komentarze
  • 1. jack22
    • 2014-06-13 10:14:58
    • *.icpnet.pl

    Zrozumieliśmy problemy, teraz musimy się nauczyć by zrozumieć bolid, dlatego ciągle się uczymy i zaczynamy rozumieć, ble ble ble

  • 2. pqo
    • 2014-06-13 11:38:38
    • *.adsl.inetia.pl

    wiem że nic nie wiem

  • 3. PiotrasLc
    • 2014-06-13 12:27:41
    • Blokada
    • *.107.rewolucja-net.pl

    Chyba ciężko sie przyznac że Mercedes dostaje zadyszki

  • 4. Dexterus
    • 2014-06-13 13:08:44
    • *.191.163.173

    @ 3.
    Spójrz raz jeszcze na punktację w tabeli kierowców oraz konstruktorów. Cudowne. Pierwszy wyścig, w którym Merole zmaściły, a tu już tekst o "zadyszce".

    Po GP Australii Merc też dostał zadyszki? Wszakże wtedy HAM również nie dojechał.

    ---------------

    A co się samego artykułu tyczy - chyba nigdy się przyzwyczaję do tego PRowskiego wodolejstwa. Czyli nowy system nawalił, ale będziemy z niego dalej korzystać? No biggie, z taką przewagą niech se eksperymentują, przynajmniej może jeszcze jakiś inny kierowca wygra GP w tym roku....

  • 5. Skoczek130
    • 2014-06-13 13:59:45
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    Jejciu - w końcu porażka musiała przyjść... choćby nie wiem, jak miażdżyli stawkę. A miażdżą i to sromotnie. ;)

  • 6. jogi2
    • 2014-06-13 22:33:29
    • *.piekary.net

    mogą sobie pozwolić

  • 7. ascorp
    • 2014-06-14 11:48:57
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Nic się w tym sezonie nie zmieni, mało tego, jeżeli nie będzie większych zmian na przyszły sezon to MB dalej będzie "karał" resztę stawki... A wypadki takie jak w kanadzie mogą sie zdarzyć sporadycznie, nie zmienia to faktu, że MERC miażdży na potęge :)

  • 8. Root
    • 2014-06-17 14:44:22
    • *.tktelekom.pl

    Szkoda. Szkoda, że "zrozumieli" co było przyczyną... ;)

  • 9. koal007
    • 2014-06-17 16:17:19
    • *.play-internet.pl

    Tak naprawdę, to tor weryfikuje nowe rozwiązania. Połowa współczesnego bolidu to potężny komp i odpowiednie mapowanie. No, niestety, tak to jest. Za 20 lat silnik spalinowy będzie pewnie służył tylko, do generowania energii elektrycznej, dla silników elektrycznych napędzających koła. Merole były z przodu przez 3/4 wyścigu, w następnym nie pozostawią złudzeń, kto w tym roku rządzi.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo