komentarze
  • 1. RyżyWuj
    • 2014-03-27 11:15:01
    • *.ue.wroc.pl

    Sebowi najwyraźniej puszczają nerwy, a Luiza jak zwykle zrelaksowana dostrzega tylko pozytywy i szanse w otaczającym świecie. GO HAM!

  • 2. szoko
    • 2014-03-27 11:36:34
    • *.access.hol.gr

    Mnie również nie podoba się dzwięk i te wszystkie zmiany.Vettel narzeka ponieważ merc jest duzo z przodu, Hamilton nie widzi problemu ponieważ ma szansę zdobyc majstra, a rywala ma tylko jednego Rosberga.

  • 3. radzix
    • 2014-03-27 11:50:18
    • *.bydgoszcz.vectranet.pl

    Brawo Vettel! Zgadzam się w 100% ziemia drżała i o to chodzi!

  • 4. Tutankhamun
    • 2014-03-27 11:51:26
    • *.dk.customer.tdc.net

    1.@ i 2.@, gdzie jest napisane ze to dzwiek silnikow jast winny pozycji zawodnika?, Osobiscie wole ciche auta (cywilne), ale tutaj przyznaje racje paluchowi, w F1 teraz jest wlasnie ,,dzwiek,, , nie ma RYKU! stada koni, konie .....wa jada na rolkach.

  • 5. szoko
    • 2014-03-27 12:18:49
    • *.access.hol.gr

    4@ Jak komuś nie idzie to czepia się wszystkiego.W PIERWSZYM ZDANIU PISZE E VETTEL WYPOWIEDZIAŁ SIĘ ŻLE O NOWYCH SILNIKACH, A JEMU CHODZIŁO O DZWIĘK.

  • 6. magic942
    • 2014-03-27 14:31:00
    • *.210.61.10

    @5
    "Sebastian Vettel w ostrych słowach skrytykował nowe, zdecydowanie CICHSZE silniki F1"
    Czytaj ze zrozumieniem. Vettel krytykuje nie silniki tylko dźwięk!

  • 7. Martitta
    • 2014-03-27 14:34:59
    • *.dynamic.chello.pl

    Dobrze powiedział...

  • 8. Greek
    • 2014-03-27 14:38:55
    • *.dynamic.chello.pl

    Zaczyna się lansowanie na krytyce silników. Zwykłe wypowiedzi pod publiczkę, wcześniej Briatore, Panis czy Rossi. A co do wypowiedzi niemiaszka to przeklinać każdy umie, szkoda tylko że ludziom się to podoba. No cóż, takie mamy społeczeństwo.
    Nie jarajcie się tak tymi wypowiedziami, każdy widzi jak jest, a to , że taki jeden z drugim ze światka F1 się o tym wypowie, niczego nie zmieni.

  • 9. KowalAMG
    • 2014-03-27 15:10:48
    • *.ip.netia.com.pl

    BON VOAYAGE SAM JESTES TYM CO PISZESZ .. ZACZNIJ JEŹDZIĆ RÓWNYM BOLIDEM I WALCZ JAK MISTRZ BO NARAZIE POKAZUJESZ DZIECIAKA BEZRADNEGO BO NIEMA BOLIDU KTORY MÓGŁBY WYGRYWAĆ .. TO KONIEC RBR I V .

  • 10. R4F1
    • 2014-03-27 15:26:41
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    pierwszy raz zgodzę się z Vettelem. Dźwiek nowych silników nie pasuje do królowej sportów motorowych.
    A, że Vettel przyzwyczaił się do jazdy czymś o klasę lepszym, a teraz wychodzi jego frustracja obecną sytuacją to już inny temat. Najgorsze jest w tym to, że RBR niedługo będzie miał juz ponownie narzędzie do wygrywania wszystkiego i znowu będzie jak w poprzednich 4-5 latach... :(

  • 11. BrudnyHarry
    • 2014-03-27 15:37:08
    • *.tktelekom.pl

    Ja rok temu jak usłyszałem na żywo ryk silników to wywołało naprawdę wielkie emocje i z pewnością jest to bardzo ważny element dla fanów. Będe miał okazję w tym roku w Austrii również oglądać na żywo wtedy będe mógł powiedzieć faktycznie jaka jest różnica.
    Lecz obawiam się że przez takie zmiany F1 straci wielu sympatyków.

  • 12. RyżyWuj
    • 2014-03-27 16:20:35
    • *.static.korbank.pl

    Silniki brzmią kiepsko, ale kierowca powinien zachować jakiś dystans. Zresztą F1 to nie jest spektakl dla głuchoniemych, ziemia nie musi drżeć, żeby były emocje.

  • 13. elin
    • 2014-03-27 17:56:17
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Vettel powiedział prawdę, ale taki słowa w politycznie poprawnej F1 ... Chyba Sebastian za dużo przebywa w towarzystwie Kimiego ... ;-).

  • 14. komentator
    • 2014-03-27 18:32:41
    • *.dynamic.mm.pl

    I ma rację, za 10, 15 lat może będzie się o nich mówiło klasyczne ale to nie jest prawdziwy heavy metal

  • 15. Skoczek130
    • 2014-03-27 20:50:08
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    Bez owijania w bawełnę - obecnie nie słyszymy pojazdu F1, tylko sokowirówki. Pozostaje czekać do 2015 roku, kiedy producenci i zespoły ogarną jednostki i będą mogły używać je w pełni. W tym roku nie ma na to szans, tym bardziej w przypadku Renówek i Ferrari... ;)

  • 16. Root
    • 2014-03-27 21:21:33
    • *.dynamic.mm.pl

    @8. Greek - twoje marudzenie na dźwięk na pewno nic nie zmieni, za to jego może, także dobrze, że się wypowiedział i dobrze, że w ostrym tonie. Z F1 wiążą się emocje i odczucia, a niesamowity ryk silników jest (a raczej był...) nieodłączną częścią wyścigów. Bez tego są takie... nijakie.
    Obrazowo i osobiście mogę to porównać do startu rakiety. Byłem przy takich startach rakiet ziemia-powietrze na żywo i to dość blisko, i mogę powiedzieć, że o ile te nowsze (też stare, ale nowsze ;) ) są szybsze i celniejsze, a starsze były wolniejsze, większe i bardziej zawodne, to jeśli chodzi o emocje i sam efekt startu to jest on nieporównywalny.
    Teraz słychać "pyk", potem jest zapłon pierwszego stopnia, "szuuuu" i rakiety nie ma na wyrzutni. A kiedyś przy starcie drżała ziemia, powietrze i wszystko dookoła.
    W F1 mamy coś podobnego, tyle że o ile tam zupełnie nie chodzi o efekt dźwiękowy i emocje, to w F1 jak najbardziej.

  • 17. KowalAMG
    • 2014-03-27 22:27:13
    • *.dynamic.mm.pl

    Napewno pracują i mysla nad dzwiekiem potrzebujemy CZASU do jego ewolucji wiec napewno sezonu , max dwóch byc moze przy okazji wykorzystaja go do powiekszenia osiagow pozyjeny zobaczymy ...

  • 18. melo
    • 2014-03-28 03:27:07
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Według mnie od strony technologicznej nowy V6 Turbo jest bardzo ciekawym silnikiem, prawdopodobnie najbardziej zaawansowany technologicznie silnik spalinowy w histori motoryzacji. LECZ faktem jest że jego brzmienie kiepsko pasuje do F1 zwłaszcza zaraz po erze V8 wolnossącego gdzie turbiny nie było więc nic nie tłumiło dźwięku wydobywającego się z układu wydechowego.

  • 19. mark.
    • 2014-03-28 07:07:56
    • *.olsztyn.mm.pl

    mimo iż człowieka nie trawie tak pjona dla "fety", nie wiem czy to jego słowa czy PR Managera ale pjona się należy ;]

  • 20. ad78
    • 2014-03-28 17:40:37
    • *.stargardszczecinski.vectranet.pl

    no i limit paliwa przez RBR będzie w normie

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo