komentarze
  • 1. Duke_
    • 2013-10-30 13:02:41
    • *.customers.d1-online.com

    chore to z tymi oponami

    dalbym 1000km kazdemu zespolowi do testow z aktualna konstrukcja co dla Pirelli byloby 11 tys km i kazdy team bylby na rowni z testami a producent opon mialbymozliwosc zrobienia idealnego ogumienia

  • 2. Mat5
    • 2013-10-30 14:00:32
    • *.icpnet.pl

    Opony z 2011 były najlepsze. Tegoroczne gdyby nie wybuchały, to byłyby też dobre - przynajmniej Red Bull nie dominował.

  • 3. Mat5
    • 2013-10-30 14:02:27
    • *.icpnet.pl

    Żeby mnie źle nie zrozumieć, mówiłem o tych z początku tego roku.

  • 4. Manonfire
    • 2013-10-30 17:52:36
    • *.142.197.66.metrointernet.pl

    Firma zagroziła opuszczeniem F1. No to krzyżyk na drogę, eufemizując. Kilka gumiarskich koncernów chętnie podpisze umowę z F1, a może wrócą stare czasy, jak była jakaś konkurencja oponiarska, a nie wyścigi pod dyktando jednego gumiarza, który jeszcze na dodatek daje "wytyczne", ile na jakiej oponie można przejechać. Niech spadają.

  • 5. Kalor666
    • 2013-10-30 18:26:02
    • *.opera-mini.net

    Niech odchodzą!

  • 6. GrzeSzNY
    • 2013-10-30 19:27:46
    • *.nyc.biz.rr.com

    Michelin mogly by wejsc :) albo Dunlop albo najlepiej dwuch dostawcow :)i obowiazek uzycia mieszanek od obu dostawcow podczas wyscigu :)

  • 7. 6q47
    • 2013-10-30 20:18:11
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    1. Duke_
    Nie tyle z oponami, co z przepisami, które nie zostały w odpowiedni sposób zmodyfikowane, poprawione... czy jak tam można nazwać podstawowy zabieg, który pozwoli na zsynchronizowanie "widowiska" z parametrami bolidów sezonu 2014.
    Albo zaspali, albo jest prowadzona polityka, która ma kogos udupić, a kogos wspomóc.
    Nic nie sugeruję, ale tak na zdrowy rozum pytanie jest proste:

    - dlaczego nie porozumiano się w kwestii tesowania opon na sezon 2014?

    Owszem - Mercedes testował (kara) opony przeznaczone na 2014 rok (w jakimś procencie - nie pamiętam jak duży był to procent), ale to były tylko przymiarki, które nie muszą dać, bo nie mogą, odpowiedzi co do zachowania dedykowanych opon na 2014 rok...

    Wasze pragnienia nie mają znaczenia. Zespoły pragną darmowych testów, bo powstał taki trend, który usprawiedliwia w pełnej kwocie błędne rozwiązania.

  • 8. Root
    • 2013-10-30 20:54:30
    • *.dynamic.mm.pl

    Ale wybuchały, pękały czy strzelały, rozwarstwiały się czy delaminowały,. Jak zwał tak zwał, ale dobre nie były. A to, że RedBull w połowie sezonu dostosował bolid do tych opon, to tylko dobrze o nim świadczy.

  • 9. Michael Schumi
    • 2013-10-31 11:56:04
    • *.ip.euro.net.pl

    Najlepszym przykładem na to, że z Pirelli można współpracować jest Lotus.

  • 10. deathfordiesel
    • 2013-10-31 14:57:28
    • *.255.0.21

    @8.Root.
    Zdaje sie ,ze to opony dostosowano do RB,a nie odwrotnie.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo