o inzynierach kierowców nie wspomnę.
    Pomijam wyniki, a tym bardziej analizę osiagnięć obu kierowców IRBR.
    Jak rozumiem, nie trzeba tego wyjasniać?

    Ulokowanie się Williams'a na tak wyskim miejscu ma uzasadnienie nie tyle w niezawodnym i mocnym silniku, co w doskonalym - w porównaniu z poprzednim sezonem - bolidzie, którego dosiadana nawet przez "tych" kierowców pozwalał na uzyskiwanie wyników wymuszajacych na kibicach uśmiech i nadzieję na utrzymanie takiego poziomu przez kolejne sezony.
    Ale...
    Nie jest to takie proste z wiadomych względów. Tzn. mam na mysli super pomysły i niesamowite analizy co do przeprowadzenia koniecznych zmian w bolidzie wymuszonych przez ambicje zespołu, jak i przepisy.
    Tu raczej widzę stabilizatora w osobie Symonds'a. który powracajac z banicji (pomijam rozruch) do utytułowanego zespołu ma odpowiednio zimne, rzeczowe podejscie podczas konstruowania bolidu w Williams'ie.

  • 10. blackbirdf1
    • 2015-01-13 18:00:38
    • *.dynamic.chello.pl

    Wszyscy się mylicie bo to . . . SUZIE !!!!! ;-D

  • 11. RyżyWuj
    • 2015-01-13 19:50:35
    • *.static.korbank.pl

    @10 Suzie jest z silnikiem w pakiecie. No chyba, że wyciąga z Toto w sypialni jakieś tajne rozwiązania Mercedesa i potem raportuje inżynierom Williamsa. Kobiety nie takie rzeczy robiły, żeby dostać się do typowo męskich zawodów.

  • 12. KowalAMG
    • 2015-01-15 02:33:53
    • *.24.196.114

    Dupa za wiedze dobre RyżyWuj szacun :)

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo