WYNIKI Jerez [ 07 lutego 2007 ]
Poz.KierowcaZespółCzasOkr.
1 F. Massa Ferrari 01:19.746 46
2 L. Hamilton McLaren 01:19.821 109
3 R. Kubica BMW 01:19.839 96
4 F. Alonso McLaren 01:20.046 101
5 K. Raikkonen Ferrari 01:20.068 46
6 N. Piquet jr. Renault 01:20.070 76
7 A. Wurz Williams 01:20.132 78
8 N. Rosberg Williams 01:20.143 66
9 R. Schumacher Toyota 01:20.604 59
10 M. Webber Red Bull 01:20.629 36
11 D. Coulthard Red Bull 01:20.702 70
12 N. Heidfeld BMW 01:20.710 80
13 J. Button Honda 01:20.751 100
14 R. Zonta Renault 01:20.767 86
15 J. Trulli Toyota 01:20.898 80
16 M. Andretti Honda 01:22.151 74

komentarze
  • 5. kozak69
    • 2007-02-07 19:18:24
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    mat:ferrari ma swoj swiat i nic sie z tym niezrobi :-]

  • 6. lichy
    • 2007-02-07 19:19:36
    • *.gprspla.plusgsm.pl

    Jutro pewnie Heidfeld z Vettelem, albo Heidfeld i Glock.

  • 7. lichy
    • 2007-02-07 19:20:11
    • *.gprspla.plusgsm.pl

    Jutro pewnie Heidfeld z Vettelem, albo Heidfeld i Glock.

  • 8. Mat
    • 2007-02-07 19:27:04
    • *.34.112.2

    Wątpie że mają swój świat zaglądam tam od paru lat i zawsze podają oficjalne czasy. Jednak chyba coś się nie zgadza na polskiej i to nie tylko czasy ale i okrążenia. Z przykrością stwierdzam, że takie błędy występują nie pierwszy raz i trochę mnie to martwi:(

  • 9. lichy
    • 2007-02-07 19:31:21
    • *.gprsbal.plusgsm.pl

    Na www.f1racing.com są takie jak tu.

  • 10. Kazik
    • 2007-02-07 19:32:54
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Te czasy to zostaly chyba pomylone przez szefa tej strony (to się oczywiście może zdarzyć).
    W/g F1-live.com zapodano:1.Massa-1-19-746 2.Hamilton-1-19-821 3.Kubica-1-19-839 4.Alonso-1-20-046 (popieram Masso)

  • 11. lichy
    • 2007-02-07 19:38:07
    • *.gprsbal.plusgsm.pl

    To już mamy 3 różne tabele wyników. Najważniejsze że wszędzie Robert jest wysoko.

  • 12. Khey F1 fun
    • 2007-02-07 19:53:28
    • *.olsztyn.mm.pl

    Najważniejsze że Robert jest szybki, to oznacza że przyzwyczaił się już do tych opon.Miłym akcentem jest też przewaga nad Heidfeldem :D choć to tylko testy.Pzdr

  • 13. Kazik
    • 2007-02-07 19:53:51
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ciekawi mnie dalej temat pt.Toro Rosso.Berger mówi,że auto jest legalne.Data prezentacji została usunięta z kalendarza.Kierowców mają ale po co nam wiedzieć ,którzy to.Fajny zespól to Toro Rosso.

  • 14. Sebek
    • 2007-02-07 20:03:19
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Ja wiem , że te czsy dla was są ważne.Ja sobie zobaczyłem czasy z róznych stron , są różne , ale kierowcy są na właściwych miejscach.Ja się narazie nie ekscytuje zbytnio tymi wynikami , bo to testy przedsezonowe , i ja je traktuje z przymróżeniem oka.Emocje zachowuje na początek sezonu.A to jakie czasy podają poszczegulne strony , nie obchodzi mnie zbytnio.Wole sobie pooglądać zdjęcia z testów , niż wypisywać jakie czsy są prawdziwe.Oczywiście nie chce tu nikogo obrazić , bo wiem , że niektórzy chcą wiedzieć dokładnie , i nie mogą się doczekać sezonu , ja również , ale podchodze do tego w spokojnym nastroju.Pozdrawiam , i mam nadzieje , że nikt się nie obrazi o to co napisałem.Zeby nie było tak jak ostatnio , kiedy to większość sprzeczała się na temat tytułów Alonso : )

  • 15. Kazik
    • 2007-02-07 20:16:07
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Sebek.O.K.Ale czasy uzyskiwane w testach dają jednak jakiś wstępny obraz przed rozpoczęciem nowego sezonu.Można przewidywać ,że zespól ,który notoryczne jest w okolicy końca stawki ma małe szanse na rezultaty w sezonie,ale osobiście uważam,że dotychczas przeprowadzone testy ukazują duży potencjał wielu ekip a to dodatkowo podnosi adrenalinę przed pierwszym wyścigiem.Chcialbym aby już był 18-ty marzec.Pozdr.

  • 16. Wirus
    • 2007-02-07 21:24:12
    • *.116.189.2

    Robert did 97 laps (430 km), setting a personal best time of 1:19.794 minutes. Nick added another 359 kilometres or 81 laps to the team's tally. His fastest lap was clocked at 1:20.647 minutes. Ferrari's Luca Badoer set today's fastest lap time (1:19.690 minutes).
    co oni daja na tej stronie bmw ? trzeba poczekac na oficjalne na stronie formula1.com bo na wp jest tez co innego ale wazne jest to ze Robert pokazuje sie z dobrej strony :)

  • 17. Kazik
    • 2007-02-07 21:57:51
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Wirus,jak się podłączyć do tej strony?Przyslali mi emalia abym kliknął w link poniżej (niecałkiem po polsku i proces rejestracji zostanie zakończony a tymczasem nic.Jak ty to zrobiłeś?

  • 18. kempa007
    • 2007-02-07 23:11:31
    • *.piaseczno.sdi.tpnet.pl

    Panowie to sa testy i czasy z reguly kazdy podaje inne- niestety. Co innego zespoly podaja, co innego oficjalne strony :(

  • 19. maso
    • 2007-02-07 23:47:20
    • *.ghnet.pl

    powtarzam: na http://www.f1-live.com/f1/en/
    klikacie po lewej stronie na F1 tests i macie ładnie rozpisane czasy (jeszcze mi sie nie zdazylo zeby byly zle podane)

  • 20. Kazik
    • 2007-02-08 00:33:57
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    no.ok dlatego sprawdzamy na różnych stronach.W efekcie końcowym te czasy w którymś momencie się zgadzają..Nikt nie ma pretensji co do "rozrzutu' informacji ale każdy chciałby mimo wszystko mieć obiektywne info z pierwszej ręki.

  • 21. Khey F1 fun
    • 2007-02-08 12:06:23
    • *.olsztyn.mm.pl

    I właśnie o to mi chodziło Kaziu :D Pozdrawiam

  • 22. polczan
    • 2007-02-08 13:18:49
    • *.equus.pl

    chlopaki nie ma co sie rozczulac nad różnicą 0.01sek jestem tego samego zdania co sebek, wszystkie zespoły ustawiają bolidy, kierowcy musza zapoznac sie ze wszystkimi ustawieniami, musimy poczekac do pierwszej sesji kwalifikacyjnej i wtedy okaże sie które zespóły będa sie liczyły w sezonie 2007 pozdrawiam wszystkich

  • 23. maso
    • 2007-02-08 16:15:36
    • *.ghnet.pl

    Zgadzam się co do testów iż są to tylko testy ale mimo wszystko dysponując informacjami typu najlepszy czas okrążenia + kierowca + nad czym aktualnie pracowano jeśli chodzi o bolid + czasy innych kierowców można sobie budować opinie o zespole i różnica 0,01 jest w brew pozorom dosyć istotna dlatego miło jest mieć prawdziwe aktualne informacje po za tym wiadomo przed sezonem są emocje każdy próbuje uzyskać jak najwięcej informacji o ulubionych zespołach a różnice czasowe są denerwujące :) pozdro.

  • 24. kozak69
    • 2007-02-08 16:24:20
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    najlepsze wyniki maja na onecie tam niby pisza ze we wtorek kubica byl drugi

  • 25. Tomson
    • 2007-02-08 16:32:20
    • *.as.kn.pl

    Na stronie http://www.formula1.com/news/5630.html również Kubica jest drugi zaraz za Massą z czasem 1.19.794. Robert tak trzymaj.

  • 26. kozak69
    • 2007-02-08 17:11:01
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    wiesz moze ten wynik z wtorku jest poprawny bo de la rosa jest testerem a kubica i wurz wyscigowymi moze oto chodzilo

  • 27. kozak69
    • 2007-02-08 17:11:25
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Op de derde en laatste testdag in Jerez bleek Nick Heidfeld in zijn BMW Sauber van alle coureurs die vandaag in actie kwamen de snelste: 1:29.486. De dag begon zoals dag twee eindigde: met regen. Gedurende de dag waren er wat momenten dat er geen neerslag viel, maar de test werd toch vooral bepaald door het natte circuit.

    De Williams bleef het goed doen op het Circuito de Jerez, en dat uitte zich in een knappe tweede tijd van Alexander Wurz in 1:30.061. Ook zijn teamgenoot Nico Rosberg presteerde goed, hij noteerde een gedeelde vijfde tijd in 1:30.684 samen met Rubens Barichello in zijn Honda. Timo Glock was de opvallende tweede BMW Sauber op het natte podium, zijn 1:30.213 was genoeg voor de derde plek.

    Kimi Raikkonen was met zijn Ferrari voor het eerst in de gezamenlijke wintertests sneller dan Fernando Alonso. De Fin reed in zijn snelste ronde naar 1:30.628, waarmee hij vierde werd. De regerend wereldkampioen reed echter maar negen ronden, en zette nooit een serieuze tijd neer. Diens teamgenoot Pedro de la Rosa reed meer kilometers, maar na zeventig ronden was hij maar net iets sneller dan Alonso, waardoor de McLarens slechts de plaatsen twaalf en dertien opeisten.

  • 28. kozak69
    • 2007-02-08 17:13:25
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    to sa chyba wyniki z poludnia nie jestem pewny

  • 29. Kazik
    • 2007-02-08 19:49:37
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Kozak ,ty mówisz po holendersku? zaj---ście.

  • 30. Kazik
    • 2007-02-08 19:54:54
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Dzisiejsze wyniki w Jerez pewnie nie do końca są obiektywne ze wzgłędu na pogodę,ale BMW na czele tabeli to chyba raczej cieszy.

  • 31. Kazik
    • 2007-02-08 20:47:38
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Najbardziej szokuje mnie rekord toru (2004 rok-Michael).W/g f1-live.com to on był szybszy o prawie pięć sekund na okrążeniu od wczorajszych testerów.Jest to możliwe?

  • 32. Sebek
    • 2007-02-08 21:02:36
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    No niestety Kazik możliwe , wszystko przez opony.Napewno słyszałeś , że Bridgestone miał zrobić ( i zrobił) opony które będą gorsze co do swoich poprzedniczek z 2006 roku o 3 sekundy.To są testy więc zespoły nie dysponują jeszcze wszystkimi możliwościami jakie niedługo zaprezentują stąd te 5 sekund różnicy.Niestety mieszanki nowych opon są twardsze no i róznią sie także specyfikacją.Musze wam napisać , że już tęskinie kiedy to były dwie firmy oponiarskie , i inaczej to wyglądało niż teraz.Ale co zrobić , my możemy tylko to komentować , i mieć nadzieje , że F1 nic na tym nie straci.

  • 33. Kazik
    • 2007-02-08 22:09:23
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    To prawda,.Jak to się wogóle stało,że jeszcze nie tak dawno temu problem opon w F1 nie istnial (no,przynajmniej nie w takim stopniu jak obecnie).O potencjale zespołu decydowała aerodynamika,silnik,kierowca......opony byly na dalszym planie .A teraz? Wszystko zaczyna się od opon.Nie wiem czy to dobrze.

  • 34. polczan
    • 2007-02-09 10:38:43
    • *.equus.pl

    Każdy kto sledził wyscigi widział że wszytko zależalo tez od pogody jedna firma mila lepsza miesznke na deszcz inna na słońce, dlatego zapadla decyzja ze w tym sezonie tylko jedna firma bedzie dostraczala opony, wszyscy będą mieli wyrównane szansze czy bedzie deszcz, czy słońce.

  • 35. Smola
    • 2007-02-09 10:53:52
    • *.adsl.inetia.pl

    niby tak polczan. Ale pamietaj ze brak konkurencji, to brak rozwoju. Myslisz ze Bridgestone bedzie nadal tak intenywnie pracowal nad rozwojem opon?? otoz NIE! bo to oni teraz dyktuja warunki, i nikt im nie bedzie przeszkadzal i narzucal tempa w rozwoju. Moim zdaniem, najlepiej bylo by, jakby byly nawet trzy firmy oponiarskie. Taka jak to bylo w latach 90-tych. Wtedy byla rywalizacja. W F1, powinna byc "zimna wojna" w kazdym elemencie bolidu, a przedewszystkim opon.


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo