komentarze
  • 1. EryQ
    • 2014-10-16 15:02:55
    • *.opera-mini.net

    "Zdaniem zładowników " Panie kempa- zmień...

  • 2. PanPikuś
    • 2014-10-16 15:12:37
    • *.dynamic.chello.pl

    A mi się podoba zładownik :) Przydałby się dział coś a'la humor z zeszytów szkolnych " Humor z pośpiechu " ? :P

  • 3. EryQ
    • 2014-10-16 15:21:12
    • *.opera-mini.net

    @2 ale jak Ty się pomylisz to już nie jest takie śmieszne. Besztanie, wyśmiewanie i równanie z błotem... Ot polityka kilku userów...

  • 4. EryQ
    • 2014-10-16 15:25:17
    • *.opera-mini.net

    "ale jak Ty się pomylisz" nie odnosi się bezpośrednio do Ciebie!

  • 5. Greek
    • 2014-10-16 15:34:57
    • *.dynamic.chello.pl

    Z wypowiedzi kierowców bardziej wydaje mi się, że chcą gorszych przejściowych niż lepszych deszczowych :D

  • 6. PanPikuś
    • 2014-10-16 15:39:12
    • *.181.248.0.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    .

  • 7. PanPikuś
    • 2014-10-16 15:43:33
    • *.181.248.0.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Jak to nie jest śmieszne? jest. Potrafię się śmiać z samego siebie . Nie mowie ze nie należy uważać na pisownię i błędy ale robić z tego wyrzuty to przesada. Wszyscy są ludźmi a niektóre wpadki , nawet własne śmieszą :-).

    Przepraszam za poprzedni post, ale pisze z nowego urządzenia i niechcący źle kliknąlem

  • 8. EryQ
    • 2014-10-16 15:54:25
    • *.opera-mini.net

    @7 też potrafię ale po kilku wczorajszych "miłych" postach na mój temat pisania wolę już komuś odrazu wypomnieć. Ale i tak zaraz się zacznie szarża z ALO w roli głównej więc tylko czekać i czytać...

  • 9. RyżyWuj
    • 2014-10-16 15:57:48
    • *.static.korbank.pl

    Skoro w komentarzach nie można poprawiać błędów, to w newsach też tak powinno być ;-)

  • 10. fanAlonso=pziom
    • 2014-10-16 15:58:38
    • *.rzeszow.mm.pl

    Innym utrudnieniem przy projektowaniu dobrego ogumienia deszczowego jest problem pogody. Rzadko kiedy z góry można zaplanować testy deszczowych opon w naturalnych warunkach spowodowanych deszczem. Nowoczesne obiekty wyścigowe posiadają infrastrukturę pozwalającą sztucznie nawodnić nawierzchnię toru jednak nie jest to ani efektywne, ani nie daje w pełni zadowalającego porównania do naturalnego nawodnienia - bez przesady bridgestone jakoś dawało radę a warunki mieli takie same

  • 11. EryQ
    • 2014-10-16 16:16:02
    • *.opera-mini.net

    i sorki za "odrazu"

  • 12. kempa007
    • 2014-10-16 17:38:46
    • *.180.227.42

    10. fanAlonso=pziom tak, tylko za czasow Bridgestone testowac mozna bylo do woli.

  • 13. wro40i4
    • 2014-10-16 18:47:14
    • *.cable.smsnet.pl

    @12. kempa007 tak, ale jakoś Michelin potrafił szybko wbić się do stawki. Wszystko zależy od $ panowie :(

  • 14. czuczo
    • 2014-10-16 19:39:55
    • *.galileusz.pl

    Kolejny absurd, zawodnicy chcą więcej bezpieczeństwa na torze, a sami ryzykują jazdę w dużym deszczu na przejściówkach. Mocno pada- zakładamy deszczówki, tor przesycha- przejściówki. W końcu po to są te dwa rodzaje opon. Jak ktoś chce ryzykować to może nawet na slikach jechać. Może rozwiązaniem jest wyprodukować uniwersalne opony, Takie na deszcz, suchy tor i żeby miały wytrzymałość na cały weekend wyścigowy.

  • 15. fanAlonso=pziom
    • 2014-10-16 19:48:03
    • *.rzeszow.mm.pl

    12. ale w 2009 , 2010 już nie i dlatego się czepiam:)

  • 16. Skoczek130
    • 2014-10-22 11:13:10
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    @czuczo - chorobliwa ambicja robi swoje. ;)

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo