komentarze
  • 88. jareks88
    • 2012-12-05 20:37:08
    • *.choszczno.vectranet.pl

    Panowie dajcie sobie na luz. Wszystko jest już rozstrzygnięte i nic nie zmienicie.
    Podrzucę Wam inny temat do dyskusji i to na temat trochę nieładnego zachowania się ALONSO w stosunku do Massy.
    Problem polega na gwizdach kibiców brazylijskich gdy na podium wchodził Alonso.
    Dlaczego? Kibice zauważyli, że Massa wiele pracy włożył w pomoc dla Alonso. Czym Alonso mógłby zdobyć miejscowych kibiców? Wyobraźcie sobie coś takiego. W końcówce wyścigu Alonso i zespół wiedzieli na 100%, że Alonso jest już poza mistrzostwem. Czy Alonso nie mógł zrobić przyjemności Massie i podziękować mu przy wszystkich kibicach i na ostatnim okrążeniu puścić (jakoś ładnie) Massę przed siebie? Czy nie wyglądało by to ładnie? Pewnie i kibice inaczej zachowywali by się w stosunku do Alonso. Jednak Alonso coś takiego nie przyszło do głowy. On chyba po prostu nie musi robić takich gestów.
    Może podyskutujmy?
    P.S. Tak a propos to ja lubię i Masę i Alonso i Vettela a najbardziej to Kobayashiego, którego mi najbardziej szkoda, że nie załapał się nigdzie.

  • 89. mefrix
    • 2012-12-05 20:54:23
    • *.promax.media.pl

    Czy ja wiem czy został wyjaśniony. Właściwie nic nie zostało wyjaśnione w tej sprawie, bo nie ma co wyjaśniać ;) Można tylko sobie marudzić, że ktoś się zachował niewłaściwie na torze i tyle.

    Co do poruszonego tematu Alonso. Podejrzewam, że Alonso liczył na to, że nagle coś się stanie Vettelowi i dlatego nawet mu do głowy nie przyszło przepuszczanie Massy. Nie da się ukryć, że szkoda ale cóż nie każdy jest taki dobry.

  • 90. Grzesiek 12.
    • 2012-12-05 21:00:45
    • *.cdma.centertel.pl

    88. jareks88
    No niestety , jeśli na ostatnim okrążeniu wyścigu jest SC jak było w Brazylii , to bolidy muszą przekroczyć linię mety bez wyprzedzania .... Także Alonso nawet gdyby chciał to nie mógł tego zrobić :P
    Za podobny manewr wyprzedzania , MSC dostał karę w Monaco 2010 ... Więc nie ma o czym dyskutować :))

  • 91. belzebub
    • 2012-12-06 03:17:56
    • *.181.141.203.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    84. Kamil-F1 Żeby zakończyć dyskusję w tym temacie, bo i tak, każdy z nas ma odrębną zdanie, a ja nie mam zamiaru Ciebie do niczego przekonywać. Kolejny sezon, którym najlepszym inżynierem okazał się Adrian Newey, a inżynierowie z Ferrari, kolejny rok z rzędu dali ciała, nie wykorzystując słabszej formy RBR z początku sezonu.

  • 92. Kamil-F1
    • 2012-12-06 09:06:03
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @ belzebub @mefrix No, i to by było na tyle w tym temacie.

    @ 88. jareks88 Brazylijscy kibice nie wygwizdali Alonso dlatego, że nie puścił Massy czy niedostatecznie go ''wycałował''.
    Zrobili to ponieważ dobrze wiedzą że Massa traktowany jest w Ferrari jak zero i robi za chłopca do bicia dla Alonso.Brazylijczycy mu tego nie darują.
    A poza tym nie mogło być mowy, żeby taka święta krowa i ''gwiazda'' wykonała gest nawet w stosunku do kolegi z zespołu.

  • 93. Grzesiek 12.
    • 2012-12-06 11:46:14
    • *.cdma.centertel.pl

    Nie denerwuj się tak Kamil bo Ci żyłka pęknie :D
    Poza tym to się mylisz , bo również gwizdali ze względu ze go nie przepuścił :D

    I znowu pomyśl zanim zaczniesz pisać głupoty , to nie Ferrari traktuje go jak zero . Problem Massy polegał na tym że nie był w stanie dorównać dla Alonso poza końcówką sezonu . A wtedy to chyba logiczne jest to że Brazylijczyk pomagał Hiszpanowi podobnie jak w 2007 roku dla Kimiego ?
    Inna sprawa ze jest to nie za bardzo fair . Ale takie są wyścigi :P

    A swoja drogą to w RBR Webber wcale nie jest inaczej traktowany jak Massa w Ferrari . Tylko z tą różnicą , ze Mark potrafił przez dłuższą część sezonu jeździć na poziomie Niemca . A to już nie najlepiej świadczy o młodym Niemcu i sprowadza go do rangi średniego kierowcy z bolidem poza zasięgiem rywali , co końcówka sezonu dobitnie pokazała :P

  • 94. mexo4
    • 2012-12-06 15:32:22
    • *.119.79.50

    @Kamil-F1
    Zakonczmy juz cala ta dyskusje ! Rozmowa z toba nie ma dalszego celu poniważ jestes kompletnie uodporniony na innych zdanie ! widzisz tylko geniusz Vettela , a twoje stwierdzenie ze Ferrari mialo lepszy bolid a nawet Mclaren jest po prostu ŚMIESZNE I NIE MAJACE NIC WSPOLNEGO Z RZECZYWISTOSCIA !!!!! Nie twierdze ze vettel nie ma talentu , wrecz przeciwnie ma i to sporo , ale sa lepsi od niego kierowcy ktorym nigdy w zyciu nie dane bylo miec taki bolid do dyspocji !!!!! nie zrozum mnie zle nie mam zamiaru ciebie obrazac , ale twoje tlumaczenie wzgledem Schumachera i toro roso jest komletnie ŻAŁOSNE !!!!!

  • 95. mexo4
    • 2012-12-06 15:33:16
    • *.119.79.50

    DYSPOZYCJI -oczywiscie

  • 96. Kamil-F1
    • 2012-12-06 20:21:35
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @ 93. Grzesiek 12. Ciekawe czy gdyby go przepuścił to by było wg Ciebie fair...?Jeździsz po Michaelu, a nagabujesz do przepuszczenia Massy- ciekawe.
    Massa był w stanie dorównać Alo przez cały sezon- ale nie mógł z powodu niepewnego kontraktu.I znowu mówisz ''takie są wyścigi'' a na Schumachera wylewałeś pomyje.
    Natomiast ostatnia część Twojej wypowiedzi to totalna bzdura.

    @94. mexo4 W życiu trzeba być odpornym na zdanie innych- przynajmniej w internecie...Powiedzmy, że to część mojej ''strategii''- zmęczyć ''przeciwnika'' i wygrać debatę...Ale nie traktuj tego zbyt dosłownie, żeby nie było.
    Poza tym Vettel jest najlepszy- takie są fakty.Poza tym pokazał, że był dobry i w słabym bolidzie m. in. w USA '07 czy na Monzy '08- byle kto nie jeździ tak od początku kariery.

  • 97. Phenom
    • 2012-12-06 20:29:03
    • *.adsl.inetia.pl

    No cóż...tu można stwierdzić że zachowanie podczas wyścigu Michaela który puścił Vettela to za fajne nie było...ale tak czy siak czy by Vettel Schumiego wyprzedził czy nie to wyprzedzenie jakiegoś większego znaczenia nie miało bo Vettel będąc za Schumim dalej trzymał 1 miejsce w MŚ....co nie zmienia faktu że Schumi się nie popisał...

  • 98. Grzesiek 12.
    • 2012-12-06 21:37:23
    • *.cdma.centertel.pl

    96 Kamil-F1
    Myślę ze masz jeden podstawowy problem . Nie potrafisz rozróżnić różnicy między przepuszczeniem Massy a przepuszczeniem Schumachera .
    Pierwszy przepuścił kierowcę z zespołu ..... i ja potrafię to zrozumieć w zaistniałej sytuacji , chociaż daleki jestem aby temu przyklaskiwać !
    Schumacher zaś , bo był przepełniony nienawiścią do Alonso . Tym bardziej nie rozumiem takiego postępowania , gdyż i tak Vettel z łatwością z nim poradził . Tak jak pisałem postąpił nie fair głównie wobec zespołu w którym odnosił największe sukcesy i ja takiego postępowania nigdy nie zrozumie , zwłaszcza po wcześniejszych deklaracjach miłości w stronę Czerwonych ... Ech co za typ !!! Myślę że mógł z większą klasą pożegnać się z F1 . A tak ... to wyszło jak zawsze . Chyba tylko w Niemczech takie postępowanie jest akceptowane .

    Co do ostatniego zdania , no tak rozumiem boisz się jak diabeł święconej wody zauważyć że RBR także nie świeci przykładem . A Webber tam jest traktowany jako zło konieczne . Widzisz osobiście nie widzę większej różnicy między postępowaniem Ferrari i RBR . Z tą tylko różnicą ze Czerwoni nie robią idiotów z kibiców . A co ciągle robią Marko Horner i Vettel . Ileż to można było się naczytać jacy to oni są święci ...ech . Banda hipokrytów !

  • 99. Kamil-F1
    • 2012-12-07 09:01:30
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @98. Grzesiek 12. Chyba nie widzisz różnicy między przepuszczeniem kogoś, czyli zwolnieniem i zjechaniem na bok a nie podejmowaniem walki, która i tak byłaby bez większego sensu.
    Z Twojego komentarza wynika, że gdyby zablokował Vettela to zachowałby się fair, bo Ferrari by skorzystało- to śmieszne...Z resztą gdyby tak postąpił to Montezemolo by inaczej śpiewał.
    Racja, Schumacher mógł zakończyć karierę z większą klasą w 2006 roku, dać kopa Alonso i odejść na emeryturę, bo po co było wracać...?
    Natomiast RBR owszem, też czasem zachowuje się dyskusyjnie- wcale temu nie zaprzeczam.A Webber jest traktowany jako członek zespołu i zazwyczaj ma wolną rękę.Jeśli już ktoś robi z kibiców idiotów, to Ferrari w ogóle nie pozwalając Massie na walkę.A za wszystkim stoi prezes Santandera, który jak widać ciąga tam za sznurki i sypie kasę na swojego podopiecznego.

  • 100. Grzesiek 12.
    • 2012-12-07 10:18:02
    • *.cdma.centertel.pl

    99. Kamil-F1
    Powinien podjąć walkę z Vettelem , tak jak to robił z innymi szybszymi kierowcami ... jak choćby z Kimim . Wcale nie musiał go na siłę blokować . Ale też nie przepuszczać bez walki , jak to zrobił :P Myślę że takiej postawy oczekiwał od Schumachera ( osoby postronnej , w przeciwieństwie do Massy , Webbera czy kierowców STR , którzy mieli zapewne wytyczne od szefostwa ) każdy , z szefostwem Ferrari na czele !!!! Ale nie .... on postanowił zaistnieć , mieć wpływ na wynik tytułu ( z resztą niesłusznie ) bo jest miszczu :/ Wyszła cała jego natura która nakazuje mu kombinować i sztucznie wpływać na wyniki wyścigu . Nie ważne jak , byle do celu ...po trupach . Jak widać natury nie da się zmienić ....

    Jeśli Ci ktoś powtarza że Webber ma równe prawa w zespole , mimo że tak nie jest ...to czy nie robi z Ciebie idioty ? Tak właśnie zachowuje się szefostwo RBR ... no jeśli Ty również też chcesz wciskać mi kit że Webber zazwyczaj ma wolną rękę , to znaczy że jesteś taki sam jak Marko czy Horner !!!

    Ferrari nie ściemnia i mówi otwarcie że Massa jest tam kierowcą nr 2 .....więc nie robi z kibiców idiotów . Jedynie nie zachowuje się do końca fair wobec Massy . Ale co to ma wspólnego z robieniem z kibica idioty ? - pomyśl zanim coś palniesz :)
    ale tak jak pisałem Massa przegrywa głównie sportowo . Owszem ma swoje tory na których dorównuje Hiszpanowi jak w Brazylii .Co ogólnie nie zmienia faktu jest słabszym kierowcą niż Hiszpan . A Santander wkłada za mało do ogólnej sakiewki zespołu aby mieć decydujący wpływ .
    Mam wrażenie że jak się nie ma innych argumentów ...to bank staje się głównym dowodem na nierówne traktowanie kierowców w Ferrari ..... a co jest totalną głupotą !!!

  • 101. Kamil-F1
    • 2012-12-07 11:51:05
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @100. Grzesiek 12. Schumacher nie miał żadnego wpływu na wynik.Poza tym widać, że kilka zakrętów wcześniej walczył z Vettelem.

    Popatrz na zachowanie Massy i Webbera, porównaj to sobie i przestaniesz gadać od rzeczy...

    Webber też jest kierowcą nr2 i każdy to wie.A twierdzenie że Ferrari nie zachowuje się do końca fair jest śmieszne- oni po prostu mieszają Massę z błotem.
    Chyba już zapomniałeś, że kiedy Massa dominował na torach to Alonso siedział w środku stawki...Ale skoro jest traktowany w taki sposób, to nic dziwnego, że odpuszcza.
    Santander akurat swoje wkłada w ren zespół, z resztą to ten bank wsadził Alonso do Ferrari, więc nie wypisuj głupot.

  • 102. Grzesiek 12.
    • 2012-12-07 12:55:39
    • *.cdma.centertel.pl

    101Kamil_F1
    A czy ja twierdzę ze miał ?
    Taa walczył ...heheh odwołuję się jeszcze raz do mojego cytatu w wpisie 59 . Sam MSC przyznaje że zjechał mu z drogi :P
    Poza tym skoro twierdzisz że Masse mieszają z błotem to podaj te wszystkie przykłady które na to wskazują ?
    I nie wypisuj bzdur, bo Massa dominował tylko wtedy gdy miał świetny bolid . Ale nigdy to nie był to topowy kierowca w przeciwieństwie do Alonso . A w ogóle co ma piernik do wiatraka ? . Jak można porównywać kierowców w dwóch skrajnie innych zespołach ?
    to ile Santander wkłada w Ferrari ? i jak to się ma do ogólnego procentu budżetu czerwonych ?

  • 103. mefrix
    • 2012-12-07 16:09:30
    • *.opera-mini.net

    @Kamil

    Heh. No Vettel nie wyprzedzil Schumachera bo akurat byla sekwencja zakretow gdzie ciezko by bylo zwolnic i przepuscic Vettela ;)

    Bawi mnie Twoje porownywanie sytuacji Massy do Schumachera. W ogole sytuacje nie zwiazane ze soba ani troche. Nie ma sensu jeszcze raz tego pisac, bo i tak bedziesz mowil swoje.

    Co do kwestii RBR i Webera, to jak pisalem wczesniej, Red Bull po prostu ladnie to wszystko ubiera, a Ferrari nie bawi sie w subtelnosci i wali prosto z mostu. Massa wie na czym stoi, a Weber ma fikcyjne mozliwosci zeby to ladnie wygladalo. Weber jest kierowca nr 2 i tak sie go traktuje.

  • 104. mefrix
    • 2012-12-07 16:13:13
    • *.opera-mini.net

    a i jeszcze jedno, czyli w zasadzie wszyscy kierowcy ktorzy sa za pierwsza trojka powinni zjezdzac, bo walka nie ma sensu? Bo troche tak wyglada Twoj tok rozumowania ;)

  • 105. Kamil-F1
    • 2012-12-07 20:20:06
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @102. Grzesiek 12. No to co- zjechał mu z drogi- wielka rzecz.I tyle hałasu o głupią wypowiedź prezesa Ferrari!
    Massa nie jest topowym kierowcą?W końcu był prawie mistrzem.Prawdopodobnie jest na poziomie Alonso, bo ten drugi też nie błyszczy.
    Ile wkłada Santander nie wiem.Ale pewnie sporo, skoro traktują Alonso jak świętą krowę a ich prezes przyjeżdża na GP pilnować swojego pupila...

    @103. mefrix Masz rację obie sytuacje nie są powiązane.
    I wiadomo przecież, że Webber jest nr2 ale jak trzeba, to jedzie swoje.
    Nie, kierowcy nie powinni zjeżdżać, trochę poniosła Cię wyobraźnia.

  • 106. motteo
    • 2012-12-08 00:29:13
    • *.range31-52.btcentralplus.com

    zgadzam sie! f1 to nie walka danych kraji tylko teamow a takie pomaganie powinno byc karane nawet w przypadku STR na sukces jednego kierowcy nie powinno pracowac wiecej niz jeden kierowca (z tego samego teamu)

  • 107. mefrix
    • 2012-12-08 00:49:33
    • *.promax.media.pl

    @105 Kamil
    No akurat to był wniosek do Twojej wypowiedzi. Także z tą wyobraźnia ciut się zapędziłeś ;)
    Co do Webera, to w zasadzie głównie to on był za Vettelem także nie musiał za wiele robić, choć zdarzały mu się jakieś przyblokowania czy przepuszczania. A tak to nie miał co robić. Massa też w zasadzie dopiero w końcówce sezonu coś zaczął działać, bo wcześniej dość marnie mu szło w wyścigach.

  • 108. Kamil-F1
    • 2012-12-08 14:00:53
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @ 107. mefrix Jakto Webber nie miał co robić...?Przecież wygrał jeden wyścig, a w poprzednich latach liczył się w walce o tytuł, o czym Massa mógł tylko pomarzyć.A sama kiepska jazda Felipe nie była z resztą przypadkiem.

  • 109. mefrix
    • 2012-12-08 14:29:04
    • *.promax.media.pl

    @108
    No wygrał i co z tego? Massa w jakimś tam wyścigu też był gdzieś wysoko. W poprzednich latach i tak ciągle był faworyzowany Vettel, jakby Mark nie jeździł.

  • 110. Kamil-F1
    • 2012-12-08 15:26:23
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @ 109. mefrix Massa ostatni raz był wysoko, kiedy nie było tam Alonso...
    Vettel jest lepszym kierowcą od Webbera, więc jasne jest, że wypracował sobie lepszą pozycję.

  • 111. Grzesiek 12.
    • 2012-12-08 18:31:38
    • *.162.225.90

    105 Kamil-F1
    No proszę Cię .... Tutaj nie chodzi o wypowiedz Montezemolo jak sugerujesz . Bo niezależnie od tej wypowiedzi już wcześniej Schumacher był krytykowany ..... zresztą słusznie :)))
    Massa nie jest topowym kierowcą , acz bardzo dobrym . Topowy pojedzie gównem jak to robił Alonso . A Massa tylko wtedy gdy ma bolid z czołówki jak pod koniec sezonu ... Dodatkowo ma swoje tory które mu podpasiły pod koniec sezonu .
    A Ty dlaczego uważasz że obaj kierowce Ferrari są na zbliżonym poziomie ? Widzisz rzucasz puste tezy nie podparte żadnymi faktami . Może byś je napisał na obronę swojej tezy ?
    Widzisz nie znasz podstawowych danych , a krzyczysz o wielkim wpływie banku na cała politykę Ferrari ... hehehe Bądź poważny i pisz o tym co wiesz , bo nie idzie z Tobą poważnie rozmawiać ....ech !

    Kolejny raz się mylisz , bo Webber wygrał dwa wyścigi w tym sezonie ... w momencie gdy jeszcze RBR nie dominował . W tym samym czasie Vettel tylko raz . Później pojawiał się podwójny DRS i Vettel zaczął wymiatać ... A to tylko pokazuje że wcale Vettel nie jest wybitnym kierowcą . Tylko w najszybszym bolidzie pojedzie
    Piszesz w kontekście faworyzownia Niemca " Vettel jest lepszym kierowcą od Webbera , więc jasne jest , że wypracował sobie lepszą pozycję "
    To ja się pytam czy w 2010 r. już w Turcji tez był lepszy , skoro Webber dostał przykaz przepuszczenia Vettela ? Czy normalne jest stawianie na kierowcę który jest niżej w generalce i ryzykowanie tytułu Webbera ? W imię czego?. Polityki Mateschitza któremu na rękę było to aby Vettel zdobył tytuł ? A to tylko pokazuje jaki to jest toksyczny zespół ....
    Nie twierdzę że Vettel jest gorszym kierowcą od Marka , bo nie jest , ale głównie dlatego że Webber to średniak . A mimo to bywają długie momenty w których dotrzymuje kroku Vettelowi . A to już nie najlepiej świadczy o Sebastianie !
    A Alonso bił Massę przez trzy sezony na głowę dlatego że jest wybitnym kierowcą . tylko niestety jak do tej pory Ferrari daje mu złom . A to że kolejny sezon walczy o tytuł , tym co ma , do końca sezonu pokazuje jego prawdziwą wartość , do której Vettel nie jest w stanie dojść nigdy w życiu .... Niestety F1 to taki sport że tytuły nie oddają prawdziwej wartości kierowców . Dlatego taki Vettel może świętować trzeci tytuł i bić kolejne rekordy ...:/

    Sorki za niedociągnięcia i chaos ... ale piszę na szybkiego :)

  • 112. Kamil-F1
    • 2012-12-08 19:40:50
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @111. Grzesiek 12. Uważam tak dlatego, że Alonso ''jedzie'' tylko wtedy, gdy ma dobry bolid, Massa z resztą tak samo.
    A co do Vettela to się mylisz- on jest świetnym kierowcą, co pokazał nawet w słabych bolidach.
    Z resztą, umówmy się- F1 to nie jakieś biegi, gdzie liczy się tylko człowiek; samochód też jest kluczowym elementem.
    Jak już mówiłem- dobry kierowca, nie wygra na ''drzwiach od stodoły'', a słaby kierowca nie zwycięży nawet w niewiadomo jak dobrym aucie.
    I twierdzenie,że ktoś jest najlepszy bo ma dobry bolid jest szczerze mówiąc żałosne i nieprofesjonalne...
    Natomiast to co piszesz w dalszej części komentarza to totalna bzdura!!!
    Niby chcesz napisać jakiś kontrargument a tu widzę inwersję swoich wcześniejszych komentarzy o tym, że Alo i Massa są na tym samym poziomie itp.
    Bo z resztą są- obydwaj to średni kierowcy, gdzie tylko bolid jest w stanie uzupełniać braki.
    Natomiast mówisz, że Webber wygrał dwa razy- dobrze.Ale nie porównuj tego do Vettela, który jak wiadomo zmagał się z alternatorem i innymi przeciwnościami.I dobrze, że RBR się potem przebudził, chociaż i tak było kiepsko z różnych względów a Vettel pokazał, że ma talent!
    A co do banku- to nie trzeba znać danych żeby zobaczyć co się dzieje.
    I powiedz kto niby wcześniej krytykował Schumachera- trolle, hejterzy czy ktoś inny związany z F1...?

  • 113. Grzesiek 12.
    • 2012-12-08 21:17:48
    • *.162.225.90

    112. Kamil-F1
    W takim razie uważasz że Alonso w Malezji wygrał dobrym bolidem ....?
    Zresztą nieważne , widzę że z betonu nie przebiję , tym bardziej że po raz kolejny zamiast argumentów częstujesz mnie demagogią ...:/
    Mówisz że tak jest bo Ci się wydaje ...ale jak się pytam dlaczego tak Ci się wydaje, to milczysz ....

    Poza tym widzę że masz braki w czytaniu że zrozumieniem . Bo nie wiem jak mam to rozumieć ? " I twierdzenie , że ktoś jest najlepszy bo ma dobry bolid jest szczerze mówiąc żałosne i nieprofesjonalne
    Natomiast to co piszesz w dalszej części komentarza to totalna bzdura!!! Niby chcesz napisać jakiś kontrargument a tu widzę inwersję swoich wcześniejszych komentarzy o tym , że Alo i Massa są na tym samym poziomie itp " bo przecież to jest zupełne zaprzeczenie tego o czym pisałem . A wręcz wciskanie w moje usta Twojego chorego spojrzenia na F1 z którym się nie zgadzam !!! No chyba że te słowa kierujesz do siebie i spierasz się z samym sobą ? Czyżby masz jakieś białe myszki przed oczami ?:D:D:D

    Poza alternatorem , jedynym prawdziwym przykładem awarii w Valencii , o jakich " przeciwnościach" piszesz ? O jego karach , na które sam solidnie zapracował ?
    Hehehe gdzie było kiepsko jak RBR się przebudził ? W Austin , gdzie Vettel oddał zwycięstwo Hamiltonowi ? czy w Brazylii , w wyścigu w którym Vettel zrobił wszystko aby utwierdzić wszystkich że jak są problemy to wymięka . I tak dobrze się dla niego zakończyło , głównie przez ślepotę sędziów którzy co najmniej dwukrotnie powinni ukarać Niemca ze kolizję z Bruno , a potem za wyprzedzanie przy żółtej ... Ale jak widać nie na darmo Horner chodzi za Berniem jak pies i " liże go po rączkach " ..... ://////

    Skoro masz braki w śledzeniu wydarzeń z F1 i nie dostrzegłeś nagonki na MSC to twój problem . Ja się tylko cieszę że markiz potwierdził głośno o tym co wszyscy wiedzą . Mam jeszcze nadzieję że po tym wydarzeniu , w Maranello osoba MSC będzie traktowana jako Persona non grata i wcale by mnie to nie zdziwiło !!!

  • 114. Kamil-F1
    • 2012-12-08 22:29:15
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @113. Grzesiek 12. Alonso wygrywał nie tylko dobrym bolidem, ale głównie miał fart i przytrafiały się korzystne zbiegi okoliczności.

    Chyba sam przyjmujesz takie poglądy, bo pisanie, że'' Vettel miał najlepszy bolid a Alonso jest najlepszy, bo wygrał w słabym bolidzie'' itp. to jest to samo co ja mówiłem o Alonso i Massie i co- nie chwaląc się- jest prawdą.
    Spodziewałem się jakichś kontrargumentów, a tu takie coś...

    RBR miał różne ''przeciwności'' w całym sezonie.Np. walka Vettela z oponami, kary stronniczych sędziów czy przebijanie się z ostatnich pozycji...
    Natomiast mówienie, że Vettel powinien dostać karę za kolizję z Bruno to żywy idiotyzm, bo inaczej tego nazwać się nie da.To tak jakby powiedzieć, że Alonso powinien zostać ukarany w Spa za kolizję z Grosjeanem! Co z reszta było zwykłym incydentem wyścigowym, ale oczywiście sędziowie od siedmiu boleści mieli inne zdanie...

    Owszem, dostrzegłem nagonkę na MSC, ale ze strony trolli internetowych i ortodoksyjnych alonsomaniaków, bo wszyscy inni, a już na pewno ci ze świata F1 mają gdzieś wymysły i żale Montezemolo.

  • 115. Grzesiek 12.
    • 2012-12-09 15:28:48
    • *.cdma.centertel.pl

    114 Kamil-F1
    No skoro uważasz że Ferrari w Malezji posiadało dobry bolid to gratuluje poczucia humoru !!! - ale to tylko Twoje chore spojrzenie na ten sport :p Az chciało by się zapytać dlaczego ? Ale i tak wiem że nie odpowiesz , tak samo jak się nie ustosunkowujesz do większości poruszanych przeze mnie tematów ...Ale to tylko utwierdza mnie w przekonaniu że bazujesz na demagogii i w kółko powtarzasz swoje naciągane że by nie napisać głupie tezy :)

    Kolejna rzecz , tak masz problemy z czytaniem , albo świadomie przekręcasz kota ogonem . No chyba że w swoim myśleniu nie dostrzegasz różnicy w określeniu dobry a najlepszy .....- nieważne. Ale proszę skończ wypisywać te swoje dyrdymały o porównywalnych umiejętnościach Alonso i Massy -Aż chciało by się zapytać skąd czerpiesz swoją wiedzę o F1 ? Chyba bazujesz na ekspertach z RTLu ...widać że udało się im zrobić Ci wodę z mózgu zrobili :///

    Co do przeciwności losu w RBR . Najpierw piszesz że w końcówce ... potem gdy obaliłem twoją kolejna tezę , piszesz już o całym sezonie ... hehehe
    Tylko że znowu totalne głupoty ...bo bolid RBR najbardziej łagodnie obok Lotusa obchodził się z oponami w porównaniu z innymi ....
    Stronniczy sędziowie - kolejna głupota i idiotyzm jak zwykle która nie została podparta argumentami ... Gdzie niesłusznie Vettel dostał karę ??

    Co do kolizji z Bruno , odsyłam do analizy McNisha ze Sky Sport ... Zwróć uwagę w jakim miejscu na torze tuż przed zakrętem znajdowali się Senna i Vettel .... A później w którym miejscu na torze doszło do kolizji ... gołym okiem widać który kierowca wpakował się w tor jazdy Bruno .... i skończ z wypisywaniem głupot . Ja rozumiem że nikt nie jest obiektywny , ale twoje dyrdymały przechodzą ludzkie pojęcie ...:///

    Poza tym wypowiedz Niemca dotycząca kolizji Bruno ..... Wysyłanie Senny na grób stryja aby tn przemyślał swoje postępowanie :/// Normalnie szok !!! Ale to tylko pokazuje jaki z Vettela jest buraczek ...żeby nie napisać coś więcej :)) Jak widać idzie w ślady swojego mentora który na pudle śmiał się od ucha do ucha podczas tragicznych wydarzeń na Imoli ...

    No proszę ... hehehe Montezemolo w twoich oczach też został trollem i hejterem ....
    Już się chłopie nie kompromituj , no z każdym swoim kolejnym wpisem błaźnisz się coraz bardziej !!!!

  • 116. Kamil-F1
    • 2012-12-09 17:52:15
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @115. Grzesiek 12. Na wszystkie zagadnienia odpowiedziałem, reszta to takie bzdury, że nikt normalny by tego nie skomentował...
    I powiem więcej.To ty ciągle szukasz dziury w całym i wymyślasz coraz to nowe idiotyzmy i haki.

    Dalej, wypisujesz jakieś głupoty o RTLu.A jak widać sam opierasz się na wątpliwych analizach Sky Sport.Jak widać to oni Tobie zrobili wodę z mózgu.

    Co do RBR to chodziło o całokształt, ale Ty wydzieliłeś jakieś ery dominacji i upadku.
    Natomiast Vettel został niesłusznie ukarany np. na Monzy.Nic więcej dodawać nie trzeba.

    Co do RZEKOMEJ wypowiedzi Vettela o Sennie- to bądź co bądź miał trochę racji.
    Za to w dalszej części tego wątku wypisujesz takie głupoty, że...ach.
    To dziwne co człowiek może wymyślić, kiedy ma mózg zlasowany przez jakieś wyimaginowane wydarzenia i wypowiedzi...

    Dalej, znowu coś sobie ubzdurałeś, że Montezemolo to troll.To jest już żałosne i niesmaczne...
    Podsumowując, to jak widać żal Ci (...) ściska, że alfons został pobity jak dziecko.
    I na tym wypada zakończyć tą rozległą dyskusję o niczym, bo po co dalej brnąć w jakieś chore fantazje zrozpaczonych fanatyków Alonso.

  • 117. Grzesiek 12.
    • 2012-12-09 18:36:46
    • *.cdma.centertel.pl

    116 Kamil-F1
    No tak ...widzę że na argumenty merytoryczne i na proste odpowiedzi po raz kolejny nie mam co liczyć ...
    Dalej lanie wody na młyn i żadnych argumentów na podtrzymanie swoich tez ..
    W sumie to mnie to nie dziwi bo już od dawna Twoja kreatywność i wiedza się skończyła . I od paru dni ciągle powtarzasz to samo dobierając tylko nowych słów ....

    Piszesz o licznych karach na Vettela .., a jak się spytałem o szczegóły ledwo wymyśliłeś Monzę . Nie będę się pytać dlaczego tak myślisz bo wiem że odpowiedzi się nie doczekam .... :/ Ale ... no cóż ... kolejny strzał kulą w płot :P
    Żeby dużo nie pisać odsyłam do nowych wytycznych Ch . Whitinga z dn. 12 lipca 2012 ... Szczegóły znajdziesz choćby na >autosport. com. < ......

    No proszę Cię .... jeszcze bronisz tej wypowiedzi ? miał trochę racji ? Dlaczego ? O sorki wiem że nie odpowiesz ... bo zapewne miał ...hehehehe

    Wiem też że merytorycznie mi nie odpowiesz o jakie głupoty niby wypisuje . Ale tylko dlatego że nie masz kontrargumentów . A napisać coś musiałeś ...
    Bo wedle twojej strategii z wpisu 96 jest "zmęczenie przeciwnika " i "wygrać debatę " nieważne co by oponent napisał i tak musisz mieć ostatnie zdanie . Chociaż to co piszesz było tak głupie jak Twoje wpisy powyżej ... ze już o treści merytorycznej nie wspomnę .....

    Bo jak brać na poważnie to co piszesz dalej " alfons został pobity jak dziecko " hehehe i kto tutaj prezentuje chore fantazje ??? Jak to można brać na poważnie zważywszy na przebieg sezonu ...??? I kto tutaj zachowuje się jak hejter ???
    ale czego się po Tobie spodziwac skoro na brak argumentów najczęściej używane przez ciebie słowa , to troll , hejter , idiota i głupta , alonsomaniak itd....-
    Ależ jesteś Żałosny ....!!!
    Mimo wszystko pozdrawiam i dziękuje za dyskusję :) Bo z mojej strony to wszystko , no chyba że usłyszę coś nowego i zaskoczysz mnie swoją kreatywnością , to chętnie odpiszę . Ale szczerze wątpię , bo od kilku dni niczym nowym mnie nie zaskoczyłeś , a mnie już znudziło odpowiadać Ci ciągle na to samo :P

  • 118. Kamil-F1
    • 2012-12-09 20:30:06
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @117. Grzesiek 12. Jakich Ty niby chcesz argumentów...?
    Co, może powiesz, że Ferrari było kiepskie.Z resztą nic to, bo Alonso większość tegorocznych sukcesów zawdzięcza szczęściu, czyli pogodzie, pechowi innych czy korzystnemu rozwojowi sytuacji.
    W pozostałych sprawach, to po co mam 200 razy pisać o Schumacherze, o tym że Webber jest nr2 ale nieźle jeździ, że Massa jest w teamie popychadłem i nie wiadomo o czym jeszcze...Chyba widać jak jest, a to raczej już nie wymaga popierania tego wszelkiego rodzaju wykładami.
    Za to Ty niby czym się popisałeś...?Na większość zagadnień odpowiadałeś dokładnie odwrotnie, więc merytoryką też nie możesz się pochwalić.

    Poza tym nie pisałem o ''licznych'' karach dla Vettela.Monza to ewidentny przykład.A szczegóły?To samo rok wcześniej zrobił Alonso i co?I nic!

    A co do ''wypowiedzi''.Gdybyś popatrzył na niektóre zachowania Senny, to byś wiedział dlaczego ''miał trochę racji''.

    To Ty nie wiesz jakie głupoty wypisujesz...?Zabawne.Przeczytaj piątą część komentarza nr115 i będziesz wiedział o co chodzi.Już dalej nie będę o tym pisał, bo takie bzdury pasują raczej do zwykłego trolla.
    A wpis 96 jak widzę potraktowałeś serio, choć od razu przed tym ostrzegałem.Bez komentarza...

    A o tym alfonsie powiedziałem tak samo jak Ty o Vettelu.Na hejterstwo zareagowałem tak samo, choć i tak łagodnie...

    Normalnie zaczepki typu ''jesteś żałosny'', ''nie masz argumentów'' powtarzane 100 razy w jednym poście potraktowałbym jako zwykłe trollowanie i przestał odpowiadać.Ale potraktuję Cię jako rozgoryczonego fana przegranego kierowcy, który musi dać upust swoim żalom i jakoś się dowartościować.To i tak lepiej niż miałbyś wyjść na ulice i zdemolować miasto...
    Ty też niczym mnie nie zaskoczyłeś i w ogóle nie wiem czemu wszedłem w dyskusję na jakiś idiotyczny temat mający usprawiedliwić porażkę jakiegoś kierowcy, gdzie inni nawet nie chcieli tracić czasu żeby pisać na ten temat posty i pobudzać fanów Alonso zachowujących się jak hołota.
    Nie ma sensu dalej tego ciągnąć, bo z doświadczenia wiem, że w końcu może paść o jedno słowa za dużo i będą niewinne ofiary- hah.


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo