komentarze
  • 1. Tilion
    • 2014-05-06 12:54:24
    • *.akademiki.uni.torun.pl

    ciekawe, dlaczego biorą pomysły od najsłabszych ekip, zamiast np skopiować nos Mercedesa, lub choć iść w tym samym kierunku, co oni.

  • 2. cardevillo
    • 2014-05-06 13:09:44
    • *.sochaczew.vectranet.pl

    aero Lotusa wydaje sie być bardzo dobre, tylko mechanika do bani jest

  • 3. PiotrasLc
    • 2014-05-06 13:12:30
    • Blokada
    • *.107.rewolucja-net.pl

    po za tym nie wszystkie rozwiązania dominujacego Mercedesa pasuje do innych bolidów , dlatego moze swtierdzili ze rozwiazanie Lotusa bedzie najbardziej optymalne dla nich. Po za tym z tego co pamietam po prezentacji Lotusa mówiło sie ze to moze byc najlepsze rozwiazanie aero do obecnej koncepcji bolidów

  • 4. PanPikuś
    • 2014-05-06 15:41:42
    • *.dynamic.chello.pl

    Kolejny fachowiec z Lotusa w McLarenie. Widać, że Boulier ściąga każdego bardziej wartościowego członka swojej eks-załogi. Ciekaw jestem co z tego wyjdzie i jak sobie Lotus poradzi.

  • 5. scigacz00
    • 2014-05-06 15:45:50
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @1 Chyba sam nie wierzysz w to co gadasz, problemy Lotusa wynikają z jednostki napędowej i systemów odzyskiwania energii, a także ogólnego zrozumienia bolidu które są skutkami ominięcia testów w Jerez. Nie pamiętam teraz czy Lotus czy któraś inna ekipa powiedziała, że Lotus ma najbardziej zbliżone aero do bolidów z 2013r. A Boullier powiedział, że taki asymetryczny nos daje podobno dużo więcej powietrza pod bolidem.

  • 6. fanAlonso=pziom
    • 2014-05-06 15:54:12
    • *.rzeszow.mm.pl

    nieraz Ferrari kopiowało saubera w ostatnich latach więc u każdego można coś znaleźć

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo