komentarze
  • 1. Sztandi
    • 2013-12-18 16:07:11
    • *.dynamic.chello.pl

    Całkiem ładna ta Eddie, choć nie przypominam sobie, żeby jeździła w F1. Za to ten jej facet to jakaś kaszana... Chyba że to jakiś koleś z zespołu :D

  • 2. Jahar
    • 2013-12-18 16:13:16
    • *.opera-mini.net

    @1. Dobre:) to samo mi na myśl przyszło. Zdjęcie jak na playboya trochę za mało wyraziste ale trzyma poziom hehe

  • 3. fanAlonso=pziom
    • 2013-12-18 16:49:32
    • *.rzeszow.mm.pl

    nie tam to jak eddie irvine ! to taki flavio briatore wśród kierowców podobnie wyrażał się o kersie i drs ja tam lubię gościa, tylko ta ostatnia linijka trochę się mi nie zgadza bo F1 to coraz bardziej rozrywka coś jak WWE bo na pewno za kulisami trochę rzeczy jest ustawionych
    Wracając do autora fajnie od czasu do czasu usłyszeć taką opinię z grubej rury

  • 4. kempa007
    • 2013-12-18 17:00:29
    • *.180.227.42

    no wlasnie niestety, z kazdym sezonem tylko nas w tym utwierdzaja :/ a szkoda, bo ja wole rywalizacje a nie szopke :(

  • 5. MarTum
    • 2013-12-18 18:43:06
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    F1 potrzebuje jednej zmiany - końca dominacji samochodu RBR. RBR kompletnie wypaczyło F1 przed to auto z innego świata. Najgorsze jest, żeby kierowca na jednym kółku był szybszy o ponad sekundę od reszty stawki. Taka rzecz niszczy oglądalność F1. Niech sztucznie promowany na kierowcę wszech czasów Vettel ściga się z innymi i pokazuje klasę mistrza bo narazie jej nie pokazał i nie jest mistrzem. Mistrz ma być mistrzem w każdym samochodzie w każdej sytuacji. Nie w aucie z innego świata. Z punktu widzenia zespołów i kierowcy on robi swoją robotę i robi to doskonale. Ale dominacja w F1 to zło. Chcę widzieć rywalizację do ostatniego wyścigu, a nie Vettela który od startu radośnie pomyka z bezpieczną przewagą od pierwszych zakrętów i jest zachwalany jak nadczłowiek. Tyle, ze o to w tym sporcie chodzi. Jak najbardziej zniszczyć resztę stawki ...

  • 6. Hawkwind
    • 2013-12-18 19:02:13
    • *.free.aero2.net.pl

    biedny Edward nie ma juz po co zyc

  • 7. Jaro75
    • 2013-12-18 19:04:16
    • *.kalisz.mm.pl

    Nareszczcie dobrze powiedziałeś Eddie.
    I choć czasami mnie wkurzał jak np. Japonia 1993 r. to momentami całkiem dobrze sobie radził.
    Z dupciami to pamiętam.Dużo jeździł :))
    No i współczuję 1999 roku,może gdyby Niemiec był lepszym kumplem.Chociaż to i tak by zabrakło.

  • 8. Święty
    • 2013-12-18 22:18:02
    • *.213.216.91.ip4.netico.pl

    Ten to się dobrze naświnił:P

  • 9. RyżyWuj
    • 2013-12-18 23:08:24
    • *.static.korbank.pl

    Specjalnie takie głupoty wprowadzają, żeby wypromować Formułę E..

  • 10. Skoczek130
    • 2013-12-19 13:40:58
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    Do wszystkiego idzie się przyzwyczaić... potem każdy zapomina o "złej" zmianie... jednak te podwójne punkty to faktycznie kosa w brzuch... ;)

  • 11. jkszakal
    • 2013-12-19 20:31:44
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    MarTum Jak Boga kocham, nie można mieć do RB pretensji, że stworzyli tak bardzo dobry, mistrzowski bolid... To chyba reszta stawki psuje widowisko, że wydając miliony funtów, potrafią tylko kopiować patenty RB ;P Oj przepraszam, czegoś nie skopiowali, z tond ta 1 s. przewagi ;D

  • 12. jkszakal
    • 2013-12-19 20:36:54
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    A i jeszcze powinieneś dopisać do grona nie mistrzów: Jensona Buttona, Lewisa Hamiltona, no i wreszcie MSC;D

  • 13. jkszakal
    • 2013-12-19 20:52:15
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    A tak serio. Powodem dominacji RB są zbyt restrykcyjne przepisy, które w swojej głupiej restrykcyjności działają odwrotnie niż zamierzono. Jest to odbieranie zespołom pola do rozwoju bolidów i możliwości doścignienia liderów. A pomysły z punktami itp., to zwykły brak pomysłów i wybieranie mułu z dna. Głupsze już może być jeszcze tylko wybieranie, np. najlepszego zespołowego kolegi, albo mistera F1. Albo mój autorski pomysł, haha, kierowca, który zniszczył najmniej opon podczas sezonu;D A dla podniesienia bezpieczeństwa, kierowca wyprzedzany powinien zachować szczególną ostrożność i przepuścić wyprzedzającego, a ten zmuszony zostanie używać w ten czas sygnałów dźwiękowych i świetlnych, aby ostrzec wyprzedzanego o zamierzonym manewrze. Bezpieczeństwo zagwarantowane;P A jak nie, to kara. Najlepiej od razu 10 przejazdów przez pit stop...

  • 14. Orlo
    • 2013-12-19 21:10:54
    • *.koelner.pl

    @jkszakal
    Z TOND?!!!!! To po łacinie? Ja rozumiem, dysleksja itd, ciekawe że 20 lat temu nazywali to lenistwem albo głupotą...

  • 15. jkszakal
    • 2013-12-19 23:21:04
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    O ironio. To błąd ironiczny. Frazes podkreślający drwinę mojej wypowiedzi. Przepraszam, dla mniej inteligentnych powinienem zamieścić cudzysłów. No nic, jestem tylko prostym człowiekiem. A jeśli już się czepiamy: znaki interpunkcyjne, to też lenistwo, dysleksja, lub głupota? Wybierz właściwą odpowiedź:P

  • 16. Orlo
    • 2013-12-19 23:53:58
    • *.koelner.pl

    Uff. Naprawdę mi ulżyło. Nie cierpię jak poniewierany jest nasz ojczysty język. A interpunkcja ta lenistwo, przynajmniej u mnie:D

  • 17. Skoczek130
    • 2013-12-20 11:44:45
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    @Orlo - 20 lat temu wiedza medyczna była dużo uboższa... ale fakt faktem, wszystko idzie wyćwiczyć. @jkszakal - co zrobisz, jak nic nie zrobisz... ;) FIA robi, to co Dorna... ;)

  • 18. EvEnEmEnT
    • 2013-12-22 18:02:08
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Dawać dawać te podwójne punkty w trzech ostatnich wyścigach a nawet potrójne bym dał a Eddie niech nie gwiazdorzy bo jego czas już minął

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo