komentarze
  • 13. FAster92
    • 2013-01-28 21:15:44
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    11. Tak jak kempa007 napisał, z Q1 odpada 6 kierowców tak samo w Q2 odpada 6 w Q3 10 najszybszych.

  • 14. JafunF1
    • 2013-01-28 21:16:51
    • *.205.68.76.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Himi to reklama Honeywell i dlatego jest kolor czerwony

  • 15. saint77
    • 2013-01-28 21:32:36
    • *.dynamic.chello.pl

    Z tym skrzydłem przednim na prezentację to trochę przesadzili...

  • 16. ArcyZ
    • 2013-01-28 21:33:06
    • *.rzeszow.vectranet.pl

    Zdjęcie 3 i 10 prezentują inaczej zmodyfikowany samochód.
    Na zdjęciu 10 (komputerowym) w sekcji wlotu powietrza nad głową kierowcy są wloty na pasywny DDRS, brak jest skrzydełek na sekcjami bocznymi oraz zmienione szczegóły na przednim skrzydle.

  • 17. LubięSutila
    • 2013-01-28 21:34:41
    • *.play-internet.pl

    ok, dzieki kempa

  • 18. Patryk1231low
    • 2013-01-28 21:42:34
    • *.cdma.centertel.pl

    TO NIE JEST HIMI TYLKO KIMI PRZYPATRZCIE SIĘ DOBRZE

  • 19. Jahar
    • 2013-01-28 21:45:15
    • *.opera-mini.net

    Czarny, złoty plus biały wygląda jak samochód pogrzebowy a nie wyścigowy. Dobrze, że dorzucili trochę czerwonego do tego samochody bo tak smutnie wygląda.

  • 20. Grzesiek 12.
    • 2013-01-28 21:54:49
    • *.cdma.centertel.pl

    12 Być może wiesz coś więcej ..... Ale na bank mi powiesz ? W zasadzie to prawie wszystko się zmieni , poza malowaniem :)
    Tak czy inaczej , czarno widzę Lotusa : brak sponsorów , Alison na wylocie ...
    Ech chłopie , zapomnij o tytule :P

  • 21. FAster92
    • 2013-01-28 22:07:33
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    14. Nie wiem dlaczego ty tam widzisz napis Himi? Tam widnieje imię Kimiego ;)

  • 22. viggen
    • 2013-01-28 22:09:38
    • *.dynamic.chello.pl

    @20
    Allison nigdzie nie odchodzi. Raz, że to już zostało sprostowane a dwa - w Lotusie jest szefem a w innym zespole (Mercedes, Mcl) byłby jednym z szefów.
    Sponsorzy są.
    Jak się dobrze przyjrzysz, to bolid na prezentacji wygląda inaczej a na zdjęciach inaczej. Nie jest to finalna wersja - DDRS będzie, ze schodkiem jeszcze nie wiedzą czy zostanie czy go zlikwidują. Tylne skrzydło będzie również inne. Itd itp.
    Co do sponsora to sam sobie odpowiedziałeś :) To jest miejsce dla amerykańskiego sponsora, bo rozmowy nie skończyły się piaskiem tylko są na finalnym etapie.
    To tyle.
    Najważniejsze, żeby to było szybkie, Wyglądać nie musi.
    PS DDRS też skopiuje Ferrari.

    Pozdrawiam!

  • 23. viggen
    • 2013-01-28 22:10:29
    • *.dynamic.chello.pl

    * oczywiście miało być fiaskiem a nie piaskiem :D

  • 24. narya
    • 2013-01-28 22:10:37
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    21. żaden Kimi, tylko HIMI wejdź na oficjalną stronę, to zobaczysz

  • 25. Grzesiek 12.
    • 2013-01-28 22:13:29
    • *.cdma.centertel.pl

    @22
    Co do sponsora , to słyszałem że negocjacje zerwane . Miejsce jest ...tylko nie ma sponsora :)
    A co do innych pierdoł , to zobaczymy , niech najpierw je zrobią !
    Również Pozdrawiam :)

  • 26. MaMuT
    • 2013-01-28 22:20:26
    • *.adsl.inetia.pl

    Zobaczymy czy nie będzie u chłopaków problemów z Pullrodami bo widzę że Lotus jako następny wraca do tego rozwiązania...

  • 27. viggen
    • 2013-01-28 22:21:54
    • *.dynamic.chello.pl

    @25
    Pewnie czytałeś gdzieś te wypociny gdzie ja je czytałem. Zespół oficjalnie tego nie potwierdził. Nie tak dawno czytałem kolejny artykuł, że jednak z Honeywell dalej gadają.
    A co mają niby zrobić. DDRS jest zrobiony tylko niedopracowany system - chodzi dokładnie o wyłączania się systemu w tej samej prędkości, w której się włączał, To ma być pasywny DRS a nie taki jaki mieliśmy w zesonie 2012. Mają to dopracować i zsynchronizować na testach przed sezonem. Itd itp. Wszystko mają gotowe tylko kwestia testów. Symulator i obliczenia to tylko teoria.

  • 28. djmeri
    • 2013-01-28 22:27:21
    • *.dynamic.chello.pl

    Kiedy w końcu się doczekam zdjęć normalnej jakości, a nie, za przeproszeniem, gównianych jpgów z konwersją na poziomie miliarda, które nie wyglądają nawet jak kupa mojego psa? A tak na serio to chłopaki (/i dziewczyny) zróbcie coś z tym :)

  • 29. rafekf1
    • 2013-01-28 22:31:34
    • *.centertel.pl

    Mam nadzieję, że E21 będzie konkurencyjny, nawet jeszcze bardziej niż zeszłoroczny model. Malowanie nawet fajne. Więcej czerwieni, złota nie widać ale jak dla mnie wygląda ok. Widać na tyle bolidu wykorzystanie "coandy", sekcje boczne wydają mi się podobne jak w E20 ale zmienił się kształt wlotów powietrza do chłodnic i kształt wlotów chłodzenia przednich hamulców. Uskok na dziobie nadal jest i podobno pozostanie ale wydaje mi się delikatniej wyprofilowany. Co do przedniego i tylnego skrzydła nie ma co się w sumie chyba wypowiadać bo te elementy non stop podlegają zmianie. Widziałem też dwie różne " wypustki " przed uskokiem nosa bolidu. Ciekawe do czego służą??

  • 30. emZi
    • 2013-01-28 23:58:04
    • *.lublin.mm.pl

    @24
    Sam jesteś himi. Nie wprowadzaj ludzi w błąd. I kup sobie okulary, albo użyj lupy w przeglądarce do zdjęć, co by uniknąć pokrewnych pomyłek na przyszłość.

  • 31. ForzaFerrari
    • 2013-01-29 08:24:48
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Czy to prawda,że Polsat nie będzie pokazywał F1 w otwartym kanale?

  • 32. andy_chow
    • 2013-01-29 08:26:00
    • *.satkol.pl

    "No ładne cacko" nie ma totamto oby tylko było szybkie pzdr

  • 33. polek1
    • 2013-01-29 09:19:49
    • *.cdma.centertel.pl

    Ale paskuda !!! Najbrzydszy Lotus w ostatnim czasie !!!

  • 34. pjc
    • 2013-01-29 09:53:19
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    To jest model przygotowany na prezentację.
    Coś mi się wydaje,że "nochal" po testach będzie jednak płaski:)

  • 35. smok666
    • 2013-01-29 10:41:21
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    czy mi się wydaje czy to są 2 różne bolidy ?

  • 36. elin
    • 2013-01-29 16:28:33
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Prawdopodobnie układ pull -rod, tylna sekcja zaprojektowana wokół nowej konfiguracji układu wydechowego, wykorzystanie pasywnego systemu wygaszania tylnego skrzydła ... Plus, wszystkie zalety poprzednika, udanego E20
    I wychodzi, że E21 w fajnym, charakterystycznym malowaniu będzie się ładnie prezentował na torze ... z przodu stawki :-).

  • 37. fan massy
    • 2013-01-29 16:35:32
    • *.ip.netia.com.pl

    31. skąd słyszałes

  • 38. IROE30
    • 2013-01-29 18:10:09
    • *.croy.cable.virginmedia.com

    ciekawe skrzydelka przy wlotach do chlodnicy

  • 39. luka55
    • 2013-01-29 22:04:15
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Jeśli o wygląd idzie to nawet fajny. Choć najważniejsze są inne rzeczy. Boli może być nawet brzydalem. Choć fajnie jak się i dobrze prezentuje. Czekam z niecierpliwością na pozostałe prezentacje.

  • 40. Skoczek130
    • 2013-01-29 22:50:25
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Na szczęście mam sportowe kanały Polsatu. :)

  • 41. skidmarks
    • 2013-01-30 14:33:13
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Nowy Lotus - Ładna czysta forma

  • 42. zibi75
    • 2013-02-04 12:28:32
    • *.stimo.net

    Śliczny !!!!!!!!!!

  • 43. maks2001
    • 2013-03-12 22:16:55
    • *.ip.euro.net.pl

    Dobrze ze zostawili przednie skrzydło
    ;)


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo