komentarze
  • 1. marbi
    • 2007-01-18 13:06:38
    • *.as.kn.pl

    jezdzic z toro rosso... rzeczywiscie wspaniala rzecz byc zawsze na koncu stawki...

  • 2. Sebek
    • 2007-01-18 13:34:36
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Tak , może to nie jest fascynujące jechać na końcu stawki , ale to jest F1, i każdy kierowca chciałby w niej uczestniczyć nawet w słabym zespole.Ciekawi mnie marabi czy ty gdybyś był na miejscu Wenezuelczyka nie przyjąłbyś takiej oferty.

  • 3. PaTrYcJa
    • 2007-01-18 13:36:05
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    heh.. na końcu stawki jest na razie super aguri i spyker ;) chociaż po tych zmianach w oponach to już nic nie wydaje się pewne.. ;)

  • 4. Kazik
    • 2007-01-18 13:42:02
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Super Aguri może być w tym roku lepsze od Spykera i Toro Rosso.Korzystają cały czas z doświadczeń Hondy.

  • 5. Sebek
    • 2007-01-18 13:47:15
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Tak i krążą pogłoski , że Super Aguri stara się o zeszłoroczne zmodyfikowane nadwozie Hondy.Jeżeli je dostaną to nie będą ogonem stawki.

  • 6. Kazik
    • 2007-01-18 13:55:11
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    No właśnie nie wiem do końca jak jest z tzw.prawami autorskimi,które krytykował min.Mario Theissen.Niby zespól nowy powinien posiadać konstrukcję własnego pomysłu ,a tymczsem Honda lub Red Bull może wykorzystywać swoje doświadczenia dla podzespołów.

  • 7. marbi
    • 2007-01-18 14:14:05
    • *.as.kn.pl

    Sebek jasne zebym przyjal ich oferte :) ale dla mnie stwierdzenie "to bylby wspanialy moment dla Wenezueli aby powrocic do F1" jest smieszne.

  • 8. Sebek
    • 2007-01-18 14:37:22
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    To tak, mieć kierowce w F1 to duże osiągnięcie , ale żeby jeszcze dobrze jeździł , w jakimś liczącym się zespole , a co do SA to ja bym chciał żeby dostali nadwozie Hondy napewno lepiej by się spisywali.A STR , jak dostanie podobne nadwozie jak RB to nic i tak wielkiego nie osiągną.Jakby mieli takie same to była by wtedy walka silników . STR ma silnik Ferrari a RB Renault.

  • 9. Smola
    • 2007-01-18 14:49:27
    • *.adsl.inetia.pl

    To jest wszystko skomplikowane. Ale jest pewne, ze STR znalazlo luke w przepisach FIA dotyczacych tzw "praw autorskich" i prawdopodonie beda w nastepnym sezonie jezdzic na nadwoziu Red bulla. A ja lubie Super Aguri, i chcialbym aby zajeli jakies miejsce w pierwszej dziesiatce. Oni sa mlodym zespolem i jescze w dodatku tego z malym funduszem. Niech sie spisza w tym sezonie, a przyciagna sponsorow. Pozdrowienia.

  • 10. Sebek
    • 2007-01-18 15:28:02
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    A pamiętasz chyba jak na początku poprzedniego sezonu tracili do czołówki po 5-6 sekund a na koniec zniwelowali to do 4-3 sekund .Na początku jeździli na starym nadwoziu Arrowsa z 2002 roku.Później gdy już mieli "swoje" nadwozie nawiązywali nawet czasem walkę z Spykerem.Też lubie ten zespół , ich kierowców.Davidson jest dobrym kierowcą , ale tyle się nabył w roli testera w Hondzie , że zasługóje na miejsce w wyścigach . Takuma Sato , to także dobry kierowca , chyba lepszy od Brytyjczyka, także go lubie.W sezonie 2004 (najlepszy sezon Japończyka) spiszywał się świetnie ,ma doświadczenie , i jest sympatyczny.Szkoda , że w 2005 mu kompletnie nie wyszedł , tylko 1 punkt w klasyfikacji generalnej.Mam nadzieje , że przyszły sezon będzie dla nich udany!!!

  • 11. Kazik
    • 2007-01-19 20:09:18
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Po raz enty pytam,czy cenzura nie pozwala mi się odezwać.

  • 12. Kazik
    • 2007-01-19 20:30:43
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Chciałem tylko powiedzieć ,że Sato zdobył najwięcej punktów w całej historii F1 dla Japonii.Innym (Nakajima,Katayama,Takagi,Inoue,Nakano )nie szło już tak dobrze.Już w latach osiemdziesiątych mówiono ,że Japończycy potrzebują więcej czasu niż inne nacje na zaaklimatyzowanie się w kokpicie bolidu F1 bo mają skośne oczy.Cha ,cha.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo