komentarze
  • 1. Michael Schumi
    • 2013-05-11 17:16:42
    • *.ip.euro.net.pl

    Ja akurat wierzę w ich dobry wynik. Ostatnie lata pokazały, jak bardzo prawdopodobne jest zwycięstwo na tym torze, kiedy kierowca startuje z P1. Z P2 tych przypadków było już znacznie mniej, a z P3 był jeden taki przypadek.

  • 2. dzeku7777
    • 2013-05-11 17:22:37
    • *.warszawa.vectranet.pl

    Liczę, że RAI zrobi niespodziankę i jako pierwszy wygra jutro z P4, wystarczy pokonać Vettela, bo uważam, że Mercedesy nie utrzymają tempa, ale ponieważ to tor, gdzie stosunkowo niewiele jest wyprzedzania to liczę na P3 i P4 lub P5 obu kierowców tego teamu. Ale tempem w qualach mnie zaskoczyli bardzo!

  • 3. logel999
    • 2013-05-11 17:33:01
    • Blokada
    • *.tktelekom.pl

    Ja obstawiam 1 Lewis 2 Fernando 3 Sebastian 4 Rosberg 5 Raikkonen

  • 4. marek007
    • 2013-05-11 17:35:36
    • Blokada
    • *.free.aero2.net.pl

    Logel999 byłoby zajebiście zobaczyć Lewisa na pierwszym miejscu!!!!wierze że wyciśnie z Merca 101%!!!

  • 5. saint77
    • 2013-05-11 17:54:20
    • *.dynamic.chello.pl

    @1. Tyle, że Mercedesy nie mają najlepszego tempa w wyścigu a już starty Rosberga to istny horror zazwyczaj. Niechętnie, ale obstawiam Vettela na P1 po wyścigu, ich gadanie o możliwości nawiązania walki z czołówką po poprawkach to już chyba skierowane jest do laików, mają najlepszą konstrukcję bezapelacyjnie w tym roku ponownie.
    Nawet jeśli Vettelowi nie uda się wyjść na prowadzenie po starcie, to jeśli Mercedes pierwszy zjedzie na zmianę opon to Vettel juz P1 nie odda. Chyba że ktoś z tyłu go odpowiednio naciśnie. może Alonso albo Kimi???

  • 6. Master666
    • 2013-05-11 19:49:51
    • *.dolsat.pl

    Moim zdaniem jutro Mercedes zaskoczy wszystkich swoim tempem wyścigowym, zaskoczy pozytywnie... Jeśli dobrze odrobili pracę domową odnośnie tempa w niedzielę - w co bardzo wierzę - to myślę, że tor powinien pomóc w walce o P1, a nawet i dublet.

  • 7. logel999
    • 2013-05-11 20:32:31
    • Blokada
    • *.tktelekom.pl

    @4,6 Macie kompletnie racje ;) Jedynie co sie zmieni między 1 , a 2 to zamiana ;) Lewis 1 , a 2 Nico ;)
    @6 Ja też mam takie przeczucie , że mają tempo ;)

  • 8. Zirdiel
    • 2013-05-11 20:50:37
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @6 Raczej nie. Lewis w wywiadzie sam przyznaje, ze nadal maja problemy z tempem i oponami. Ponadto dodal, ze jego ustawienia samochodu nie sa za dobre.

  • 9. zarrr
    • 2013-05-11 21:03:20
    • *.xdsl.centertel.pl

    P5 HAM
    P9 ROS , tak jak 3 tygodnie temu.

  • 10. Skoczek130
    • 2013-05-11 21:42:17
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ten tor jest szczególnie niekorzystny dla opon. Już w seriach juniorskich było to widać, to co dopiero w F1. ;) Merc ma małe szanse na utrzymanie podium, ale punkty solidne dowieźć powinni.

  • 11. Martitta
    • 2013-05-11 23:04:28
    • *.biznes.mm.pl

    To, że Mercedesy startują z pierwszej linii, nie oznacza, że w tej konfiguracji dojadą do mety. W mojej opinii na podium stanie RBR, Ferrari i Lotus. No... Może jakiś szczęśliwiec z Mercedesa da radę.
    Podzielam zdanie użytkownika @saint77.

  • 12. dexter
    • 2013-05-12 08:19:56
    • *.115.107.244

    W zaleznosci od pogody (co w Barcelonie nie powinno byc problemem, poniewaz pogoda powinna byc stabilna, wiatr tutaj tylko moze troche pomieszac), kazdy zespol musi znalezc odpowiedni kompromis miedzy optymalnymi ustawieniami do Q. i optymalnymi ustawieniami na wyscig. Wyscig wygra ten zespol (i kierowca), ktory dobrze ustawil bolid na Q, a zarazem na wyscig, rownoczesnie utrzymujac najwieksze okno manewru temperatura opony. (optymalna stala temp. pracy opony wynosi 130 stopni Celcjusza, wtedy mozna najlepiej rozbudowac predkosc. Przekroczenie w jakimkolwiek zakrecie temp. opony powyzej 150 °C, grozi jej drastyczna degradacja). W najlepszym przypadku dla kierowcy jest takie auto, ktore na podstawie swych ustawien (podsterownosc, nadsterownosc) i pogody, bedzie w stanie generowac najmniejsza temp. opony 120°C (kierowca ma wtedy wieksze pole manewru, czyli okno temp. 30°C). W najgorszym przypadku jest takie auto, ktore na podstawie swych ustawien i pogody porusza sie w obszarze 140°C (kierowca ma wtedy male pole manewru, czyli okno temp. 10°C). Do tych wszystkich czynnikow kierowca musi dopasowac swoj styl jazdy. Mercedes ma chyba 3 nowe komplety opon na wyscig. Zobaczymy jak opony Mercedesa beda zachowywac sie na Longruns. Wazne jest to, aby w Barcelonie w Q zdobyc jak najlepsza pozycje, zasadniczo wyprzedzanie na tym torze jest trudne. W wiekszosci zespoly zostawily sobie twarda mieszanke na wyscig. Zasadnicze pytanie brzmi jak dlugo wytrzymaja Option opony.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo