komentarze
  • 1. Jens
    • 2013-09-14 09:17:15
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Szkoda tylko, że to BUT nie może wygrywać seriami wyścigów, nie mówię o tym wyskoku w 2009 roku ale dla McLarena. Przez 4 sezony nie wygrał dla nich co najmniej dwóch wyścigów z rzędu. Szkoda, że BUT ma takiego pecha w karierze za wyjątkiem 2009 roku...

  • 2. Michael Schumi
    • 2013-09-14 10:04:04
    • *.ip.euro.net.pl

    Jenson ma absolutną rację. Michael najbardziej dominował w swoim roku chwały 2004. 13 z 18 wygranych to jego dzieło. Nawet Vettel w swoim najlepszym sezonie 2011 nie dominował tak strasznie jak jego poprzednik. Coś jak w 2001: dominacja, choć nie aż tak totalna. Osobiście nie uważam to za złe, choć muszę przyznać, że dominacja Schumachera bardziej mi się podobała. Może niektórzy kibice, a w szczególności fani Ferrari polubili Sebastiana, gdyby wszystkie swoje dotychczasowe osiągnięcia dokonał za kierownicą czerwonego bolidu.

  • 3. reXio
    • 2013-09-14 10:14:37
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Jens -> fakt, 2009 byl niesamowitym rokiem dla BUT, szczegolnie poczatkowe wyscigi, ale z koncem sezonu dopial swego. Mi w pamiec zapadl jeszcze sezon 2011 i jego wicemistrzostwo. To byl tez dobry sezon dla niego. Gdyby nie bledy w boksach bylby jeszcze blizej VET.

  • 4. KilaN
    • 2013-09-14 10:55:07
    • *.pljtelecom.pl

    Vettela nigdy bym nie lubił jakby nawet spał w majtkach Ferrari, nie mówiąc o pracy dla nich... Kimiego też nie lubię, choć będzie jeździł dla Scuderii Ferrari.

    Vettel może dałby się lubić, gdyby nie był tak zarozumiały i nnie tyle pewny siebie co zaufany w sobie. Fakt jest faktem, że dobrym kierowcą jest.

  • 5. Michael Schumi
    • 2013-09-14 11:44:21
    • *.229.86.105.masterit.cz

    @4 Bywa i tak. Ja np. nie lubię Alonso za jego charakter, ale szanuję go mimo to za talent i osiągnięcia.
    Wg mnie Vettel nie jest taki zadufany. To już zupełnie inna osoba od czasu jego złych dni z sezonu 2010. Charakterek wtedy miał, przyznaję. Trochę zachowawywał się jak rozkapryszony dzieciak, ale wydoroślał i dojrzał. Cenię go za wszystko, co zdobył, ile pokonał przeciwności.

  • 6. Jahar
    • 2013-09-14 12:02:23
    • *.opera-mini.net

    Button dobrze ujął sytuację. Shumacher miał umiejętności kierowcy, które w dominującym samochodzie były poza zasięgiem konkurencji więc to innych nudziło a teraz jest sytuacja taka, że Vettel będąc dobrym kierowcą w absolutnie najlepszym sprzęcie od czasu do czasu daje się pokonać, zwłaszcza gdy nie startuje z pierwszej lini. Inni kierowcy czują, że są mogą pokonać Vettela lub też twierdzą, że są po prostu od niego lepsi. Według mnie jest 3 zawodników którzy mają podstawy do stawiania swoich umiejętności wyżej od Sebastiana.

  • 7. RyżyWuj
    • 2013-09-14 12:17:10
    • *.static.korbank.pl

    Stary news. Ta wypowiedź krążyła po necie już dobry tydzień temu jak Button podlizywał się Red Bullowi licząc na miejsce po Webberze. Publikowanie tego dzisiaj, to lekkie nieporozumienie.

  • 8. beltzaboob
    • 2013-09-14 13:23:45
    • *.play-internet.pl

    @Jahar - kurde, wydaje mi się, że jednak pzrewaga techniczna Ferrari, zwłaszcza w 2004 r. była większa a stawka znacznie bardziej rozjechana.
    Tego się nie dało oglądać.

  • 9. Szynnal
    • 2013-09-14 13:53:32
    • *.play-internet.pl

    @7. RyżyWuj opinia jest opinią, wątpię, żeby jakakolwiek sytuacja miała taki wpływ, żeby zdanie zmienić. Myślę, że jeśli słowa padły 4 dni temu, to nie jest zbyt późno żeby je tutaj wrzucić. Nie każdy buszuje w sieci za każdą wypowiedzią.

  • 10. Jahar
    • 2013-09-14 14:33:59
    • *.opera-mini.net

    @Beltzaboob. Zgadzam się, że stawka była rozciągnięta ale uważam też, że Shumacher z Rubensem prezentowali wyższy poziom od Webbera i Vettela gdy porównamy dominację Ferrari z RBR.

  • 11. fanAlonso=pziom
    • 2013-09-14 15:22:52
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    natomiast Sebastian na początku każdego roku nie jest stawiany w roli 100-procentowego faworyta - no sorry panie guzik ale od 2-3 lat jest głównym faworytem więc skończ pan słodzić
    ja jednak wolałem dominację schumachera bolidy wtedy lepiej brzmiały i wyglądały

  • 12. beltzaboob
    • 2013-09-14 16:57:06
    • *.play-internet.pl

    I se w kółko jeździli, każdy bolid w odstępie 0,5km od siebie ale za to dobrze brzmiały. Co dwa tygodnie było:prowadzi czerwony, za nim 25s drugi czerwony 1min srebrny, za nim 15s kolejny srebrny i dwa biało niebieskie z czego jeden zdublowany.
    Pasjonujący to był sport, jak se pogłośniłem albo na starym C+ on board przełączałem.

  • 13. beltzaboob
    • 2013-09-14 16:59:12
    • *.play-internet.pl

    Ale fakt, co jedno było leprze to klasyfikacje...o niebo ciekawsze od wyścigu.

  • 14. beltzaboob
    • 2013-09-14 17:08:55
    • *.play-internet.pl

    A bolidy jak choineczki tu skrzydełko, tam spojlerek a tu taka o malutka owieweczka a tu znowu wlocik za 100000$. Krwa co to był za koszmar. pamiętam te elaboraty o podwójnym i pojedynczym kilu jak to wpływa na osiągi, ile siana i jaki koszmar a ch...zadziałało (Toyota), bo i tak opony pod czerwonych zrobione i fru.
    Albo Indianapolis 2005r. Jaki pasjonujący wyścig.

    Sor. Unoszę się, jak taką pochwale czasów minionych słyszę.
    Ale to tylko moje zdanie.

  • 15. RyżyWuj
    • 2013-09-14 19:28:43
    • *.static.korbank.pl

    @9 OK Masz rację. Miałem wrażenie, że to było dużo wcześniej i akurat jak to czytałem, to było apogeum plotek o transferze Raikkonena. Wtedy jakoś inaczej odbiera się te pojawiające się wypowiedzi potencjalnych kierowców do transferu..

  • 16. Angulo
    • 2013-09-15 11:01:38
    • *.laguna.net.pl

    Cóż, historia Buttona od listopada 2008 do listopada rok później nadaje się na film, tylko że nikt by w niego nie uwierzył.

  • 17. Skoczek130
    • 2013-09-15 13:42:14
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Nie da się tego ukryć. W czasach świetności Ferrari nie było absolutnie do złapania. Nie robiono też nic, aby ich spowolnić, a wręcz odwrotnie. ;) RBR ciężko pracował na swoje tytuły - nie wszystko było zawsze idealne, a wbrew opinii frustratów nie mają żadnej "kosmicznej" przewagi. Kosmiczną mieli Williams oraz Ferrari, ale w tamtych latach stawka była niesamowicie rozstrzelona... ;] W tamtych czasach strata trzech sekund na okrążeniu nie była niczym nienormalnym... ;]

  • 18. Skoczek130
    • 2013-09-15 13:42:36
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ***było absolutnie nie do zatrzymania

  • 19. Skoczek130
    • 2013-09-15 13:45:06
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @Jahar - niech zgadnę... Massa, Perez i Grosjean. :D

  • 20. silvestre1
    • 2013-09-15 14:32:11
    • *.dynamic.chello.pl

    Button "odkrywca".... niczym Kolumb. "W tym sporcie chodzi po prostu o bycie jak najlepszym."

    A czy jest jakikolwiek sport w którym chodzi o co innego?
    Era Schumachera odeszła, nastąpiły zmiany przepisów a rewolucja technologiczna nie ominęła F1.
    Dzisiejsze eliminacje, to połowa stawki mieszcząca się w 1 sekundzie a sam wyścig nie rozciąga stawki do minut. Nawet naciągana "wojna" z oponami, to bardziej dla dla uatrakcyjnienia wyścigów niż problem uzyskania konkurencyjnych czasów.
    Dzisiaj większym problemem jest pozyskanie mocnych sponsorów, niż zbudowanie dobrego bolidu. Dla tego dzisiejszy podział stawki dotyczy głównie zasobności portfela.
    McLaren i ich zasoby, nie są wielką tajemnicą, co przy każdej okazji rozgłasza Whitmarsh i dla tego Button jest tam, gdzie jest.
    Sezon 2014, to kolejna rewolucja w F1 więc, przy pewnej dozie szczęścia i Button może błysnąć formą. Powodzenia.
    PS. Ten sezon zmian w klasyfikacjach raczej nie przyniesie, a zespoły środka skazane są raczej na przypadek.

  • 21. beltzaboob
    • 2013-09-15 17:40:39
    • *.play-internet.pl

    17. Skoczek130 - ja tych "frustratów" trochę rozumiem, chociaż zgadzam się, że o kosmicznej przewadze, (z resztą normalnej w CAŁEJ historii f1począwszy od Alfy 156 :)), w przypadku RB chyba nie można mówić, bo wiem co czyją, patrząc na S.V - ja musiałem teutońską twarz M.S. oglądać to się uodporniłem na szeregowe zdobywanie tytułów.
    Wtedy było znacznie gorzej i tu But ma rację.

  • 22. komentator
    • 2013-09-16 09:55:09
    • *.adsl.inetia.pl

    Może Button daje RB sygnał że chciałby u nich jeździć, bo na miejsce w Ferrari nie ma co liczyć, powoli przychodzi schyłek kariery a w Ferrari obsada na przynajmniej 2 lata

  • 23. Skoczek130
    • 2013-09-16 22:25:37
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @komentator - po co więc kontraktowali Daniela?? ;)

  • 24. verer
    • 2013-09-17 23:17:45
    • *.plock.mm.pl

    Button moglby w koncu zmieenic zespol mclaren coraz gorzej jezdzi mogly przejsc do lotusa po kimim

  • 25. komentator
    • 2013-09-19 13:55:03
    • *.adsl.inetia.pl

    @Skoczek130 bo jest z TR. poobserwują go i jak sie nie sprawdzi ściągną kogoś sprawdzonego. No i jest pewnie tańszy

  • 26. elosidzej
    • 2013-09-19 20:00:58
    • *.dynamic.chello.pl

    Schumacher zawsze będzie mistrzem,Vettel jedzie na chama i dlatego to tak wygląda chce być zawsze 1,dlatego Szchumi jest i będzie na 1 Pozdro

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo