komentarze
  • 22. housepl
    • 2014-03-16 14:35:08
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Brawo brawo RB NA SWOIM miejscu skonczyl sie choc troche monopol w F1. Brawo Kevin brawo Jenson !

  • 23. giorg
    • 2014-03-16 14:37:11
    • *.c3.net.pl

    Czytając te wszystkie komentarze typu: co za dziwięk itp., ludzi którzy nigdy nie byli na wyścigu. To mnie szlak trafia. Jacy wszyscy są tu znawcami. Chociaż prawie żaden z nich nie jest mechanikiem, konstruktorem, kierowcą wyścigowym. Prawie żaden nie widział bolidu na żywo. Nie jest w FIA. I nie ma doczynienia z różnego rodzaju organizacjami typu zieloni itp. Ciężko ruszyć główką i pomyśleć, że nie tylko te przepisy są ustalane pod kątem kibiców. Musi być jakiś kompromis. Ale łatwiej jest decydować i komentować stojąc z boku gdy cały problem was nie dotyczy. Pozdrowienia dla wszystkich!

  • 24. silvestre1
    • 2014-03-16 14:37:56
    • *.dynamic.chello.pl

    Jednym słowem, trzeba zaktualizować tabele punktacji kierowców i konstruktorów. A tak na marginesie, stało się to co zapowiadali przed sezonem - zero tolerancji i "naginania" przepisów.

  • 25. Michael Schumi
    • 2014-03-16 14:38:47
    • *.ip.euro.net.pl

    Szkoda mi jedynie Daniela, ale dzięki temu po zmianie w kierowcach, mam więcej punktów z typowania, niż z Ricciardo, który dotychczas był na drugim miejscu.

  • 26. FAster92
    • 2014-03-16 14:39:15
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Red Bull składa apelację "powołuje się na problemy z wiarygodnością wskazań przepływomierzy, które przez cały weekend pojawiały się w przypadku różnych zespołów." cyt. SO. Ja myślę, że Red Bull już zaczyna kombinować jak koń pod górę. Mieli czas na naprawienie tego podczas weekendu, byli upominani. Nie wiem czy akurat to pozwoliło na zajęcie Danielowi P2 ale jak regulamin został złamany to koniec kropka. W kolejnych wyścigach inny zespół równie dobrze mógłby powiedzieć, ze miał problemy przepływomierzem paliwa.

  • 27. housepl
    • 2014-03-16 14:40:23
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @23
    Chyba nie. Człowieku jesli tak sie dzieje to znaczy ze hipokryta Bernie zarabia na tym $. Dziwne jest to ze w motogp jezdza v10..

  • 28. adamusb
    • 2014-03-16 14:42:01
    • *.centertel.pl

    Puszek nie lubię, ale RIC mi szkoda, bo pokazał się z naprawdę dobrej strony i udowodnił, że w pełni zasłużył na fotel w topowym teamie i na dzisiejsze punkty.

  • 29. Jero
    • 2014-03-16 14:42:17
    • *.sanetja.pl

    Piszecie, że drugie miejsce zasłużone, ale skąd wiecie, że gdyby spalał tyle ile powinien, to nie straciłby tego drugiego miejsca na rzecz Magnussena? Fakt, jechał bardzo ładnie i trzymał tempo, jeśli jednak doszło do złamania regulaminu i spalali więcej paliwa niż pozostali w stawce, to mieli nad pozostałymi przewagę. Dlatego też o zasłużonym drugim miejscu nie ma mowy. Przepisy są absurdalne - przyznaje! Jednak jeśli już są, to trzeba się ich trzymać - jak wszyscy to wszyscy. Pozdro

  • 30. Mithrindil
    • 2014-03-16 14:45:17
    • *.dynamic.chello.pl

    Chyba nie wszyscy rozumieją co oznacza "stale zwiększony przepływ paliwa", szczególnie ci którzy uważają że podium było zasłużone... Skoro miał zwiększoną dawkę paliwa to i osiągał większą moc niż pozostali. Wystarczy że miał przewagę 0.1 sekundy na okrążeniu to w czasie całego wyścigu zyskał niemal minutę! Dodając minutę do jego czasu wypadłby z pierwszej dziesiątki... Przepisy są jakie są, każdy kto chce startować musi się dostosować. Zwiększanie mocy poza dopuszczalnymi przepisami jest zwykłym oszustwem i nie ma nic wspólnego z "zasłużonym" wynikiem.

  • 31. giorg
    • 2014-03-16 14:45:54
    • *.c3.net.pl

    @ zobacz na rajdówki jakie silniki FIA wporowadziła. a motogp to motocykle.

  • 32. housepl
    • 2014-03-16 14:47:28
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    REGULAMIN TO REGULAMIN TAKI SAM DLA WSZYSTKICH. Bardzo dobra decyzja sedziow.

  • 33. GrzeSzNY
    • 2014-03-16 14:47:58
    • *.nyc.res.rr.com

    Wydjane mi sie ze gdyby nie ten przeplyw to RIC bylby za oboma McLarenami o ile nie poklnal by go Ferdek. Odnosnie waszego narzekania na bolidy to pomyslcie ze jednak te silniki sa naprawde wydajne. Paliwo zostalo zmiejszone o 33% ze 150 do 100Kg. natomiast czas najszybszego okrazenia jest gorszy od najszybszego czasu zeszlorocznych kostrukcyjnie o wiele bardziej dopracowanych bolidow o 2 sekundy czyli niecale 2%. Kierowcy nie narzekaja na brak mocy lecz na jej nadmiar gdy dostaja kopa wiec to jest do tego inny styl jazdy. Poczekajcie kilak wycigow gdy sie wszystko utabilizuje i zobaczycie ze bedzie jazda na calego. RIC coz mial swoj moment szczescia

  • 34. Amnes
    • 2014-03-16 14:51:12
    • *.dynamic.chello.pl

    9. AMG1

    A co jest uczciwego w tym żę wszyscy trzymali się limitu a on nie?

  • 35. jack22
    • 2014-03-16 14:52:48
    • *.icpnet.pl

    Jak wierny fan Mistrza Sebastiana Vettela, moge odetchnąć z ulgą. To nei pojęte żeby jakis niedoświadczony młokos zajmował lepsze pozycje niż Mistrz. Dobra decyzja FIA

  • 36. Mateo_R19
    • 2014-03-16 14:58:23
    • *.ingram.com.pl

    @30 Potrafisz ty liczyć? Jakim cudem wyszła Ci niecała minuta jak nawet 6 sekund nie wychodzi?

  • 37. Jero
    • 2014-03-16 15:03:31
    • *.sanetja.pl

    @35

    hahahah dobre ;)

  • 38. Skoczek130
    • 2014-03-16 15:10:07
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    A jednak.... ;/ No cóż, zasady to zasady i FIA innej decyzji podjąć nie mogła. Oby więcej ni doszło do podobnej sytuacji. Liczę na to, iż ten incydent nie miał pozytywnego wpływu na osiągi RB10. W Australii spisali się na prawdę obiecująco. :)

  • 39. Skoczek130
    • 2014-03-16 15:12:11
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    @FAster92 - jak zwykle brak ci obiektywizmu. RBR ma prawo złożyć apelacje. Nic na tym nie tracą. Każdy na ich miejscu mógłby podjąć podobną decyzję. ;)

  • 40. KowalAMG
    • 2014-03-16 15:14:55
    • *.adsl.inetia.pl

    rbr ma za swoje ciągneli tamten sezon do końcka zamiast zając sie następnym i to się odbija na nich zasłużenie szkoda mi Ricardo no ale niestety ,, jeżeli chodzi o forme Merca jest fenomenalna :)

  • 41. KowalAMG
    • 2014-03-16 15:17:27
    • *.adsl.inetia.pl

    teraz red bull niech sie haknie w nery fia podjeła decyzje i zdania nie zmieni ich era sie skończyła jak ten cały koszmar ,, czas dla innych i nowe pokolenia .

  • 42. kakuta44
    • 2014-03-16 15:23:52
    • *.opera-mini.net

    Akurat to szkoda mi jest Ricciardo. głupi przepis

  • 43. jack22
    • 2014-03-16 15:48:56
    • *.icpnet.pl

    Ładnie się RB zabezpieczył przed tym, żeby RIC nie był lepszy od VET. Dziady

  • 44. Mithrindil
    • 2014-03-16 16:08:52
    • *.dynamic.chello.pl

    @36 - faktycznie, pomyłka o jedno miejsce. Tak czy owak po to jest regulamin żeby go przestrzegać. Jeżeli się do niego nie stosują (pomijając motywacje za tym stojące) to albo się uda i wygrają nieuczciwie albo ktoś ich przyłapie i dyskwalifikacja... Jeżeli przepis się nie podoba to trzeba walczyć żeby go zmienić a nie go łamać. A może Ferrari nie zgadza się z ograniczenem obrotów silnika i będzie wykręcać sobie 25RPM? Jak napisałem: przepis jest przepis - można walczyć żeby go zmienić ale jego łamanie jest zwykłym oszustwem.

  • 45. Zgred Zen
    • 2014-03-16 16:55:52
    • *.38.95.222

    44. Mithrindil - tak ale jak to sie przełoży na osiagi RB gdy wszyscy zwiększa przepływ paliwa?
    Nic to nie daje,mieli szczęście,ze FIA wiedząc juz o ich kombinacjach powinna po kwalifikacjach przesunąć pojazdy RB na ostatnie pozycje starowe.Oszustwo jest tylko oszustwem .Zmieniłoby to cały układ wyscigu orzaz jego przebieg.

  • 46. FAster92
    • 2014-03-16 17:45:32
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    39. Skoczek130 To raczej zrozumiałe, jednak jak zespół wie że robi coś źle to chyba niezbyt dobry pomysł z podważaniem decyzji sędziów. Pozdrawiam

  • 47. KowalAMG
    • 2014-03-16 17:55:44
    • *.dynamic.mm.pl

    Teraz widać jak red bull szuleruje kombinuje i wogule i dostaje przez to znowu Australijczyk szkoda tego chłopaka , fingerek nie pokazuje nic nadzwyczajnego bo jak G... Nie umie pływać to mowi ze woda za rzadka , to jest mistrz palca jak ma bolid dwa razy lepszy,, MB juz jest daleko z przodu , ma taka sytuacje jak rbr cztery lata temu 30 sek przewagi gdzie było widać ,że Rosbi miał jeszcze rezerwę nie jechał na 100% to co zrobi Hami jak wyciśnie z bolidu 110% .. Bedzie zabawa bedzie sie działo..

  • 48. magic942
    • 2014-03-16 19:26:11
    • *.210.61.10

    @18 Siffredi
    Ty jesteś szmatą, Nie masz prawa nikogo wyzywać skoro sam jesteś NIKIM. Ty Danielowi mógłbyś jedynie gówna z opon wylizać!

  • 49. R.U
    • 2014-03-16 19:43:10
    • *.255.0.21

    duzo pod tym tematem na temat koniecznosci egzekwowania regulaminowych przepisów.
    Wiec co w takim razie z regula 107%???
    W koncu stanie si cos zlego przez slimaki po kilka sekund wolniejsze na kólku,lub zatrzymujace sie w polowie wyscigu zlomy...

  • 50. Jacko
    • 2014-03-16 19:53:25
    • *.dynamic.chello.pl

    Już tak nie narzekajcie na przepisy, bo podobne obowiązują praktycznie w każdej serii wyścigowej od bardzo dawna. Tak samo w rajdach stosuje się homologowane zwężki ograniczające przepływ i jest to sprawdzane podczas każdej kontroli technicznej. Tutaj różni się jedynie sposób kontroli, bo zastosowano elektroniczne czujniki i bada się to na bieżąco.

  • 51. wro40i4
    • 2014-03-17 00:29:42
    • *.cable.smsnet.pl

    @49 RU
    No np. drugi red bull stracił 3 pozycje na starcie i zepsuł się już po 4 kółkach :)

  • 52. cris163
    • 2014-03-17 14:57:41
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Z roku na rok F1 jest coraz głupsze ta przepis chłopak pojechał najlepszy wyścig do tej pory w karierze i co i paliwa zabrakło to może oni powinni oszczędzać te paliwo podczas wyścigu żeby potem szanowni sędziowie sobie mogli zbadać. Jakoś nie zawsze zasady są przestrzegane a zasada 107% tak na prawdę powinna nie istnieć bo sędziowie i tak dopuszczają. Załosne to jest niech możę sie scigają kierowcy na konsoli zamiast na torze jak są takie problemy


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo