komentarze
  • 1. elosidzej
    • 2014-03-28 12:22:41
    • *.dynamic.chello.pl

    Masakra Red Bull się błaźni myślą ze będą co roku dominować hhahaha zal

  • 2. dioralop
    • 2014-03-28 12:35:17
    • *.messagelabs.net

    Niech zrobią MSA dla dwóch systemów pomiarowych i będzie wszystko jasne.

  • 3. robdk
    • 2014-03-28 12:38:06
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Ciekawe, czy jak by zaniżał przepływ paliwa to też by płakali?

  • 4. roko
    • 2014-03-28 12:50:41
    • *.limes.com.pl

    Z reguły staram się nie komentować czegoś, na co wpływu nie mam ale podawanie że w innych zespołach jest tez fatalnie i tu królik z kapelusza ... Toro Rosso, jest już komiczne.

  • 5. Viduka
    • 2014-03-28 13:21:18
    • *.free.aero2.net.pl

    Red Bulle się po prostu błaźnią. Jakoś nikt głośno nie mówi o problemach z czujnikiem - żadna ekipa tylko cały czas coś nie gra w Red Bullach......

  • 6. zuchu80
    • 2014-03-28 13:59:45
    • *.19.119.194.pronet.alfanet24.pl

    Horner to szczwany lis. Będzie drążył temat aż coś w końcu ugra.

  • 7. wro40i4
    • 2014-03-28 14:09:08
    • *.cable.smsnet.pl

    Przecież S.V. to 4-krotna miss świata, 2% nie powinno zaważyć nad jego dominacją ;)

  • 8. ad78
    • 2014-03-28 16:35:46
    • *.stargardszczecinski.vectranet.pl

    No niech teraz lotus szybko zgłosi swój problem z nie jeżdżącymi bolidami,i że potrzebują holowania do mety i będzie git

  • 9. wro40i4
    • 2014-03-28 17:06:33
    • *.cable.smsnet.pl

    @8 ale dziś powinien holować samochód bezpieczeństwa a skoro jego nie można wyprzedzać lotus wygrywa wszystkie rundy do końca sezonu haha

  • 10. ad78
    • 2014-03-28 17:41:32
    • *.stargardszczecinski.vectranet.pl

    no i limit paliwa przez RBR będzie w normie

  • 11. Chyllus
    • 2014-03-28 18:05:05
    • *.play-internet.pl

    Panowie po co tyle jadu. Problemem jest nieskonczoność regulacji, przepisów, zakazów, nakazów jakie wymyślaja panowie 70+ z FIA. Czas dać rządzić młodym, świerzym z ciekawymi pomysłami. Zawsze kiedy wszystko staraja się opisać przepisami znajdzie sie ktos kto zinterpretuje to w inny sposób. A czasem i przepisy sa tak konstruowane (i/lub czasopisma), ale to juz odrebny temat Jeszcze wyścig, góra dwa i VET znowu będzie w czołówce. Nie zdobywa się cztery razy z rzędu mistrzostwa będąc słabeuszem!

  • 12. zuchu80
    • 2014-03-28 19:24:33
    • *.19.119.194.pronet.alfanet24.pl

    Świeży pisze się przez ż :) Regulacje są dla wszystkich te same. A co do formy Vettela to myślę (i nie jestem w tym poglądzie odosobniony) że w bardzo dużej mierze zależy ona od samochodu a nie jego umiejętności.

  • 13. Maciek21
    • 2014-03-28 19:25:47
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Nie no Panowie trochę myślenia polecam a nie tylko jeden wielki hejt. Oczywistością jest że inne zespoły trzymają dziób na kłódkę a co mają się wyrywać i zgłaszać "proszę FIA a mi też czujnik nawalił i pokazywał źle ale nas nie złapaliście i nie zdyskwalifikowaliście dlaczego ?!!! " tak rozumując to nie Red Bull jest komiczny tylko Wy :/ Skoro innym zaniża pokazuje bzdety a Red Bullowi zawyża i przez to jest dyskwalifikacja to wiadomo że protestują. W ogóle cały pomysł z kontrolą chwilową według mnie to kpina. Jeśli Horner ma rzeczywiście żelazne dowody na wadliwe jego działanie i znowu się to potwierdzi to FIA będzie musiała ustąpić bo inaczej będzie to żenujące.

  • 14. zuchu80
    • 2014-03-28 19:28:46
    • *.19.119.194.pronet.alfanet24.pl

    Do Maciek21. Sugerujesz że inni milczą i korzystają a tylko Red bull jest pokrzywdzony? Ha ha ! To jest dopiero jeden wielki hejt,

  • 15. zuchu80
    • 2014-03-28 19:29:29
    • *.19.119.194.pronet.alfanet24.pl

    Trochę logicznego myślenia chłopaku.

  • 16. R4F1
    • 2014-03-28 19:37:50
    • *.warszawa.vectranet.pl

    @11
    też myślę, że RBR (niestety) szybko wróci do gry, już teraz widać, że potrafią kręcić dobre czasy. Problemem są bzdurne przepisy, tak, zgadzamy się wszyscy, tyle, że tylko RBR robi po swojemu a inni stosują się do ograniczeń FIA, a przez to robi się dysproporcja.
    Od lat osobliwie interpretują przepisy, wykorzystują wszystkie możliwe luki czy niedopowiedzenia, więc teraz też uruchamiają swoją armię prawników. Dlaczego mieliby nagle zmienić swoje podejście?

  • 17. Fisichella33
    • 2014-03-28 20:03:05
    • *.77.89.91

    Na miejscu Red Bulla zatrudniłbym Krzysztofa Rutkowskiego do wyjaśnienia tej afery czujnikowej :)

  • 18. Maciek21
    • 2014-03-28 20:32:06
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @14 zuchu80 Właśnie tak sugeruję dokładnie na Red Bulla padło że ma czujnik "uszkodzony w niekorzystną stronę" gdyby był to inny zespół zachowywałby się dokładnie tak samo. Część zawodników ma czujniki sprawne część ma nie sprawne i pokazuję za mało i Ci siedzą cicho a części zawyżają i to Ci protestują. Takie to trudne ?? Nie wydaje mi się.

  • 19. Maciek21
    • 2014-03-28 20:48:41
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Nie bardzo rozumiem po prostu hejtu na Red Bullu zamiast na FIA za ten cyrk z czujnikami. Skoro nie są wstanie wyprodukować poprawnych czujników i dostarczają je uszkodzone lub źle skalibrowane to pomijając fakt w którą stronę przekłamują to nie wina zespołów. Szczególnie że są informacje że w innych zespołach też chodzą źle. Widziałem już nawet opinie wiążące tą sprawę z talentem lub nie Vettela...

  • 20. Root
    • 2014-03-28 23:56:08
    • *.dynamic.mm.pl

    I znowu chcą sztucznie ubić RBR. Bo wygrywać musi kto inny, a nie najlepszy Na szczęście RedBull na odwagę walczyć, nie chowa głowy w piasek jak inne zespoły.

  • 21. wro40i4
    • 2014-03-29 07:30:21
    • *.cable.smsnet.pl

    Ludzie, jakie "sztucznie ubić rbr" (@20 ale do zdania roota na temat rbr przywykliśmy), jakie "nie są wstanie wyprodukować poprawnych czujników i dostarczają je uszkodzone lub źle skalibrowane"(@19)?
    Każdy czujnik na świecie w celu uzyskania JAK NAJMNIEJSZEGO marginesu błędu kalibruje się w układzie docelowym. Skoro rbr tego nie potrafi to może i ma 2% zamiast 0,5%! Ale to ich wina i basta. Sugerujesz że dostają za każdym razem wybrakowane? :) polecam zapoznanie się z tematem przed strzępieniem języka.

  • 22. wro40i4
    • 2014-03-29 11:56:10
    • *.cable.smsnet.pl

    może dałoby się wprowadzić zatwierdzanie do wystawienia postów dotyczących detali technicznych szybkim testem IQ i nie przepuszczać "postów" poniżej ~100? :) Myślę że byłoby co najmniej o kilka wypowiedzi mniej :D

  • 23. Maciek21
    • 2014-03-29 13:38:57
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @21 wro40i4 Na prawdę wierzysz w to że zespół złożony z grupy mechaników i inżynierów jednych z najlepszych na świecie nie jest wstanie skalibrować czujnika i mają błąd 2% a nie 0,5% bo to wynika z Twojej wypowiedzi ?? A po drugie NIE sugeruję że dostają ZA KAŻDYM razem uszkodzone czujniki nic takiego nie napisałem więc nie wiem skąd ta propozycja. Vettel nie miał z nimi takiego problemu. Puki co jest mowa o dwóch może trzech takich czujnikach w zespole Red Bulla.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo