komentarze
  • 1. bartexar
    • 2014-04-05 22:35:44
    • *.adsl.inetia.pl

    Każdy gra pod siebie, nic nowego i nic dziwnego w F1.

  • 2. Jahar
    • 2014-04-05 22:39:58
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Ogólnie to drażnią mnie takie wypowiedzi jak ta u góry, w tamtym roku Mercedes szukał otwarcia furtki co do opon i to w trakcie sezonu i było ok a teraz zarzucają konkurencji, że próbują zrobić to samo tylko że sprawa dotyczy silników. Poza tym to jadą podobno z gazem wciśniętym na maksa tylko ciekawy jestem kto im podrzuca cegłę pod pedał skoro nie mogą rozpędzić silnika do 15 tysięcy obrotów.

  • 3. bartexar
    • 2014-04-05 22:41:39
    • *.adsl.inetia.pl

    @2. Tą "cegłą" jest oczywiście FIA, która od zawsze dążyła bez celu do spowolnienia F1..

  • 4. ekwador15
    • 2014-04-05 23:04:17
    • *.adsl.inetia.pl

    Tak jak napisał bartexar - zawsze tak było i będzie. Nikt obiektywnie nie spojrzy - nieważne czy ma rację czy nie - po prostu ci którzy będą wygrywac nie będa chcieli zmian, a tym co słabo idzie zawsze jak zobaczą w zmianie przepisów jakieś możliwosci na poprawe swoich wyników to będa do dążyć. Mimo wszystko nie powinno być tak, że umawiamy się na 100kg/h i nagle się zastanawiamy nad zmianą. To są inżynierowie, umysły pracujące na wysokich obrotach i o tym limicie 100kg/h już mówiło się przed testami, że może być ciężko. Dopiero teraz się obudzili? Mówiło się od paru miesięcy, że ten limit będzie bardzo wymagający.

  • 5. radzix
    • 2014-04-05 23:15:10
    • *.bydgoszcz.vectranet.pl

    Mając taką przewagę nad resztą stawki na miejscu Mercedesa też bym był przeciwny jakimkolwiek zmianom :)

  • 6. Michele
    • 2014-04-05 23:21:12
    • *.devs.futuro.pl

    kij z dźwiękiem ja chcę żeby się ścigali na max'a.... w poprzednim sezonie oszczędzanie opon w tym paliwa ciekawe co będą oszczędzać w przyszłym sezonie

  • 7. Orlo
    • 2014-04-05 23:39:02
    • *.koelner.pl

    Zaczęło się... :/

  • 8. Nietoperz3
    • 2014-04-05 23:51:39
    • Blokada
    • *.ip.euro.net.pl

    ja też jestem przeciw!!!!! Może i przez to Mercedes dominuje ale przecież inne zespoły dojdą do tego jak i co z silnikiem to wtedy większa radość z dogonienia mercedesa.

  • 9. RyżyWuj
    • 2014-04-06 00:35:44
    • *.static.korbank.pl

    I znowu to samo. Luca di Montezmolo - czyli Ferrari już wie, że kolejny sezon dali ciała i teraz będą kombinowali jak poprawić swoją "konkurencyjność" machlojkami prawnymi. Forza Cwaniactwo.

  • 10. radzix
    • 2014-04-06 01:41:01
    • *.bydgoszcz.vectranet.pl

    Ewidentnie widać, że Merc odrobił najlepiej lekcje jeśli chodzi o tak rewolucyjne zmiany przepisów, natomiast reszta stawki gwarantuje ciekawą walkę o punkty przez resztę sezonu. Jeśli Renault poprawi silnik spalinowy może być ciekawa walka RBR kontra Mercedes, czas pokaże jak będzie.

  • 11. luk676
    • 2014-04-06 04:50:55
    • *.7.132.37.dynamic.jazztel.es

    Przeciez ten limit 100kg/h nie wzial sie znikad. Chyba ze "lesne dziadki" z FIA zucaly lotkami i wypadlo 100. To bylo na pewno konsultowane z inzynierami i z tad 100 kg/h , a nie 150 lub 75. Merc ogarna temat i ma wyniki, a innych przeroslo i teraz domagaja sie zmian.

  • 12. jackos
    • 2014-04-06 07:12:33
    • *.dynamic.mm.pl

    Jak dobrze wszyscy pamiętacie, RB w zeszłym roku nie dominował w pierwszych 10 wyścigach, tylko raz dublet na starcie, 4 zwycięstwa i raz dublet na mecie. Potem dopiero zmasakrowali i znudzili F1 :-) Tak to już jest, że technologia dominuje ten sport i nie ma większego znaczenia jakość kierowcy, obecnie moim zdaniem to jakieś

  • 13. lechart
    • 2014-04-06 09:03:57
    • *.olsztyn.mm.pl

    Mercedes potrafił zbudować swój samochód, tak aby był najlepszy. Chwała im za to. Kierowców też maja niepoślednich i dobrze.Vettel dostaje po d.... , to też wspaniale, bo trzeba na ziemię go sprowadzić. Wszyscy mieli podobne możliwości budowy samochodu na ten rok, tylko niestety kasa była zróżnicowana. Nie sądzę jednak, że RBR zabrakło pieniędzy.

  • 14. sliwa007
    • 2014-04-06 09:32:56
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    W F1 tam gdzie kończą się możliwości inżynierów swoją pracę zaczynają "politycy", co roku jest to samo...

  • 15. Herbie1
    • 2014-04-06 09:44:26
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    #6. Oszczędzanie na kombinezonach. Pranie co cztery weekendy wyścigowa a wymiana dopiero po dwunastu. I jeden kolor kasku przez cały sezon. W końcu farba jest tak toksyczna i może zaszkodzić tylu żuczkom i motylkom... ;-)

  • 16. Del_Piero
    • 2014-04-06 10:50:48
    • *.ms-net.eu

    Też jestem przeciwny zmianom. Nie zmienia się reguł w trakcie gry, powtórka sprzed roku i skargi Red Bulla nie może mieć miejsca.

  • 17. Skoczek130
    • 2014-04-06 11:17:18
    • Blokada
    • *.244.158.204

    Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Kiedy Merc miał problemy z oponami, chcieli zmian. Teraz, kiedy wszystko u nich gra, są przeciwny zmianom. Taka polityka... ;)

  • 18. Valek
    • 2014-04-06 12:31:40
    • *.xdsl.centertel.pl

    "Wśród pojawiających się propozycji pojawiły się takie jak podniesienie limitu przepływu paliwa oraz skrócenie dystansu wyścigów." Po jaką cholerę wyścig skracać? O co im chodzi wytłumaczy ktoś?

  • 19. Grzesiek 12.
    • 2014-04-06 12:34:22
    • *.162.224.184

    Osobiście to się nie dziwię Mercowi Wszyscy przecież zaczynali od zera ... :)

  • 20. RyżyWuj
    • 2014-04-06 12:34:51
    • *.static.korbank.pl

    @18 Valek - Nie kompromituj się. Jeśli chcesz mieć większe zużycie paliwa, to albo zwiększasz ilość paliwa, albo skracasz dystans wyścigu przy tym samym limicie 100kg.

  • 21. RyżyWuj
    • 2014-04-06 12:36:20
    • *.static.korbank.pl

    Jedyne zmiany, jakim Mercedes się nie sprzeciwia, to:
    a) P1 HAM P2 ROS, lub
    b) P1 ROS P2 HAM

  • 22. jenks
    • 2014-04-06 12:54:10
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    17-dobrze to napisałeś,merc już zapomniał jak oszukał reszte stawki z oponami

  • 23. MateuszKril
    • 2014-04-06 23:15:01
    • Blokada
    • *.223.25.73

    Usunięty

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo