komentarze
  • 1. Kalor666
    • 2013-09-30 13:53:37
    • *.opera-mini.net

    Super! Byle się dużo działo!

  • 2. Gosu
    • 2013-09-30 14:14:03
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Obecne silniki są praktycznie niezawodne, bo od 6 lat ich rozwój jest zamrożony. Przez ten czas producenci "wypieścili" je do granic. Pierwotnie byłem przeciwny nowym silnikom, ale trzeba iść z duchem czasu. Dodatkowo, to nowy bodziec by wróciły koncerny, dla których to bardzo korzystna zmiana.

  • 3. Gregorrius
    • 2013-09-30 14:49:17
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Tak tylko widać tu pewien bezsens ze strony FIA, tzn ograniczenie ilości jednostek do 5(może 6), nowa technologia zawsze sprawia jakieś problemy i żebyśmy nie mieli sytuacji gdzie niektórzy kierowcy po 10/15 wyścigach nie będą już mieli silników dostępnych bez nałożenia kary. Oby to nie zaważyło na tytule mistrzowskim.

  • 4. Gregorrius
    • 2013-09-30 14:56:43
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Poza tym te nieszczęsne 100kg paliwa przy cięższym bolidzie, będzie nuda jak wszyscy zaczną pod koniec wyścigu paliwo oszczędzać. A pod koniec sezonu mega szanować silniki, powinien być pewien okres przejściowy z dużo większą ilością silników i okres przejściowy w celu określenia faktycznej potrzebnej ilości paliwa na wyścig bądź uwzględnienia uwag ze strony producentów jednostek odnośnie zużycia paliwa.

  • 5. bartexar
    • 2013-09-30 16:09:49
    • *.adsl.inetia.pl

    Może wprowadzić coś dla ekologów. Najlepiej turbodoładowany silnik R4 w dieslu jak mój samochód i będzie więcej drzew. A na co drzewa? Na papier...

  • 6. PanKonrad
    • 2013-09-30 17:46:30
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Nie idziemy z duchem czasu, lecz z duchem głupoty, który owładną cały świat. Ekologia w F1 jest tak potrzebna, jak dziura w prezerwatywie. Kogo obchodzi ile spali samochód F1, ważne aby były emocje. Dla mnie F1 to: 600kg wagi, >900KM, gładkie opony, przyczepność z podłogi, tankowanie wyścigu.

  • 7. Yachu
    • 2013-09-30 18:56:11
    • *.bb.sky.com

    Popieram cie PanKonrad, oni chyba chca doprwadzic do sytuacji ze Greenpeace bedzie przyjezdzal na GP kibicowac a nie protestowac. Ma byc tak zeby turbo dmuchalo ile fabryka dala i konie po betonie :) A jak narazie dziwnie to wszystko wyglada. Beda z tego robic zawody na oszczedzanie paliwa. Y

  • 8. RyżyWuj
    • 2013-09-30 19:06:53
    • *.static.korbank.pl

    Od 2014 jeżdżą kosiarki i jak to z nimi bywa, często się psują.

  • 9. bartexar
    • 2013-09-30 19:29:01
    • *.adsl.inetia.pl

    Kosiarki to za dużo powiedziane. Ja w swojej mam pamiętne V10 z czasów Schumachera i się o paliwo nie martwię, nie to co co panowie z FIA, którzy karają Alonso, że podrzucił Webbera.

  • 10. magic942
    • 2013-09-30 19:53:25
    • *.210.61.10

    Będzie dramaturgia np. jak w 2006 roku alonso wyprzedza kubice na monzy wydaje sie że polak nie stanie na podium a tu nagle eksplozja ślinika i fernando kończy wyścig.ciekawa ruletka

  • 11. Avalon
    • 2013-09-30 21:09:20
    • *.zicom.pl

    fajnie by bylo, gdyby wzorem rajdow (tu chodzi o cale auta) silnik uzywany w F1 musial zostac zastosowany (oczywiscie slabszy) w serii powiedzmy 1000 samochodow dopuszczonych do ruchu drogowego :))) niech by mial po 300-400 km... miodzio :D dopuscic rozwoj silnikow i co roku jesli cos zmieniaja w silniku to seria cywilnych wyscigowek musi wyjsc. Zmusilo by to puszki do rozpoczecia produkcji aut :D

  • 12. orto
    • 2013-09-30 21:25:26
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Psia kostka! Nic dzisiaj nie piłem a nie bardzo kumam wypowiedź Avalona ! :-)

  • 13. ygor
    • 2013-09-30 22:01:54
    • *.star.net.pl

    nie ????? no wiadomo ;-)- To się napij ;P
    Faktyczne zbliżenie w jakiś sposób elementów z F1 do ( powiedzmy ) naszej rzeczywistości mogłoby zainspirować większą ilość producentów aut do brania udziału w Formule

  • 14. scortes
    • 2013-10-01 07:51:44
    • *.kielce.vectranet.pl

    5. bartexar nie kracz , bo z takiej ironi może ktoś podłapać pomysł i jeszcze go wprowadzić.

  • 15. Skoczek130
    • 2013-10-01 11:30:06
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    To oznaczałoby całkowitą zmianę filozofii F1. Pojazd taki nie nadawałby się do jazdy po drogach cywilnych. Już prędzej prototyp LMP. ;)

  • 16. owadd
    • 2013-10-01 19:28:35
    • *.play-internet.pl

    11. Avalon

    Sam sobie przeczysz.. Z twojej wypowiedzi wynika że to renault i inni producenci silników F1 musieliby zastosować jest w krótkiej serii samochodów produkcyjnych. Wcale z tego nie wynika że puszki albo inne "niefabryczne" zespoły miały nagle zacząć produkować samochody....

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo