komentarze
  • 1. belzebub
    • 2013-03-28 13:06:02
    • *.30.37.28.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Nie ma to jak stabilizacja, skoro od wielu lat Merc dostarcza udane raczej jednostki, to po co zmieniać dostawcę. Myślę, że decyzja jest dobra, oczywiście na razie nie wiadomo, czyje nowe jednostki będą najbardziej konkurencyjne, ale raczej mało prawdopodobne, aby Merc obniżył nagle standard swoich jednostek. Jeszcze jedno wydaje się pewne, że duet SUT-DIR, chyba zostanie w FI na dłuższy okres, niż wcześniej myślałem.

  • 2. Skoczek130
    • 2013-03-28 13:23:25
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Spodziewałem się przejścia na Ferrari, ale to dobra decyzja. Są z Mercem od dawna, a niemiecka firma to dobra i pewna firma. Dotąd przynajmniej mogli być zadowoleni. Mam nadzieje, że mimo wszystko Jules ma szansę na starty. :))

  • 3. Adek_82
    • 2013-03-28 13:28:04
    • *.as13285.net

    Z tego co narazie się mówi to jednostka merca po zmianach nadal ma pozostać najmocniejszą w stawce. Biorąc pod uwagę dotychczasową współpracę z mercem i aktualny progres FI to chyba słuszna decyzja. Oby tak dalej :-)
    Czy ktoś wie coś już konkretniej o współpracy MCL z hondy w sezonie 2014?

  • 4. Martitta
    • 2013-03-28 14:34:26
    • *.warszawa.vectranet.pl

    @2. Skoczek130 - Gdyby Jules pozostał ich kierowcą testowym miałby większe szanse. Teraz w sumie nic ich już nie łączy.
    No... Chyba, że naprawdę zrezygnują z Di Resty, gdyby się wyjątkowo nie sprawdził w tym sezonie.

  • 5. Gosu
    • 2013-03-28 14:53:06
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    3. Adek_82 Koncern Hondy przymierza się do wejścia w roku 2015, więc na 2014 rok Mclaren musi jeździć z Mercedesem.
    Czy to dobra decyzja, czy nie, na dzień dzisiejszy nikt nie wie. Przy takich zmianach lepiej być stałym w uczuciach.

  • 6. Mad89
    • 2013-03-28 16:53:00
    • *.play-internet.pl

    Force jeszcze nie raz zaskoczy. Pamietam dobra postawe di resty na tym torze. Sutil niezmiennie powinien rowniez byc w natarciu bo widac ze nie zapomnial jak sie jezdzi. Poczatek sezonu utwierdzil.wszytkich, ze byki sa nadal najlepsze. Slaba forma Ferrari Mclarena i Lotusa dalej wprowadza watpliwosci jak wypadaja na tle Mercedesa. Deszcz tez nie ulatwia nam kibicom. Dalej jest ciekawie. Chociaz raz kazdy z nas pomyslal: jak ciekawie by bylo gdyby nie geniusz Neweya.

  • 7. matchevy
    • 2013-03-28 17:01:33
    • *.ip.netia.com.pl

    KERS? A nie czasem ERS? Z tego co wiem nowy system będzie właśnie się tak nazywał i będzie uzyskiwał energię z hamowania i z ciepła wydzielanego przez turbosprężarkę. Jeżeli się mylę to proszę o poprawienie

  • 8. bartexar
    • 2013-03-28 17:35:43
    • *.adsl.inetia.pl

    @Up. Nie mylisz się, chociaż nic nie jest do końca potwierdzone. Przekonamy się za nie cały rok.

  • 9. kempa007
    • 2013-03-28 18:14:18
    • *.dynamic.chello.pl

    7. matchevy tak, tak.

  • 10. Skoczek130
    • 2013-03-28 21:14:30
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @Martitta - ponoć i Sutil zawdzięcza posadę Mercowi, więc kto wie, czy tylko jeden z nich pozostanie w hinduskiej ekipie. Jules to brylant... kibicowanie mu od 2008r. nie poszło na marne. :))

  • 11. Phenom
    • 2013-03-29 11:54:32
    • *.adsl.inetia.pl

    10.

    Jak Jules będzie się dalej tak prezentował to może oczekiwać czegoś więcej niż tylko FI :)

  • 12. Martitta
    • 2013-03-29 17:29:32
    • *.warszawa.vectranet.pl

    @10. Skoczek130 - Jak widać nie poszło:)
    A moje wątpliwości związane z tym, jak sobie poradzi w F1 są powoli rozwiewane ;)

    @11. Phenom - Z pewnością ;) W międzyczasie będzie jednak musiał zaliczyć okres przejściowy ;)

    Pozdrawiam

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo