komentarze
  • 1. Skoczek130
    • 2014-07-17 14:58:09
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    Wracamy do V8-emek ! XD

  • 2. rascal
    • 2014-07-17 15:16:33
    • *.183.140.45

    To moze zmienmy na V4 turbo bez linitu kompresji ;)

  • 3. 6q47
    • 2014-07-17 15:59:37
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @2
    Wystarczy jak nie będzie limitu przepływu paliwa.
    I tak w obecnej wersji hybryda posiada znamiona ekologicznej konstrukcji i nie musi być dławiona w bezsensowny sposób.

  • 4. Artuur
    • 2014-07-17 18:23:10
    • *.197.40.85

    moim zdanie powinni podnieśli limit przepływu paliwa o około 10kg i pozwolic na powrót tankowania podczas

  • 5. mwhakowscy
    • 2014-07-17 21:01:01
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Zniesienie wszelkich limitów i barier. Marzenie!!!!

  • 6. Tytussek
    • 2014-07-17 22:06:25
    • *.244.210.221

    #3 Ma rację. Te silniki generują ogromną moc jeśli się im pozwoli. Ustalić tylko indywidualne limity kilogramów paliwa na każdy tor. A co do aerodynamiki, to wystarczy ustalić limit powierrzchni bolidu przy zachowaniu gabarytów, a resztę zostawić kreatywnym konstruktorom. Niech główkują i rozwijają dyfuzory, zawieszenie, elastyczne konstrukcje i co im tam przyjdzie do głowy. W końcu to będą technologie które mogą zawitać w autach drogowych.

  • 7. 6q47
    • 2014-07-17 23:25:33
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Prezydent FIA:
    „W wyścigach zawsze poszukujemy maksymalnej ... [***] ... zbliżyć się do tego limitu.”

    Wydaje się, że te słowa generują mgłę, która nie pozwala dostrzec problemu w pełnej krasie.
    Rozumiem, że mniej kilogramów na pokładzie pozwala na uzyskiwanie lepszych czasów - widać to podczas wyścigu i nie musi to być zanotowane przez nasze zmysły akurat w tym sezonie ...
    Z drugiej strony - mam na myśli limit przepływu - hybryda nie może być "wysterowana" w przedziale mocy faktycznie uzyskiwanych przez V6 właśnie z powodu nałożonego limitu. Czy silnik kręcony do max. 12 tysięcy rozwija odpowiedną moc, która przy 15 tyś. będzie mocą niewiele wyższą od tej uzyskiwanej przy 12 tysiakach?
    Raczej nie będzie niewiele wyższą. Będzie znacznie wyższa.
    Mozna sie zastanowić co do zasadnosci narzuconego limitu i warunkowo porzucić czynnik ekologiczny. Mianowicie mam na mysli to, ze FIA wraz z zespołami zabezpieczyła się ze względu na ilość potencjalnych awarii i sprawdzenie, czy limit 5 jednostek (plus dopuszczalna wymiana dodatkowych elementów hybrydy) jest optymalny i właściwie oceniony.
    Z tym odpuszczaniem gazu nieco przesadził - standardowy PR rzucony dla gawiedzi.

  • 8. silvestre1
    • 2014-07-18 13:03:08
    • *.dynamic.chello.pl

    Todt wyciąga z kapelusza atrakcje Le Mans a tymczasem F1 przypomina kondukt żałobny. Mam nadzieję, że Montezemolo skutecznie potrząśnie tym workiem ramoli i ta seria wróci na drogę nieekologicznej normalności.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo