komentarze
  • 1. ekwador15
    • 2014-07-03 23:22:50
    • *.adsl.inetia.pl

    Popieram te słowa, choć nieczęsto zgadzam się z Whitingiem. Te słowa kierowców poruszające temat bezpieczeństwa to są rozpaczliwą próbą szukania jakiś argumentów. W większości przypadków kierowcy i tak zawsze zjeżdżają podczas neutralizacji po nowe opony, więc po co Button mówi o starcie na bardzo zużytych oponach, a temat przegrzewania się bolidów, które będą ustawiać się na starcie o czym mówiło Pirelli, to już sprawa dla inżynierów - swoją drogą co producenta opon obchodzą czynniki przegrzania auta :P

    Dla mnie fajnie, że coś takiego wprowadzili. Starty to też jeden z elementów sukcesu, trzeba mieć szybki bolid, nieawaryjny, trzeba nie popełniać błędów, trzeba być szybkim i dobrze zgrać ustawienia pod siebie no i też dobrze przy współpracy z inżynierem przeprowadzić procedurę startu. Ricciardo ostatnio coś właśnie się wypowiadał, że może komuś nie pójść start, na początku wyścigu tez może nie pójść i trzeba z tym żyć czego doświadczał m.in. Mark Webber w większości przypadków :P

  • 2. fanAlonso=pziom
    • 2014-07-03 23:58:12
    • *.rzeszow.mm.pl

    durnota i tyle jak ktoś jedzie na 1 pit stop jak np. Force India to przy restatach wg nowych zasad traci swój atut a bolid zjeżdżający do pit lane w trakcie restartu będzie ostatni a podczas lotnego startu chyba aż tyle pozycji by nie stracił

  • 3. Amnes
    • 2014-07-04 06:27:11
    • *.17.195.40

    Ekwador15 zrobmy start jedno kolko stop start to dopiero bedzie ciekawie

  • 4. waterball
    • 2014-07-04 07:22:36
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    @3 Bardzo słusznie! F1 na siłę szuka sposobu uatrakcyjnienia wyścigów. Ale chyba nie tędy droga.

  • 5. modafi
    • 2014-07-04 07:38:39
    • *.access.telenet.be

    2. fanAlonso=pziom
    Myślę, że nie masz racji, bo w momencie wyjazdu samochodu bezpieczeństwa i tak szanse kierowców jadących na jeden pitstop maleją.

  • 6. Rimaro
    • 2014-07-04 08:21:39
    • *.internetia.net.pl

    @2 A co do straty podczas zjazdu, to kierowcy będą tracić tyle samo co do tej pory, bo czas zjazdu na pit stop się nie zmieni - czyli wtedy, jak stawka będzie podążać za SC lub się za nim ustawiać.

  • 7. dexter
    • 2014-07-04 09:34:12
    • *.114.59.27

    Tak na boku: niezaleznie od pogladow, Charlie Whiting jest jedna z najbardziej szanowanych i respektowanych osob w swiecie F1 - i to bez wyjatku, zaczynajac od wszystkich kierowcow a konczac na wlascicielach zespolow.

  • 8. gouter
    • 2014-07-04 10:09:26
    • *.grybow.net.pl

    Niech robią restart co 10 okrążeń, nie ma chyba na świecie sportu, w którym reguły są tak często zmieniane. Chyba w tym roku po raz ostatni opłaciłem sobie Polsat i zrezygnuję z oglądania wyscigów, po 30 latach, odkąd zacząłem interesować się tym sportem. Stacza się na samo dno....

  • 9. silvestre1
    • 2014-07-04 10:36:08
    • *.dynamic.chello.pl

    Plan A: taka kolejność nam odpowiada, plan B: TO, plan C: restart.... i wszystko jasne

  • 10. Szarmi
    • 2014-07-04 11:54:47
    • *.play-internet.pl

    To ja już czekam na monako w przyszlym roku, ciekawe czy zespoly bd brac pod uwage w strategi te restarty ktorych w monako bd kilka :D

  • 11. slawusF1
    • 2014-07-04 14:43:32
    • *.33.116.42

    Będzie ciekawie. Dla mnie start jest najciekawszym momentem wyścigu. Pod uwagę biorę natomiast to, że możemy nie zobaczyć SC przez parę wyścigów lub kilka w jednym wyścigu :)

  • 12. mwhakowscy
    • 2014-07-04 18:00:31
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Najsprawiedliwsze restarty z pól startowych byłyby wtedy, gdyby startowali indywidualnie jeden po drugim z uwzględnieniem dotychczasowej przewagi.

  • 13. wheelman
    • 2014-07-04 20:08:42
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Nie wiem skąd niektórym biorą się te argumenty z tym, że kierowca jadący na 1 pit-stop będzie więcej tracił. Będzie tracił tyle, ile obecnie, przy starcie lotnym przewaga przecież też się resetuje. Chyba, że osoby z tym argumentem piją do tego, że na zużytych oponach będzie ciężej, ale to już zostało poruszone w newsie. Ogólnie Whiting mówi dobrze, ale czytając po pierwszym jego cytacie z newsa słowa "Czy jest to prawdą, czy nie, nie jestem o tym w pełni przekonany" mam ochotę mu strzelić w pysk :) On doskonale wie, że start z pól oznacza większe szanse na przetasowania. Przecież po to wprowadzają tę zmianę!!! Hipokryzja jak jasny s......

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo