komentarze
  • 1. sliwa007
    • 2013-08-20 08:48:11
    • *.kielce.vectranet.pl

    Te 100KM to raczej wymysł pismaków, ale nawet 40-50KM będzie robić różnicę. Zwiększenie rozmiaru opon byłoby wodą na młyn dla Mercedesa.
    Pan Hembery lepiej niech skupi swoją uwagę na wytrzymałości nowych opon a politykę zostawi innym. Ostatnio coś często chce zmieniać przepisy na własną rękę, zasłaniając się problemami z oponami...

  • 2. Zirdiel
    • 2013-08-20 09:56:57
    • *.opera-mini.net

    "Zaproponowalismy zmiane regulaminu, tak aby ekipy mogly uzywac roznych mieszanek z przodu i z tylu auta"
    Moglby ktos wytlumaczyc mi to rozwiazanie, bo chyba nie jest mozliwe, zeby z przodu byly opony miekkie a z tylu super-miekkie.

  • 3. InsaneLeonidaS
    • 2013-08-20 10:43:47
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Raczej byloby odwrotnie, z tylu dawaliby twardsze opony, zeby mogly dluzej wytrzymac. Jak wiadomo moment obrotowy bedzie ogromny i na wyjsciach z zakretow bedzie ciezko utrzymac bolid, lepszy bylby powrot delikatnej kontroli trakcji moim zdaniem.

  • 4. MaMuT
    • 2013-08-20 12:12:27
    • *.ip.netia.com.pl

    To jest typowy straszak Mercedesa którzy mówią ze mają super silnik i konkurencja będzie się chować pod kołdrę. W sezonie 2005 postawili wszystko na jedną kartę z V10 Różnica 100 KM jest niemożliwa ponieważ przy ustandaryzowanych przepisach znalezienie w budowie silnika Handicapu w postaci 100 Koni jest ciężkie do osiągnięcia chociażby w kwestii spalania. Bardziej interesowała by mnie kwestia rozwoju silników bo zamrażanie tych silników byłoby niepoprawne politycznie i doszłaby walka na przestrzeni sezonu w kwestiach silnikowych (o ile wprowadzą regulacje dotyczące zmian bądź rewizji wprowadzanych modyfikacji) Najgłośniej o nowych silnikach gada Mercedes ale czy gadaniem osiągną sukces????? No i problem primo ultimo... Różnice wysokości i wzniesienia o ile filniki wolnossące zarówno w kwestii pracy pod obciążeniem (jazda pod górę) czy różnicy wysokości (kwestia dozowania powietrza) była stała dla każdego silnika Tak jeśli ktoś może zyskiwać przewagę (tutaj się pojawia ten handicap)na detalach dotyczących pracy turbosprężarki czy chłodnic oleju W WRC te kwestie są szczelnie ustandaryzowane ale w rajdach na dużych wysokościach (Jordania) różnice mocowe były nader widoczne

    Co do kwesti odmienności mieszanek na osi to raczej będzie to rozwiązane odpowiednią budową opony i tym że tylna będzie nieco twardsza od przodu a nazwa mieszanki będzie taka sama

  • 5. Grzesiek 12.
    • 2013-08-20 22:12:32
    • *.162.253.143

    Zmiany zmianami ..... Ale czy Pirelli ma podpisaną umowę na przyszły sezon :D

  • 6. R.U
    • 2013-08-20 23:07:25
    • *.255.0.21

    @5 Grzesiek 12-moze to bedzie najwieksza zmiana; )

  • 7. Grzesiek 12.
    • 2013-08-21 15:50:44
    • *.cdma.centertel.pl

    6 R.U
    Może ? Ale raczej Pirelli zostanie . Tylko zabawne jest to że nie mając kontraktu na kolejny sezon , próbuje zmieniać przepisy :D

  • 8. R.U
    • 2013-08-21 18:56:51
    • *.255.0.21

    7 Grzesiek 12
    Tak raczej zostana,a na pewno wiedza wiecej niz my

  • 9. Mikel95
    • 2013-08-22 23:20:02
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Lauda słyszysz mnie? Będę miesiącami pamiętał jak mówiłeś żeby nie naciskać na Pirelli, zobaczymy ile czasu tym razem będę czekał na odnowienie twoich pisków.

  • 10. Mikel95
    • 2013-08-22 23:24:51
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    A tak w ogóle to mogli by zrobić jaja i nagle ogłosić, ze nawiązują współpracę np. z Bridgestonem. Ale by Pirelli i Mercom wara opadla haha:)

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo