komentarze
  • 1. tadol
    • 2006-03-13 22:06:00
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    niestety w tym roku kierowcy nie sprawdza swej wytrzymalosci bo z tego co wiem to GP Belgii sie nie odbedzi,a szkoda.

  • 2. pablomak
    • 2006-03-25 16:26:20
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    wogóle nie potrzebnne sa te testy jak jakis zespol jest dobrze przygotowany to bedzie dorze jezdzil i ma duze szanse na zwyciestwo:)

  • 3. owen
    • 2006-03-26 18:33:28
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Zniusł bym wszystko tylko nie ten test!!!

  • 4. AdamST220
    • 2006-04-02 22:20:39
    • *.icpnet.pl

    Cytat"przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 2,8 sekundy, od 0 do 160 km/h w zaledwie 4,2 s" Ciekaw jestem jak dziś wyglądają te osiągi z mniejszymi i znacznie słabszymi silnikami V8. www.robertkubica.blog.onet.pl

  • 5. muzg8
    • 2006-04-05 15:18:16
    • *.euronet.net.pl

    wyścik o GP. Bergi jest najlepszym torem poza wyścigiem o GP. Monaco.

  • 6. krzysiek.hofman
    • 2006-04-05 15:32:29
    • *.euronet.net.pl

    drogi tego toru są bardzo kręte i to dopiero na tym torze powinna byc zmniejszoma pojemność silnika na v8.kierowcy nibędą narażeni na ruzne urazy fizyczne jak i może doznać różnego typu urazów w psychice.

  • 7. Yankess
    • 2006-10-10 00:06:23
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    AdamST220 - nie tak zle :P . Inżynierowie powoli dochodzą do wartosci, kiedy te silniki miały 3l i V10. Co nas skłania do myslenia, ile koni mialyby dzis te silniki, gdyby pozostały takie, jakie były. Moim zdaniem to marna proba cięcia kosztow

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2018 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo