komentarze
  • 26. zzagrobu
    • 2013-05-26 20:04:56
    • *.22.192.1

    no i jest dokładnie tak ja sądzilem że będzie: jak Jenson na meksykańca narzeka to hulaj dusza piekła nie ma - wszyscy wrzeszczą że słaby i jak wogóle śmie krytykować wspaniałego pereza, ale gdy perez ustrzelił powszechnie wielbionego Kimiego to już jest zupełnie inna sytuacja.
    Ja się zgadzam - pereza należy utemperować bo w końcu komuś zrobi krzywdę, ale twierdzę tak cały czas. Jensonowi do pięt nie dorasta.

    Oczywiście "p" celowo z małej :)

  • 27. hrmpf
    • 2013-05-26 20:05:43
    • *.143.65.48

    Kimi: He tried to pass me once and I looked in the mirror. He was way too fast and he could have hit me there already, when I would not have avoided it. He has no clue of what would have happend. Driving aggressively is ok, but driving silly not. He cannot even make the corner by himself. He should have realise that people in front of him trying to avoid because he would have hit them otherwise. That is not the first time that it happend and it is very diappointing when there is someone like that, who hits you all the time.

    Reporter: Yes, he was responsible for many of such situations. Is that maybe something that all drivers should discuss together with him?

    Kimi: It is just... I don´t know. Maybe we should hit him in the face that he knows it.

  • 28. fotoman
    • 2013-05-26 20:06:06
    • *.adsl.inetia.pl

    niestety, ale Kimi się zagapił i zostawił za dużo miejsca Perezowi, co on usiłował znowu wykorzystać. Na powtórce z innej kamery, dokładnie było widać, jak Kimi odwraca głowę w stronę atakującego Pereza i skręca bolid zajeżdżając mu drogę. Kimi za późno się zorientował i zrobił manewr w momencie, jak Perez był już między nim a bandą i stąd ta kolizja

  • 29. beret
    • 2013-05-26 20:08:46
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    1. ...a ty nie potrafisz patrzec na F1.
    Jasne ze Czako ma racje.

    Jak Szumi na wegrzech w 2010 Rubensowi-placzkowi nie zostawil miejsca to wszyscy na Szumiego a tamten wrecztwierdzil ze ten chcial go zabic !

    PEREZ ma racje ! ! !

    wypowiadacie sie na zasadzie lubie to popieram a to cecha prostakow !

  • 30. greg32
    • 2013-05-26 20:18:10
    • *.adsl.inetia.pl

    Kimi blokuje lewą jadąc innym torem niż bolidy przed nim, na co liczy Perez, że kolejny raz już na serio wystraszy Fina i wyrzuci go na szykanę a sędziowie zrobią resztę ? Ryzykuję bo walczy o pietruszkę a inni o mistrza i czasami ustępują, ale jak widać nie zawsze.

  • 31. hrmpf
    • 2013-05-26 20:27:24
    • *.143.65.48

    @29. beret

    Ma rację, bo co?

  • 32. Jaro75
    • 2013-05-26 20:33:48
    • *.kalisz.mm.pl

    Nie oglądałem do końca i nie widziałem tego wypadku więc sobie teraz obejrzałem ten moment.Co można powiedzieć.
    Nie siedziałem ani w Lotusie ani w Mclarenie ale jak dla mnie Perez tutaj przesadził.Nie odbyło się to identycznie jak z Jensonem i Alonso.Tutaj za optymistycznie do tematu podszedł.Jak dla mnie jego błąd ale walczył ostro.

  • 33. moon22
    • 2013-05-26 20:35:45
    • *.162.166.199

    Nie wiem co mam o tym myśleć. Ja się nie wypowiadam na ten temat. Ale Perez trochę racji ma.

  • 34. bartexar
    • 2013-05-26 20:40:57
    • *.adsl.inetia.pl

    Ale mnie ten Perez denerwuje, za kogo on się uważa? Jensonowi do pięt nie dorasta a Kimiemu z resztą też. Niech się nauczy pokory. Tak to jest jak.się takiemu palec daje. Całą rękę chce.

  • 35. Greek
    • 2013-05-26 20:46:45
    • *.dynamic.chello.pl

    Jasne że Kimi mógł uniknąć tej kolizji, zresztą już to zrobił 2 razy wcześniej, ale może nie chciał już po raz trzeci? :):):)
    Perez jest jak dla mnie idiotą wyścigu, a decyzja sędziów odnośnie oddania pozycji przez ALO jest niedorzeczna. Oznacza że można w chamski sposób wymusić pozycję na innym zawodniku, nawet gdyby Hiszpan chciał oddać pozycję w tym zakręcie to NIE MÓGŁBY tego zrobić nie ścinając go. Oczywiście mógł go przyciąć w mniejszym stopniu ..... szorując podwoziem o wysoki krawężnik :/ Beznadziejna decyzja sędziów.

  • 36. logel999
    • 2013-05-26 20:55:56
    • Blokada
    • *.tktelekom.pl

    Perez to lamus ..

  • 37. logel999
    • 2013-05-26 20:59:32
    • Blokada
    • *.tktelekom.pl

    Perez mogl zostac w Sauberze ...

  • 38. Skoczek130
    • 2013-05-26 21:25:26
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @logel999 - weź się ogarnij dzieciaku. Nie pamiętasz, co robił twój idol?? Ach zapomniałem, wtedy F1 nie oglądałeś... ;]

  • 39. Skoczek130
    • 2013-05-26 21:27:57
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Manewr Pereza był niewłaściwy i nie może winić Kimiego, a siebie. Opóźnił hamowanie w stylu "plejstejszyn", jakby mógł włączyć "replay" i powtórzyć, bo "może się uda". Podoba mi się jego agresja, ale w tym manewrze przesadził. Zasłużył na karę, bo zepsuł wyścig rywalowi. Pięknie za to zaprezentował się przy wyprzedzeniu Buttona i Alonso - wówczas wyczuł idealnie moment i nie dał szans na kontratak. Tu Kimi był za daleko.

  • 40. Kurkey
    • 2013-05-26 21:46:13
    • *.dynamic.chello.pl

    Asked if the drivers would talk to Perez, Raikkonen said: "That won't help. Maybe someone should punch him in the face." to chyba wszystko wyjaśnia

  • 41. paqo
    • 2013-05-26 22:05:48
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @29 beret
    Chyba Ci ucieło pierwszą część nicku.

  • 42. Jahar
    • 2013-05-26 22:56:09
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Perez ma absolutnie rację. Kimi zostawiłmu miejsce na szerokość samochodu a Perez chciał to wykorzystać i nie stchórzył przed atakiem. Kimi w Japonii w ten sam sposób zaatakował Alonso eliminując go z wyścigu i wtedy jakoś wszystko z jego strony mu się podobało. Niektórzy to myślą, że jak już jedzie się w Monaco to jest zakaz szukania miejsca do ataku a to nie tak.
    @Beret ma rację a reszta go krytykuje bo Kimi zawsze jest taki cool i fajny

  • 43. Jahar
    • 2013-05-26 23:27:06
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Nie rozumiecie naprawdę jaka była różnica między wyrzedzeniem Alonso a atakiem na Kimiego? to wam powiem dlaczego Alonso musiał oddać pozycję. Otóż w zakręcie był już z tyłu i ściął wtedy szykanę. Gdyby to samo zrobił Kimi w przypadku nie wyhamowania przez Pereza na pewno kary by nie dostał bo jechał z przodu a on po prostu widząc Pereza wepchnął się na niego nie wiadomo co sobie myśląc i ja popieram całkowicie to co mówi Sergio, Kimi gwiazdorzy i tyle., To on gada głupoty,

  • 44. rysiu200
    • 2013-05-26 23:31:02
    • *.ip.netia.com.pl

    Mnie dziwi nastawienie wobec Pereza przed i po tym GP przez osoby na tej stronie.

    Prawda, Perez troszkę przeliczył się, lecz nie można jednego dnia pisać, że "nareszcie Perez pokazuje co potrafi" a po wyścigu pisać "NIE CIERPIĘ GO!!!!". Cóż, niektórzy Polacy to hipokryci i nic nie możemy z tym zrobić.

  • 45. lechart
    • 2013-05-27 07:35:09
    • *.olsztyn.mm.pl

    ..... Kimi nie zostawił mi w ogóle miejsca, nie mogłem nic zrobić, aby tego uniknąć. Jeżeli ktoś mógł uniknąć tego wypadku to był to Kimi.” ...... Obejrzałem ta sytuacje kilka razy w zwolnionym tempie. Perez był za Rajkkonenem i próbował wymusić na nim ścięcie szykany podobnie jak w dwóch poprzednich wyprzedzaniach. Raikkonen jechał poprawnie i nie dał się "nastraszyć". Perezowi brakuje instynktu samozachowawczego i jeżeli będzie tak dalej jeździł, nie wróżę mu nic dobrego ......

  • 46. klark
    • 2013-05-27 09:01:32
    • *.adsl.inetia.pl

    Perez jest bezczelny, zwalając wine na Kimiego,ewidentnie widac ze brak mu dojrzałości. Robi nieprzemyslane ruchy ,zreszta widać to było w zeszłym sezonie. Kimi górą;)

  • 47. klark
    • 2013-05-27 09:12:18
    • *.adsl.inetia.pl

    Co to za tekst że Kimi mógł uniknąć tej kolizji. Idąc tokiem rozumowania Pereza , Grosjean powinien zarzucić Dnielowi ,że ten też mógł uniknać kolizji.

  • 48. renault-rk
    • 2013-05-27 09:14:40
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ale mnie wkurzają komentarze gimbusów czy niedzielnych amatorów oglądania formuly, PRZECZYTAJCIE REGULAMIN. RAI nie musiał zostawiać miejsca bo po pierwsze perez go nie wyprzedził, nie był przed nim, to RAI obierał optymalny dla siebie tor jazdy więc nie brońce PER bo to nie jedyny wybryk w monaco a wkurza mnie najbardziej to że GRO od razu dostałkarę a PER się upiecze pewnie, ZENADA

  • 49. pjc
    • 2013-05-27 10:28:03
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Prawda jest taka,że Perez nie jest cierpliwy. Przecież mógł wykonać ten manewr 1-2 okrążenia później a nie wjeżdżać z impetem tam gdzie nie było miejsca.

  • 50. mac011
    • 2013-05-27 13:33:11
    • *.dynamic.chello.pl

    29. beret 31. hrmpf Widzę ,że nie macie pojęcia . Jak byście trochę popatrzyli jak wchodzi się w zakręt to takich głupot byście tu nie pisali. Woli wyjaśnienie . Rajkkonen nie dość ,że jechał przed Perezem to jeszcze wchodził w zakręt , a Perez opóźnił hamowanie i chciał wymusić na Kimim aby przejechał po szykanie jak to zrobił w przypadku Alonsa i w ten sposób Kimi musiałby oddać miejsce .Niestety tak się nie stało i doszło do kontaktu .

  • 51. pjc
    • 2013-05-27 16:58:40
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @beret z tym, że płaczek Rubens miał jaja i zmieścił się wtedy tam gdzie powinien nie zdejmując nogi z gazu.
    A że potem ponarzekał - cóż adrenalina.

  • 52. krist2sz
    • 2013-05-27 20:22:22
    • *.dynamic.chello.pl

    Perez ma dwa problemy. Powinien się zastanowić nad tym jak jeździ i nad tym co mówi.

  • 53. lechart
    • 2013-05-28 08:52:31
    • *.olsztyn.mm.pl

    29. beret Nie masz racji. Już napisałem jak to było ( 45. lechart). Uniknąć kolizji mógł tylko sam Perez. Poczuł się jednak "panem na torze". RAJ mógł go nawet nie widzieć i był zdziwiony, że "dostał z tyłu" .......

  • 54. beret
    • 2013-05-28 18:58:24
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    53. ...sprzedales sie w swoich slowach 1
    F1 na tym polega aby kierowca poczul sie jak to ujeles 'panem na torze'.
    ...ale ty o tym nie wiesz, bo nie wiesz o wielu innych sprawach, wiec mnie to nie dziwi i przechodze do porzadku dnia !

    Czy jest to, co napisalem jasne dla ciebie, czy nastepnym razem pisac specjalnym szyfrem latwiej zrozumialym ?

  • 55. beret
    • 2013-05-28 19:01:29
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    50. ...a ty niby skad masz takie pojecie ?
    ...bywasz tam, znasz z nimi drinki, opowiadaja ci o F1 kutasia ???

  • 56. mac011
    • 2013-05-28 22:38:21
    • *.dynamic.chello.pl

    55. beret Jesteś chamem jakich wiele na naszych choćby drogach Jestem kierowcą z 25 letnim stażem za kółkiem i kilka lat jeździłem w amatorskich rajdach .Aby pokonać zakręt jak najszybciej najprościej jest go prostować (to taki slang wśród kierowców rajdowych i nie tylko ) tak na chłopski rozum jak masz zakręt w lewo to najpierw dojeżdżasz przed zakrętem do prawej a później kręcisz w lewo , a Perez chciał ściąć i władował się w tył Kimiego jak on już był w trakcie skrętu .NIE ZACHOWUJ SIĘ JAK BURAK I PRZYJMIJ KRYTYKĘ Z POKORĄ A NIE KŁAPIESZ OZOREM I ROBISZ Z SIEBIE POŚMIEWISKO


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo