komentarze
  • 1. Jahar
    • 2014-04-24 09:38:33
    • *.opera-mini.net

    Niedługo to będzie wyglądać jak historia o sponsorze Lotusa. Słabo trochę się McLaren przygotował do tego sezonu. Nie mają kontynuacji u sponsorów a współpraca z Mercedesem nie wygląda jakoś szczególnie dobrze. Niech się więc toczą w środku stawki.

  • 2. kempa007
    • 2014-04-24 09:40:17
    • *.180.227.42

    1. Jahar nie maja kontynuacji? SAP, Mercedes, Mobil, Hugo Boss, TAG i wielu innych cos od 20 lat. Rozstali sie tylko z Vodafone po 7 latach i nie chca sprzedawac sie ponizej wlasnej wartosci, o czym juz Dennis mowil...

  • 3. reXio
    • 2014-04-24 10:19:47
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    No wlasnie. Kempa dobrze gada. Dodac do tego kupe kasy ktora maja wiec na gwalt im nie trzeba zastrzyku kasy.

  • 4. Jahar
    • 2014-04-24 12:32:11
    • *.opera-mini.net

    @kempa007. No ok ale to są poboczni sponsorzy a nie główni poza tym o ile mi wiadomo to w przeszłości McLaren był znacznie mocniej związany z Mercedesem. Nie pamiętasz ile procent udziałów miał Mercedes w McLarenie? A teraz Niemcy nie dość, że się wycofali to jeszcze mocno bronią dostępu do swojego silnika. Honda oczywiście za rok wspomoże Anglików i sponsorzy pewnie się pojawią ale to wszystko jest szukaniem opcji bo stare wygasają lub wygasły. Chodzi mi o to, że w McLarenie od jakiegoś czasu idzie wszystko zbyt wolno a słowa Dennisa o braku sponsora z powodu, który podajesz to nic innego jak już dokonana obniżka wartości tego zespołu. Ani Ferrari, Red Bull nie mówiąc o Mercedesie nie stracili tyle atrakcyjności w ostatnich latach co McLaren a najprostszy dowód na to masz na swojej stronie gdzie kiedyś pod wiadomościam ta nazwa przyciągała komentujących niczym lep na muchy a teraz jest raptem kilka opini.

  • 5. R4F1
    • 2014-04-24 17:49:04
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @4
    McLaren to nie Lotus, tu jest znacznie bardziej rozsądne i efektywne zarządzanie zespołem i jego finansami, a nie marka kupiona i przywrócona do życia w celu zachęcenia potencjalnych reklamodawców do lokowania pieniędzy właśnie u nich.
    Z Mercedesem rozstają się w cywilizowany sposób, bez wzajemnych animozji i szumu medialnego. Ich współpraca zaowocowała także produktem dla "zwykłych" ludzi - Mercedes SLR.
    Obecnie mają jasno obraną drogę i się tego trzymają bez rozmieniania na drobne historycznej w końcu marki. Trochę przeszkadza im w tym poprzedni sezon, na pewno nie pomaga też tegoroczna forma, ale tak czy inaczej mają jeden z większych budżetów nawet bez sponsora tytularnego.

  • 6. Skoczek130
    • 2014-04-25 10:50:26
    • Blokada
    • *.ip.netia.com.pl

    Mam nadzieje, że zmienią te barwy... jedna "srebrna strzała" w stawce wystarczy... ;)

  • 7. skidmarks
    • 2014-04-28 04:00:51
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Mi tam McL sie kojarzy z Marlboro :)

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo