komentarze
  • 1. expiro
    • 2006-03-12 21:25:59
    • *.k.szeptel.net.pl

    Zmiana opon jest potrzebna i pozwala pobawić - porywalizować w boksach. 'Minaturyzacja' tak moim zdaniem nie jest takie najgorsze posunięcie, technicy wykombinują jak wycisnąć z mniejszej pojemności lepsze osiągi :) Parametry wagi jednostki napędowej też są ważne i nienajgorzej dobrane. Silniki mogą, a raczej powinny być wykonane z trwalszych materiałów, aby przeżyły 2 wyścigi.
    Wracając co do pojemności to 1 GP pokazuje, że może się to przyczynić do bardziej wydowiskowej jazdy, oraz wyprzedziania - bardziej elastyczne jednostki.

  • 2. dzinoklb
    • 2006-03-14 18:32:13
    • *.man.sealnet.kluczbork.net

    moim zdaniem wymiana opon jest tak ciekawa jak zajecie przez Raikonena 3 miejsca podczas gp Bahraimu ( a przecież startował z ostatniego pola startowego )

  • 3. dzinoklb
    • 2006-03-14 18:32:33
    • *.man.sealnet.kluczbork.net

    moim zdaniem wymiana opon jest tak ciekawa jak zajecie przez Raikonena 3 miejsca podczas gp Bahraimu ( a przecież startował z ostatniego pola startowego )

  • 4. pablomak
    • 2006-03-19 19:06:44
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    dobrze że wraca zmiana opon ......

  • 5. pablomak
    • 2006-03-19 19:07:04
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    szkoda tylko że silniki są zmienipone na słabsze

  • 6. katar
    • 2006-03-20 17:14:45
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    bez kitu...fajnie ze bedzie bezpieczniej. Ja najbardziej sie ciesze z Michael wraca w forme i ze te wszystkie zmiany wpłyna na dobra jego jazde :D:D:D:D Kimi byl swietny jest duzo lepszy niz np. Alonso i powinien dostac w koncu nie psujacy sie tak czesto bolid :D:D:D

  • 7. legia
    • 2006-03-23 20:59:25
    • *.plusgsm.pl

    te zmiany są bardzo korzystne. To zwiększy poziom rywalizacji

  • 8. pablomak
    • 2006-03-31 11:12:12
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Sezon już jest w pe.łni pojutrze kolejne GP, jak widać nikomu te zmiany silników nie zaszkodziły.

  • 9. AdamST220
    • 2006-04-02 22:15:28
    • *.icpnet.pl

    Najbardziej podobają mi się nowe kwalifikacje i fakt,że można zmieniać opony.Co do siników mam mieszane uczucia. www.robertkubica.blog.onet.pl

  • 10. mati10-93
    • 2006-04-04 16:48:29
    • *.euronet.net.pl

    nie podbmi się

  • 11. Jan
    • 2006-04-04 18:25:37
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    najgorsze to te silniki V8

  • 12. muzg8
    • 2006-04-05 15:15:10
    • *.euronet.net.pl

    moim zdaniem FIA nie powina zmieniać reguraminu z roku 2004.bo zmiana opon w bogsach to najfajniejsze widowisko wtym sporcie

  • 13. krzysiek.hofman
    • 2006-04-05 15:41:12
    • *.euronet.net.pl

    zmiana silników to nidobrze.Ale te opony są super no i niemożna zapomnieć o tych kfalifikacjach

  • 14. Jaguar team
    • 2006-05-03 11:37:55
    • *.orange.pl

    Do dobrze, że FIA anulowała zakaz wymiany opon. Producenci opon nie muszą się już trudzić z opracowywaniem wytrzymalszego ogumienia. Ale z silnikami to rzeczywiście nie za dobrze. W sezonie 2004 miały one moc ok. 900 koni mecha. w 2005 800 KM, a teraz 0 200 koni mniej (600 KM). Dokąd zmierzasz Formuło 1.

  • 15. AdiFan_IceMana
    • 2006-06-20 20:41:32
    • *.chello.pl

    Mialem jechac na GP ale cos wypadlo :(

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2018 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo