komentarze
  • 1. RyżyWuj
    • 2014-07-04 16:27:20
    • *.korbank.pl

    Genialne. Jak jedna firma już sobie w końcu (najwyraźniej) poradziła z problemem, to trzeba zmienić ją na inną i zacząć zabawę od nowa.

  • 2. wheelman
    • 2014-07-04 19:51:47
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Super logika. Próbując to porównywać, zrównałbym twój tok rozumowania z sytuacją, kiedy współczesny konstruktor roweru zaczyna za każdym nowym modelem pracę projektowe od zaprojektowania bicykla. Albo lepiej, od wynalezienia koła... A wracając na ziemię i mówiąc już całkowicie poważnie. Sentronics nie musi mieć nawet danych od Gill Sensors. Inżynierom wystarczy wiedzieć, co było przyczyną problemu, a to już wiemy.

  • 3. RyżyWuj
    • 2014-07-05 00:37:49
    • *.korbank.pl

    @2 Od razu widać, że wiele wiesz o projektowaniu. Nowa firma może wygenerować zupełnie inny produkt i zupełnie inne problemy. Skoro jesteś takim fanem logiki, to pomyśl: mając działający produkt po co zmieniać dostawcę? Żeby ponieść koszt i ryzyko wytworzenia kolejny raz ... no czego? Działającego produktu - który już jest? Zaiste super logika.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo