komentarze
  • 1. Jahar
    • 2014-03-28 17:48:18
    • *.opera-mini.net

    FIA przez te czujniki ma alibi na machlojki. To nie jest ściganie tylko ustawianie wyników przy zielonym stoliku. Niby wszyscy mają równe szanse ale co się stanie gdy np. Toro Rosso zmieści się w limicie +0,5 a Sauber -0,5. Oba wskazania będą ok ale czy w sprawiedliwym limicie?

  • 2. gotrii
    • 2014-03-28 18:30:56
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    FIA podała także, że nowe czujniki po kalibracji mogą bez ponownego wzorcowania pokonać do 100 godzin pracy.

    I co to jest 100 godzin??? Jak by było że mogą pracować przez 100 tyś godzin, to jest wysoki procent prawdopodobieństwa że na w czasie wyścigowym wszystkie będą działać OK. A przy 100 godz to co? Rozkalibrowanie może być już po 15 minutach


  • 3. zuchu80
    • 2014-03-28 19:19:35
    • *.19.119.194.pronet.alfanet24.pl

    A ja powiem tak. Czujniki wszyscy mają takie same. A tylko Red bullowi coś nie pasuje. 0,75s na okrążeniu??? (wg. Red bulla) To znaczy że na tą chwilę ze zużyciem paliwa są w czarnej d..ie i stąd ta frustracja i pretensje.

  • 4. wro40i4
    • 2014-03-28 19:20:46
    • *.cable.smsnet.pl

    @2 dlatego zespoły dostają ich kilka na wyścig (bodajże). A poza tym dla każdego są takie same zasady..

  • 5. Maciek21
    • 2014-03-28 19:32:42
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @3 zuchu80 a ja powiem tak czujniki mają wszyscy takie same tylko niektórzy skalibrowane tak a niektórzy inaczej do tego niektóre zepsute a niektóre nie fajnie nie ?? to mniej więcej tak jak byś sprzedał świeże warzywa w Polsce i wysyłał je także do Australii gdzie po długiej podróży są już nie świeże ale przecież wszyscy mają takie same bo były świeże nie ?? Polecam czasami myślenie ;)

  • 6. gouter
    • 2014-03-28 20:33:04
    • *.grybow.net.pl

    Durnowacizna

  • 7. R.U
    • 2014-03-28 21:53:58
    • *.255.0.21

    A kazde takie cacuszko kosztyje 4500 funtów za sztuke...

  • 8. dexter
    • 2014-03-28 22:28:06
    • *.115.125.151

    Uzasadnienie wyroku FIA - 4 strony DIN A4
    Argumentacja sprzeciwu RBR - 96 stron! DIN A4

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo