komentarze
  • 1. Esotar
    • 2014-09-25 09:46:30
    • *.dynamic.chello.pl

    Nie rozumiem tego newsa. Niech viggen wytłumaczy, bez niego człowiek jak bez ręki.

  • 2. pjc
    • 2014-09-25 10:16:11
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    W takiej sytuacji w jakiej znalazł się Red Bull, 2 miejsce można uznać za sukces.
    Ani Williams ani tym bardziej Ferrari nie mogą się do nich zbliżyć.
    Mnie ten sezon przypomina lata 1990-1991, kiedy Williams gonił McLarena.

  • 3. KowalAMG
    • 2014-09-25 11:02:40
    • *.24.196.114

    Panie Horner to byl wasz to i wy jestescie mistrzami areodynamiki byliscie tutaj stawiani w roli faworyta ; p w przyszlym wyscigu niech Ricardo nie dojedzie a Merc lyknie dublet to mistrza konstruktorow macie z glowy :) a indywidualne dwa pierwsze miejsca Hamiltona zegnaja was z czteroletnia hegemonia :)

  • 4. KowalAMG
    • 2014-09-25 11:04:13
    • *.24.196.114

    Wasz tor*..

  • 5. Jacko
    • 2014-09-25 11:17:27
    • *.dynamic.chello.pl

    "aby jego konkurenci mogli ją zamknąć" - nie róbcie angielskich kalek, bo przy okazji kaleczycie język polski. Można napisać np. "zniwelować".

  • 6. Sasilton
    • 2014-09-25 12:57:53
    • *.dzierzoniow.vectranet.pl

    Problem w tym że RB na tym torze miał na równi walczyć z Mercedesem, a jak było widzieliśmy, Lewis w 22okr zrobił 25s przewagi, zjechał do pitstopu i odjechał na 13s.

  • 7. kempa007
    • 2014-09-25 13:09:49
    • *.180.227.42

    5. Jacko wydaje mi sie ze "zamknać strate" jest zwyklym wyscigowym zargonem i co jak co, staram sie pisac po Polsku.

  • 8. RyżyWuj
    • 2014-09-25 16:32:16
    • *.static.korbank.pl

    @7 Kempa, przyjmij krytykę na klatę. Dżako ma rację. Pisze się "po polsku" nie "po Polsku" a straty się niweluje. Zamykać, to można kuzy na noc w studole.

  • 9. Hamcio20
    • 2014-09-25 16:36:44
    • *.business.static.vectranet.pl

    Może i udało im się troszeczkę nadrobić, ale to naprawdę delikatnie. Singapur to jest tor dla bolidów ze świetnym pakietem aero, a jak wszyscy wiemy co jak co, ale Aerodynamikę to RBR ma zawsze doskonałą za sprawą geniuszu Neway'a, dlatego to takie jakby 'złudzenie' że nadrobili sporo :)

  • 10. Teoster
    • 2014-09-25 17:43:29
    • *.centertel.pl

    Czyli RB tak poprawił bolid w innych niż silnik sekcjach, że gdy dostaną nowy super motor By Renault to odjadą Mercowi na parę sekund!

  • 11. bartexar
    • 2014-09-25 20:15:54
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Błędy się zdarzają, a facet i tak robi co może. Red Bull dogonił Mercedesa tylko na tym torze. Nawet im kibicowałem żeby Angol nie wygrał. W Japonii będzie po nich.

  • 12. MarTum
    • 2014-09-25 20:24:27
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    W którym momencie RBR dogoniło Merca na tym torze? Lewis robił Vettela jak chciał w kwestii tempa. Miał wszystko pod kontrolą i dostosowywał się do sytuacji aby RBR nie zagroziło.

    RBR nie miało szans.

  • 13. jogi2
    • 2014-09-25 22:09:34
    • *.piekary.net

    Na początku odjechał na 7 sek ,bo tak chciał i miał to pod kontrolą.Prawdziwe tempo mercedes pokazał po neutralizacji. RedBull był tylko zawalidrogą niestety

  • 14. wheelman
    • 2014-09-26 10:19:26
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ludzie czy wy oglądaliście ten wyścig czy tylko udajecie? Jako antyfan RedBulla napiszę. HAM zrobił przewagę 7 sek. i taka jest różnica między Mercem a RBR (oczywiście jest ze 2x albo jeszcze trochę większa bo te 7 sek było w pierwszym stincie bodajże, więc na cały wyścig gdyby był bez niespodzianek wyszłoby z 20-30sek przewagi ale nie minuta jak w pierwszej połowie sezonu). To, że HAM po neutralizacji zyskiwał po 3 sek na okrążeniu wynikało z tego, że był na supersoftach a reszta na softach. Nawet na ostatnim okrążeniu przed zjazdem zyskiwał chyba niecałą sekundę. Kiedy zjechał po komplet softów na ostatni stint, wtedy znów mocno budował przewagę, bo miał świeży komplet, podczas gdy reszta była na takich samych ale dogorywających oponach, i jak wiemy, mocniej dogorywających niż w innych wyścigach, bo po neutralizacji każdy zdecydował się jechać na softach do mety (oprócz HAM) podczas gdy jakby nie było neutralizacji, wtedy zmieniliby opony jeszcze raz, ale po wyjeździe SC strategie się pozmieniały. Niektóre powinny być banowane za wpajanie ludziom ciemnoty. A taki @6 to już w ogóle perma powinien wyłapać za sianie głupoty, niewiedzy i przede wszystkim ignorancji.

    @9 jest dokładnie tak jak piszesz i Horner o tym właśnie mówi. Tylko, że w newsie nie ma całej analizy wyścigu i opisu jak wyglądały strategie, bo wtedy news byłby 4x dłuższy i nikt by nie przeczytał. Nie ma też opisu i analizy bo wychodzi się z założenia, że każdy wie jak wyglądał wyścig. I w tym momencie strzelam sobie w stopę, bo jak widać, połowa ludzi w komentarzach oglądając wyścig chyba gapi się tylko na śmigające samochodziki i w ogóle nie kuma co się dzieje.

  • 15. wheelman
    • 2014-09-26 10:23:10
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Aha do Pana @6 jeszcze @13 powinien dołączyć, jakoś mi umknął. Rzeczywiście było to PRAWDZIWE tempo... Jeszcze w Singapurze, gdzie różnica między dwoma "sąsiadującymi" ze sobą mieszankami opon to jak wiemy ponad 2 sek (przy w miarę lekkim bolizie, a taki HAM miał w drugiej połowie wyścigu. Dla niekumatych jeszcze napiszę, że przy w pełni zatankowanym bolidzie różnice są znacznie mniejsze, bo tego też pewnie was w szkole nie uczono)

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo