komentarze
  • 1. wichura1
    • 2014-05-30 09:04:50
    • *.icpnet.pl

    "Głównie w sezonie 2013 kiedy to agresywne podejście do projektu nowych opon zakończyło się kompromitującymi eksplozjami ogumienia na torze Silverstone."

    Kompromitujące, ale nie dla Pirelli tylko dla teamów. Zespoły zakładały do bolidów opony kierunkowe niezgodnie z kierunkiem, stosowały niewłaściwe (niezalecane przez producenta) ciśnienia opon i niewłaściwe kąty pochylenia kół. ;)

  • 2. kempa007
    • 2014-05-30 09:07:02
    • *.180.227.42

    1. wichura1 kolego, co nie jest zabronione jest dozwolone. Od GP Niemiec wprowadzony wytyczne co do stosowania opon, a Pirelli w pośpiechu zmieniała oplot, zeby uniknąćkolejnych wpadek.

  • 3. krzysiek000
    • 2014-05-30 15:40:14
    • *.bialystok.vectranet.pl

    2. kempa007
    Co nie zmienia faktu, że reputacja Pirelli ucierpiała.

  • 4. Dexterus
    • 2014-05-30 18:03:01
    • *.191.162.140

    I było Wam się makaroniarze ładować do tej Formuły1? To już jest cyrk, panopticum, a nie królowa sportów motorowych. Takto mieliście super markę, spokój i zadowolenie klientów. A tu proszę. Nie dogodzisz. Zrobisz agresywne mieszanki - źle. Zrobisz twarde opony - też nie pasi.

    Trzeba było zostać przy Superbike'u i kalendarzach... ;>

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo