komentarze
  • 1. modafi
    • 2014-09-26 09:33:49
    • *.adsl.inetia.pl

    Nie rozumiem... To chyba tylko teoretyzowanie, ponieważ raczej ilość ekip będzie rosła (bądź pozostanie niezmieniona w przypadku wyjścia z F1 Coswortha).

  • 2. ipkuser
    • 2014-09-26 09:39:35
    • *.play-internet.pl

    @1. Cosworth to dostawca silników a nie zespół wyścigowy (jak Honda dla McLarena)

  • 3. wheelman
    • 2014-09-26 10:39:27
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @1 są obawy, że Sauber lub/i Caterham ilub/ Marussia wypadną w 2015 ze stawki. W najgorszym przypadku zostaje 8 zespołów x2 co daje 16 samochodów. 4 zespoły dostają szansę wystawienia trzeciego bolidu.

  • 4. modafi
    • 2014-09-26 12:48:31
    • *.adsl.inetia.pl

    @2. ipkuser
    oczywiście miałem na myśli Caterhama
    @3. wheelman
    Jak dla mnie to wypaść może tylko Caterham. Marussia raczej ma silne zaplecze z Rosji. Nie wydaje mi się, by opuścili stawkę, zwłaszcza, że od tego roku do kalendarza zawitało GP Rosji. Sauber, według mnie, też się jakoś utrzyma. A pamiętajmy, że nowe zespoły pukają do bram F1.

  • 5. unknowncaller
    • 2014-09-26 16:56:34
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    A podobno F1 martwi się, że jest za droga i trzeba ciąć koszty?

  • 6. devious
    • 2014-09-26 19:10:40
    • *.adsl.inetia.pl

    @4 modafi

    Marussia ma z Rosją już niewiele wspólnego już prawie pół roku - zmienił się właściciel, nazwa pozostała ale już nie ma żadnego związku z producentem superaut z Rosji - i też finansowania rosyjskiego nie ma lub jest mocno ograniczone. Nie śledzę dokładnie losów Marussi i nie wiem jak tam dokładnie wygląda sprawa własności, jak zwykle są to jakieś spółki z Luksemburga czy innych "dziwnych" krajów za którymi nie wiadomo kto stoi - mnie to nie do końca interesuje więc nie zagłębiałem się co kto i ile ma. Fakt jest jednak faktem, że Marussia cienko przędzie z plotki mówiły jakiś czas temu, że zespół jest wystawiony na sprzedaż. Ile w tym prawdy - nie wiem.

    Jedyną szansą na przetrwanie Marussi jest chyba utrzymanie 9 miejsca w konstruktorach - co da znacznie większy przelew niż 10 miejsce.

    Jednakże oznaczać to może jednocześnie koniec Saubera, który za 10 miejsce dostanie jałmużnę - i jedyną nadzieją Szwajcarów pozostanie łaska pana Slima...

    Choć ja jestem jak zwykle optymistą i liczę, że wszystkie zespoły "jakoś" przetrwają :) Szczególnie szkoda byłoby Saubera...

  • 7. Del_Piero
    • 2014-09-27 13:45:32
    • *.ms-net.eu

    Po co 3 bolidy? To jest równoznaczne z totalną dominacją 2-3 teamów nad resztą. Gdyby teraz tak było, mielibyśmy na torze 33 bolidy, o conajmniej 10 za dużo.

  • 8. Skoczek130
    • 2014-09-27 21:24:26
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    Nazwa w Marussi została po to, aby dostać kasę. To tak jak w przypadku Midland oraz Spykera... te nazwy się uchowały, bo w trakcie rywalizacji nie ma sensu zmieniać. Caterhama tak samo się to tyczy. Zresztą nazwa BMW Sauber istniała w 2010 roku tylko po to, aby otrzymać kasę za rok 2009. ;)

  • 9. socjoświr
    • 2014-09-27 23:39:03
    • *.static.ip.netia.com.pl

    jak dla mnie jakimś rozwiązaniem byłoby powstanie zespołu Sauber Marussia. Zwłaszcza Szwajcarów byłoby szkoda gdyby wypadli za burtę F1. Niestety problemy finansowe ma także lotus i Force India... Formuła 1 od lat nie ma pomysłu na zrównoważone finansowanie zespołów. Ogromną część kasy przejadają struktury zarządzające. Pomysł 3 samochodów pochodzi właśnie od zarządzających darmozjadów, którzy chcą wyciąć kłopotliwy efekt swojej nieudolności jakim są słabsze, bankrutujące zespoły.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo